وقف ارثیه ۱۲ میلیاردی معلم اندیمشکی به دانش آموزان نیازمند ایران

میلیون ها دانش آموز که در ۳۱ استان کشور مشغول به تحصیل هستند، دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند و نرم افزار شاد ندارند و متاسفانه شاهد سریال خودکشی ها و آسیب هایی هستیم که عدم دسترسی درصد عظیمی از دانش آموزان ایران به خصوص مناطق محروم و کمتر برخوردار به این سوایل کمک آموزشی روزگار کرونایی، باعث و بانی آن شده است.

وقف ارثیه 12 میلیاردی معلم اندیمشکی به دانش آموزان نیازمند ایران

میلیون ها دانش آموز که در 31 استان کشور مشغول به تحصیل هستند، دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند و نرم افزار شاد ندارند و متاسفانه شاهد سریال خودکشی ها و آسیب هایی هستیم که عدم دسترسی درصد عظیمی از دانش آموزان ایران به خصوص مناطق محروم و کمتر برخوردار به این سوایل کمک آموزشی روزگار کرونایی، باعث و بانی آن شده است.

در روزگار کرونایی ایران که اقتصاد در بدترین وضعیت در 40 سال اخیر است و داغ نان، مهم تر از داغ دانایی و سواد است، دسترسی به لوازم تحریر و آموزشی، صرفا به مداد و قلم و کاغذ مرتبط نیست و باید برای وصل شدن به شبکه شاد، گوشی هوشمند داشت یا حداقل برق و تلویزیون که درس ها را خارج از مدرسه از طریق رسانه ها یاد گرفت.

هستند صدها هزار خانوار در سراسر کشور که همین تلویزیون هم ندارند و لذا دسترسی دانش آموزان آن ها به مدرسه و معلم و علم، کاهش یافته است. در لابلای خبرهای بد و کشتار کرونا در ایران، خبر خوشحال کننده ای منتشر شد که قابل توجه است.

یک معلم نیوکار در شهرستان اندیمشک استان خوزستان، ارثیه 12 میلیارد ریالی خود را وقف دانش اموزان کم برخوردار کرده تا با این سرمایه، بتواند تبلت برای دانش آموزان مناطق نیازمند خریداری کند و دسترسی آن ها به نرم افزار شاد را فراهم کند.

موضوعی که با تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش با این معلم خیر موفق و نیکوکار و خوش ذوق نیز همراه شد و مراتب تقدیر و تشکر جامعه اموزش و پرورش به این هموطن فداکار، ابلاغ گردید. حسین اسدی معلم نیکوکار شهرستان اندیمشک، به رسانه ها گفته که می توانسته با این پول، خودرو گران قیمت خریداری کرده و آن را صرف لذت شخصی کند.

 

حسین اسدی معلم نیکوکار

حسین اسدی معلم نیکوکار اندیمشکی دسترسی حداقل 400 دانش آموز نیازمند به اپ شاد را فراهم کرده است

اما چون متوجه شده که دختربچه ای به دلیل عدم دسترسی به گوشی موبایل و تبلت، دچار افسردگی شده ، به خانه دختر بچه رفته وتبلت به وی هدیه کرده است. لذا خوشحالی او بخاطر خوشحالی ان دختر بچه، وصف ناپذیر است. لذا به فکر تقدیم ارثیه به کودکان ایران شد. حسین اسدی قصد دارد تا مدرسه عشایری تاسیس کند. حسین اسدی قبلا هم در مدارس اندیمشک، بخش الوار گرمسیری، دزفول، شوش و سیستان و بلوچستان، مدارسی تاسیس کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان