بررسی نحوه جذب معلم در کمیسیون آموزش مجلس

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، از ارائه گزارش آقای علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سیاست‌های جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 27/8/1399 شورای عالی انقلاب فرهنگی به اعضای کمیسیون آموزش در جلسه روز دوشنبه ، خبر داد.

وی با بیان اینکه د جلسه روز دوشنبه دو تن از اعضای کمیسیون آموزش جهت عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت اتخاب می شوند، گفت: در این روز همچنین قرار است گزارش عملکرد کمیسیون آموزش و تحقیقات از ابتدای فعلایت کمیسیون آموزش در این دوره بررسی و ارزیابی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستورکار روز سه شنبه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده در این روز رئیس دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه گزارش به اعضا در کمیسیون حضور خواهد یافت.
حجت الاسلام فلاحی بیان داشت:طبق برنامه ابلاغی مجلس در هفته جاری که قرنطینه کرونایی اعلام شده است، جلسات کمیسیون ها صرفا در روزهای دوشنبه و سه شنبه با حضور دو سوم اعضا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان