تزیین کتاب برای کادو با آموزش تصویری مرحله به مرحله

در این مطلب با نحوه تزیین کتاب برای کادو به همراه مدل هایی از تزیینات کتاب آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مهارت لازم را در زمینه کادوپیچ کردن کتاب بدست آورید.

تزیین کتاب برای کادو با آموزش تصویری مرحله به مرحله

کتاب یکی از بهترین هدایا است و اگر شما تمایل دارید کتابی را به فردی هدیه دهید بهتر است علاوه بر توجه به موضوع کتاب به نحوه تزیین کتاب برای کادو توجه کنید. برای کادو پیچ کردن کتاب روش های زیادی وجود دارد که انتخاب هر یک از این روش ها به سلیقه شخصی و میزان مهارت شما بستگی دارد.

تزیین کتاب برای کادو با روشی ساده

برای کادوپیچ کردن کتاب باید وسایل مورد نیاز را تهیه نمایید سپس اقدام به کادو کردن کتاب نمایید. در مطالب قبلی کادو کردن هدیه بزرگ و ساخت جعبه کادو را مشاهده کردید در ادامه تزیینات کتاب برای دادن هدیه را پیش رو خواهید داشت.

 تزیین کتاب برای کادو

نحوه تزیینات کتاب برای هدیه دادن

وسایل مورد نیاز

  • کاغذ کادو
  • کتاب
  • روبان
  • قیچی
  • چسب دو طرفه یا چسب نواری

نحوه کادو کردن کتاب

1.ابتدا کتاب را روی کاغذ کادو به صورتی قرار دهید که روی کتاب به سمت کاغذ کادو باشد سپس به میزانی که برای پوشش دهی کتاب لازم می باشد از کاغذ کادو برش بزنید.

کادو کردن کتاب

2. کاغذ کادو را از قسمت عرض روی جعبه آن برگردانید و لبه های آن را چسب زده سپس به کمک نوک انگشتان خود لبه های جعبه را بکشید و آن ها را خط بیاندازید.

 تزیین کتاب برای کادو

3. لبه دیگر کاغذ کادو را مقداری تو دهید و روی لبه تا شده در مرحله دو آن را بچسبانید. اگر تمایل دارید کتاب را به صورت حرفه ای کادوپیچ نمایید بهتر است از چسب دو طرفه در زیر کار استفاده نمایید تا در ظاهر کادو مشاهده نشود در غیر این صورت می توانید از چسب نواری استفاده نمایید.

کادو کردن کتاب

4. در این مرحله به سراغ دو طول جعبه که باز مانده است بروید و با ایجاد زاویه های 45 درجه این قسمت ها را تا بزنید.

کادو کردن کتاب

5. قسمت لبه رویی را روی جعبه بخوابانید و آن را چسب بزنید. توجه داشته باشید که ضلع های جعبه را باید به کمک نوک انگشت های خود بکشید سپس آن ها را خط بیاندازید. برای داشتن کادویی زیبا و جذاب می توانید قسمت اضافه لبه بالایی را بعد از تا زدن برش بدهید.

کادو کردن کتاب

6. مرحله قبل را برای قسمت پایینی تکرار نمایید با این تفاوت که باید لبه اضافه را این بار تو دهید تا کادو ظاهری زیبا و جذاب تر پیدا کند.

نحوه کادو کردن کتاب

7. مرحله های 5 و 6 را برای قسمت دیگر کادو تکرار نمایید.

روش کادو کردن کتاب

8. روبانی را به طول 5 برابر طول جعبه آماده نمایید و پاپیونی زیبا درست کنید سپس پایپون را دور جعبه ببندید.

کادو کردن کتاب با روشی ساده

تزیین کتاب به کمک کادو تزیین جالب کادو برای کتاب

9. در این مرحله کادوی شما آماده است.

 کادو کردن کتاب با روشی ساده کادو کردن کتاب با مراحلی ساده

مدل های تزیین کتاب به کمک کاغذ کادو

برای کادو کردن کتاب روش های خلاقانه ای وجود دارد و بهتر است شما به کمک روبان و کاغذ کادویی زیبا به دیزاین کتابی که به عنوان هدیه تهیه کرده اید بپردازید سپس هدیه را به فرد مورد نظرتان تقدیم نمایید.

برای تزیینات کتاب کمک کادو می توانید از انواع کادوهای طرح دار یا ساده استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این کاغذ کادوها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

کادو کردن کتاب تزیین ساده کتاب با کادو تزیین کتاب برای کادو تزیین ساده کتاب مدل تزیین کردن کتاب برای کادو کادوپیچ کردن کتاب کادو کردن کتاب با روشی ساده و جالب کادوپیچ کردن کتاب مدل کادوپیچ کردن کتاب کادوپیچ کردن کتاب با روشی ساده کادو کردن کتاب

در این مطلب با نحوه کادوپیچ کردن کتاب آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید هدیه ای را که تهیه کردید به راحتی تزیین نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان