تست روانشناشی؛ نظرتان راجع به عشق چیست؟

یکی از ویژگی‌هایی که در وجود مخاطب خاص خود وجود دارد و شما به آن افتخار می‌کنید، نحوه فرمان دادن اوست، چون دو دسته انسان در این دنیا وجود دارند: رهبران و پیروان و شما به این افتخار می‌کنید که با یک رهبر زندگی می‌کنید.

تست‌های شخصیت‌شناسی این توانایی را دارند که دیدگاه افراد را نسبت به مسائل مختلف مانند عشق مشخص کنند.
 
دیدگاه افراد مختلف با توجه به شخصیت و نوع تربیتشان می‌تواند نسبت به مقوله چالش‌برانگیز عشق و رابطه متفاوت باشد که ممکن است در ضمیر ناخودآگاه ما نهفته باشند و ما هیچوقت از این دیدگاه خود نسبت به عشق صحبت نکنیم، اما تست‌های شخصیت‌شناسی آن بخش از شخصیت ما را برملا می‌کنند که درون خودمان پنهان کرده‌ایم.

در ادامه یک تست شخصیت با استفاده از تصویر دارای خطای دید طراحی شده است که اولین تصویری که توجه شما را جلب می‌کند، مشخص خواهد کرد که چه چیزی در عشق و رابطه برای شما جذابیت کمتری دارد.

یادداشت برداشتن از چیزی که در تصویر توجه شما را در نگاه اول جلب می‌کند، تنها کاری است که باید انجام دهید.
 
تست روانشناشی؛ نظرتان راجع به

چهره یک مرد
اگر اولین چیزی که در تصویر مشاهده می‌کنید، چهره یک مرد است، باید بدانید اولین چیزی که در عشق برای شما جذابیت کمی دارد، لجبازی است.

یکی از ویژگی‌هایی که در وجود مخاطب خاص خود وجود دارد و شما به آن افتخار می‌کنید، نحوه فرمان دادن اوست، چون دو دسته انسان در این دنیا وجود دارند: رهبران و پیروان و شما به این افتخار می‌کنید که با یک رهبر زندگی می‌کنید.

همین رهبران گاهی اوقات در زندگی مرتکب اشتباه می‌شوند، اما حاضر نیستند اشتباه خود را بپذیرند و در حقیقت خلاف پذیرفتن اشتباه خود عمل می‌کنند یعنی با اصرار روی حرف خود می‌ایستند.

پرده قرمز
اگر اولین چیزی که توجه شما را در این تصویر دارای خطای دید به خود جلب کرده، پرده قرمز است، دراماتیک شدن رابطه برای شما از همه چیز در روابط عاشقانه جذابیت کمتری دارد.

وقتی برای اولین بار با همسر خود آشنا شده‌اید، خوشحال بودید که هرجا با هم می‌رفتید همسرتان مرکز توجه قرار می‌گرفت و به این افتخار می‌کردید که با چنین فرد جذابی آشنا شده‌اید.

با این وجود، این جذابیت همسرتان وقتی با هم بحث می‌کنید می‌تواند به مسئله‌ای زجرآور تبدیل شود بنابراین بهترین کار در همگام مجادله با همسرتان این است که محل را ترک کنید و از بحث شدید بپرهیزید چرا که ممکن است حرفی بزنید که بعداً از گفتن آن پشیمان شوید.

مرد عصبانی
اگر اولین موردی که توجه شما را به خود جلب کرد، مرد عصبانی داخل عکس است، باید بدانید که مسئله‌ای که کنار از همه چیز برای شما در عشق وجود دارد طبع کوتاه است.

شما عاشق افرادی هستید که شور و شوق زیادی دارند و قطعاً شریک زندگی شما یکی از همین نوع افراد است، اما آن‌ها طبع کوتاهی دارند و تقریبا هرگز به راه شما هدایت نشده‌اند.

اگر شریک زندگیتان از دست شما عصبانی شد از درگیری با او پرهیز کنید چراکه در بلندمدت خواهد فهمید که تنها از در آرامش می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند و به گفتگو بپردازد.

مردی که روی زانو‌های خود است
شما در رابطه خود از نیازمند بودن زیاد نفرت دارید، چون اولین چیزی که توجه شما را حلب کرده، مردی است که روی زانو‌های خود نشسته است.

زمانی که شما و همسرتان عاشق یکدیگر شدید، خرسند بودید که همسرتان چقدر به شما علاقه‌مند است، چون با شما مانند یک پادشاه رفتار می‌کرد و خواهان گذراندن هر دقیقه از روز با شما بود و این مسئله باعث می‌شد که شما احساسا خاص بودن داشته باشید.

با این حال، الآن دیگر این مسئله خسته‌کننده شده است، چون فکر می‌کنید وی همیشه منار شماست و مسئله‌ای که زمانی جالب بود دیگر باعث آزار و اذیت شما می‌شود پس مسئله را با شریک زندگیتان مطرح کنید و به او بگویید که کمی زمان برای خودتان می‌خواهید و اگر به بودن با شما فکر می‌کنند و شما برای شریک زندگیتان مهم هستید، حتماً این فضا را به شما خواهد داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان