عکس های انواع رنگ موی طلایی و فرمول های ترکیبی آن

رنگ موی طلایی یکی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است که در بین خانم ها کسانی که به رنگ موهای روشن علاقه مند هستند می توانند از این رنگ موی زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایند. در این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو طلایی به همراه تصاویر این رنگ مو را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

عکس های انواع رنگ موی طلایی و فرمول های ترکیبی آن

معمولا خانم ها برای تنوع بیشتر در چهره شان از رنگ موها استفاده می کنند. رنگ موها انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود از انواع رنگ موهای زیبا برای رنگ کردن موهایتان استفاده نمایید. در این بخش فرمول های رنگ موی طلایی را مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو طلایی، رنگ موی بلوند و رنگ موی کاراملی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب هستند و اگر شما می خواهید در چهره شان تغییرات زیادی را ایجاد کنید بهتر است که از این رنگ موهای خاص و منحصر به فرد برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید.

رنگ موی بلوند طلایی

فرمول های ترکیبی رنگ موی طلایی

رنگ مو طلایی را می توانید با ترکیب رنگ موهای مختلف بدست آورید. اگر شما ترجیح می دهید با رنگ موهای گیاهی موهایتان را رنگ کنید می توانید رنگ مو طلایی را با مواد طبیعی تهیه کنید. در این بخش چند فرمول شیمیایی رنگ مو طلایی و طرز تهیه رنگ مو طلایی گیاهی را در اختیار شما خانم های عزیز قرار داده ایم.

فرمول رنگ موی بلوند طلایی

رنگ موی بلوند طلایی

رنگ موی بلوند طلایی را می توانید با دو فرمول مختلف بدست آورید. استفاده از هریک از این فرمول ها رنگ موی مشابه ای را تولید می کند.

رنگ موی بلوند طلایی

فرمول شماره 1 :

رنگ موی شماره 8.3 ولا : 2/3 تیوپ
رنگ موی شماره 0.33 ولا : 1 /3 تیوپ
اکسیدان 6 در صد
آب : به میزان لازم

فرمول شماره 2 :

رنگ موی شماره 9.3 : 1 تیوپ کامل
اکسیدان 6 %
آب
پایه 8 دکلره مو

انواع مدل های رنگ مو طلایی

رنگ مو کرم طلایی روشن

رنگ موی شماره 9.5 : 80 میل
رنگ موی شماره 7.84 : 20 میل ؛
اکسیدان 6%
پایه 10 دکلره مو

 رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ موی طلایی 6 : 70 میل
رنگ موی طبیعی 6 : 50 میل
واریاسیون طلایی : 5 سانت
اکسیدان نمره 2

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای طلایی

رنگ مو زیتونی طلایی

ابتدا موهایتان را تا پایه 7 دکلره کنید و سپس 35 دقیقه مکث کنید. بعد ازمدت زمان ذکر شده برای رنگساژ موهای خود از فرمول رنگ مو زیر استفاده نمایید.
نصف تیوپ از رنگ موی شماره 7.03 پرفکت + 12 + رنگ موی شماره  6.2 کمند ( یا کلستون 2000 )
40  سی سی اکسیدان 6 درصد
20 سی سی آب
اکر ترجیح می دهید که این رنگ مو را به صورت مش و یا هایلایت بر روی موهای خود استفاده کنید ابتدا باید قسمت های مورد نظر موهایتان را با کلاه مش و فویل و … جدا کنید سپس قسمت های جدا شده را تا پایه 9 دکلره کنید و بعد از این که موهایتان به پایه مناسب دکلره رساندید از فرمول ترکیبی رنگ مو زیر استفاده کنید.
رنگ موی شماره 9.03 پرفکت : 1/4 تیوپ
رنگ موی شماره 8.2 : 1/4 تیوپ
اکسیدان 6 درصد : برای اکسیدان از نسبت 2 +1 استفاده کنید.

رنگ مو طلایی شکلاتی

رنگ مو طلایی شکلاتی

این رنگ مو از ترکیب دو رنگ مو پرطرفدار طلایی و رنگ مو شکلاتی است که بسیار زیبا می باشد و در فرمول این رنگ مو باید ابتدا رنگ دکلره موهایتان را به پایه 6 برسانید و به منظور رسیدن به این رنگ مو ترکیبی به ترتیب زیر عمل کنید.

رنگ مو طلایی شماره 7: 70 میل
رنگ مو شکلاتی روشن: 20 میل
واریاسیون طلایی رنگ: 5 سانت
واریاسیون نقره ای رنگ: 10 سانت
میل اکسیدان شماره 2: 130 میل

فرمول ترکیبی دیگری نیز برای بدست آوردن این رنگ مو وجود دارد که مدت زمان گذاشتن این رنگ موی زیبا در حدود 45 دقیقه می باشد.

رنگ مو شماره 8.3 ولا: 2/3 تیوپ
رنگ مو شماره 0.33 والا: 3/1 تیوپ
اکسیدان: 6 درصد
آب به مقدار کافی

رنگ مو طلایی زیتونی

رنگ مو مش طلایی فندقی

از انواع دیگر رنگ مو طلایی؛ رنگ مو مش طلایی فندقی می باشد که برای رسیدن به این رنگ مو باید پیش از استفاده از رساندن مو به پایه دکلره 7، همچنین گذاشتن رنگ مو، جداسازی قسمت های مورد نظر موهای خود را انجام دهید و سپس از فرمول ترکیبی زیر پیروی نمایید.

رنگ مو طلایی شماره 7: 50 میل
رنگ مو دودی شماره 7: 20 میل
رنگ مو زیتونی شماره 7: 20 میل
واریاسیون نقره ای
اکسیدان شماره 2

فرمول ترکیبی دیگری نیز برای این رنگ موی ملیح و زیبا ارائه شده است. برای زیبای بیشتر و جلوه خاص رنگ موهای فندقی می توانید مش طلایی را در نظر بگیرید و برای رنگ موهای خود انتخاب نمایید.

رنگ مو شماره 9.03 پرفکت: 1/4 تیوپ
رنگ مو شماره 8.2 پرفکت: 1/4 تیوپ
اکسیدان 6%: نسبت 2 به 1

رنگ مو مش طلایی فندقی

رنگ مو طلایی مسی

رنگ مو طلایی مسی نیز یکی از فرمول های ترکیبی جذاب و مورد پسند خانم ها با سلیقه های خاص می باشند که برای گذاشتن این رنگ مو باید فرمول زیر را در نظر بگیرید.

رنگ مو شماره 4.4: به میزان 1/3 تیوپ
رنگ مو شماره 8.43: به میزان 1/3 تیوپ
رنگ مو شماره 6.74: به میزان 1/3 تیوپ
اکسیدان شماره 9

رنگ موی طلایی مسی

طرز تهیه رنگ مو طلایی گیاهی

استفاده از رنگ موهای طبیعی هیچ گونه آسیبی را به موهای شما وارد نمی کند و اگر شما در دوران بارداری به سر می برید بهتر است که از رنگ موهای گیاهی و طبیعی در این دوران استفاده نمایید. رنگ کردن مو در دوران بارداری مخصوصا در سه ماه اول می تواند باعث آسیب به جنین شود. رنگ مو طلایی را می توانید با چند روش متفاوت تهیه کنید که در این مطلب 2 روش طرز تهیه رنگ مو طبیعی طلایی را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

رنگ موی گیاهی طلایی

روش اول

5 قاشق غذا خوری پودر بابونه را با یک لیوان آب در درون ظرف مناسبی به مدت 5 دقیقه بجوشانید سپس بعد از سرد شدن دم کرده بابونه یک قاشق غذا خوری صابون به آن اضافه نمایید توجه داشته باشید که صابون باید به خوبی در درون دم کرده بابونه حل شود. برای استفاده از این رنگ موی طبیعی ابتدا موهای خود را صابون بزنید سپس بدون این که موهایتان را آبکشی کنید مخلوط مواد رنگ مو را بر روی سر قرار دهید و با کمک این مواد سر خود را ماساژ دهید و بعد از 60 دقیقه مکث موهایتان را با آب ولرم بشویید.

روش دوم

ابتدا یک چغندر را  رنده کنید سپس چغندر رنده شده را با یک فنجان آب بجوشانید و 1/2 قاشق چای خوری کاتا به مخلوط آب و چغندر اضافه نمایید. سپس چغندر را در درون آبکشی مناسب صاف کنید و یک فنجان حنا به چغندر صاف شده اضافه نمایید و بعد از این که حنا را به خوبی با چغندر و کاتا صاف شده مخلوط کرید یک قاشق چای خوری قهوه به این مواد اضافه نمایید و همه مواد را در درون طک ظرف فلزی بریزید و به مدت یک شب مواد را در درون ظرف فلزی نگه دارید سپس صبح 1/2 پیمانه کشک به مواد اضافه نمایید و مواد ترکیب شده را بر روی موهای خود بمالید و بعد از 2 یا 3 ساعت مکث موهایتان را با آب ولرم بشویید.

رنگ موی طبیعی طلایی

تصاویر مدل رنگ مو طلایی

خانم ها با بالا رفتن سن برای این که شاداب و جوان به نظر برسند از رنگ موها برای رنگ کردن موهای خود و پوشاندن سفیدی موهایشان استفاده می کنند. در این مطلب انواع فرمول های رنگ مو طلایی را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این رنگ موها بتوانید رنگ مو ترکیبی خود را تهیه کنید. در ادامه این بخش انواع تصاویر رنگ موهای ترکیبی طلایی را ملاحظه خواهید کرد.

رنگ موی طلایی رنگ موی قهوه ای طلایی زیبا رنگ موی قرمز طلایی

رنگ مو قرمز طلایی

رنگ موی زیبا طلایی فرمول رنگ موی قهوه ای طلایی رنگ موی ترکیبی قهوه ای طلایی رنگ موی ترکیبی طلایی مدل مو بلند با رنگ قهوه ای طلایی رنگ مو زرد طلایی

رنگ مو زرد طلایی

رنگ موی قهوه ای طلایی رنگ مو زیبا قهوه ای طلایی طرز تهیه رنگ موی طلایی گیاهی رنگ موی طلایی زیبا و جذاب رنگ موی زیبا طلایی

رنگ موی قهوه ای طلایی

رنگ موی طلایی

با انتخاب یک رنگ موی مناسب و ایده آل می توانید چهره تان را جوان و جذاب کنید. رنگ موها با زیبایی و جذابیت چهره شما تاثیر مستقیم دارند و اگر شما رنگ مویی را که برای رنگ کردن موهایتان استفاده می کنید با چهره تان مطابق و همخوانی نداشته باشد ممکن است جذابیت و زیبایی چهره شما از بین برود. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی رنگ موهای متنوع به بخش های ترکیب رنگ مو و رنگ مو مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان