ماهان شبکه ایرانیان

سخنگوی قوه قضائیه:

دستگاه قضا به ۱۹۸ هزار استعلام انتخاباتی پاسخ گفت/ تشکر از نامزدهایی که رای نیاوردند و رفتار سال ۸۸ را تکرار نکردند

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: قوه قضائیه در جریان انتخابات اخیر به ۱۹۸ هزار استعلام انتخاباتی پاسخ گفته است.

سخنگوی قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول  و سخنگوی قوه قضائیه در یکصد و سیزدهمین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قوه قضائیه در جریان انتخابات اخیر به 198 هزار استعلام انتخاباتی پاسخ گفته است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به تایید صحت انتخابات از سوی وزارت کشور اعلا م داشت: لازم می‌بینم چند تقدیر و تشکر دراین زمینه داشته باشم.

سخنگوی دستگاه قضا با تقدیر فراوان از مردم عزیز و بزرگوار کشورمان افزود: حقیقتا مردم با شرکت و حضور حداکثری‌شان در پای صندوق‌های رأی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند. مقام معظم رهبری در طول همه سالهای گذشته اصرارشان بر این بوده که هر کس که نظام و کشورش را دوست دارد پای صندوق رای حاضر شود و مردم حقیقتا با حضورشان بر عزت و اقتدار و امنیت کشور افزودند وبه خواسته رهبری پاسخ مثبت دادند.

معاون اول قوه قضائیه با تشکر از دست اندرکاران انتخابات گفت: دست اندرکاران انتخابات هم ازماه‌های قبل تا بعد از انتخابات زحمات زیادی کشیدند.

نیروهای امنیتی، انتظامی وقضایی از جمله نهادهایی دیگری بودند که مورد تقدیر سخنگوی قوه قضائیه قرار گرفتند.

وی در این زمینه یادآور شد: نیروهای امنیتی ،انتظامی و قضایی با تلاش خودشان امنیت لازم رادر کشور ایجاد کردند تا یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا در آرامش صددرصد انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با قدردانی از زحمات وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در برگزاری انتخابات افزود: آنها اشراف خوبی داشتند؛ نیروی انتظامی هم حضور خوبی داشت؛ قوه قضائیه نیز بسیار پرتلاش و فعال در این حوزه بودند و با همکاری این سه دستگاه امنیت کامل محقق شد. 

سخنگوی دستگاه قضا با تشکر از اقدامات صدا و سیما افزود: صدا و سیما با برنامه‌های متنوع، با اطلاع رسانی خوب  و صحیح و با سرویس دهی یکسان به همه نامزدها در این مشارکت مردم نقش بسیار موثری ایفا کرد.

تقدیر از نامزدهایی که رای نیاوردند و هواداران آنها محور بعدی سخنان حجت الاسلام والمسلمین اژه ای بود.

وی با اشاره به این موضوع تصریح کرد:  گرچه یکی از کاندیداهایی که رای لازم را برای انتخاب شدن بعنوان رئیس جمهور نیاورد، رای بالایی داشت، اما پس از نظر شورای محترم نگهبان و تایید انتخابات، آن رفتاری که انتظار از ایشان و شایسته بود از خود نشان داد و تمکین کرد؛ برخلاف سال 88 که کسانی با زیرپا گذاشتن قانون حلاوت و شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ کردند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: الحمدالله این بار نامزدهایی که رای نیاوردند با قانونمداری و التزام به قانون پذیرفتند و این حلاوت و شیرینی انتخابات باق یماند و دشمن هم نتوانست سوء استفاده کند و زیانی نیز از این ناحیه وارد نشد.


خبر در حال تکمیل است...
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان