جدیدترین یاوه‌گویی وزیر جنگ صهیونیستها

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: سوریه مسئول مواد منفجره کارگذاشته شده در نزدیکی مرز سوریه با ماست. ارتش اسرائیل توان واکنش قوی را دارد و ارسال سلاح برای حزب الله نمی تواند که ادامه داشته باشد.

وی درباره این پرسش که زمان واکنش رژیم صهیونیستی به مین های کارگذاشته چه زمانی خواهد بود، در پاسخی که هراس صهیونیستها را از هر گونه رویارویی نشان می دهد، گفت: نمی دانم که واکنش چه زمانی و چگونه خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: این تحول خطرناکی است ما آنرا نمی پذیریم. این به امنیت ما مربوط می شود. ارتش اسرائیل توان واکنش به هر حادثه ای در دو جبهه سوریه و لبنان را دارد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل ادعا کرد، یک میدان مین را داخل اراضی اشغالی نزدیک مرز مشترک با سوریه شناسایی کرده است.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شده بود: نیروهای ارتش اندکی قبل، میدان مینی را در نزدیکی مرز با سوریه، جنوب بلندی‌های جولان شناسایی کردند و مهندسان ارتش این بمب‌ها را خنثی کردند. ما نظام سوریه را مسؤول هر گونه عمل خرابکارانه‌ای می‌دانیم که از خاک این کشور انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان