الگوی حیوانات نمدی جدید با طرح های زیبا و جذاب

ایده های جدید برای ساخت عروسک های نمدی زیبا و کودکانه و انواع الگوی حیوانات نمدی مختلف را در این مطلب ملاحظه نموده و با جدیدترین عروسک ها و حیوانات نمدی برای کودکان آشنا شوید.

الگوی حیوانات نمدی جدید با طرح های زیبا و جذاب

با استفاده از انواع الگوی حیوانات و انتقال آنها بر روی نمد می توانید عروسک های زیبا از جنس نمد را برای کودکان تهیه نمایید. در این مطلب مجموعه ایی زیبا و متنوع از انواع الگوهای مورد نیاز برای دوخت حیوانات نمدی را گردآوری نموده ایم که در ادامه ارائه می دهیم و امیدواریم مورد توجه شما واقع گردد و با استفاده از این الگوها، حیوانات دلخواه را تهیه نمایید. در ادامه با مشاهده این الگوها همراه ما باشید.

مدل های جدید الگوی حیوانات نمدی زیبا برای کودکان :

ساخت عروسک نمدی یکی از ایده های جدید و جالب است که به راحتی انجام می گیرد، در این میان انواع مختلف حیوانات نمدی کودکانه نیز طرفدارهای زیادی دارند که به راحتی نیز تهیه می شوند. برای ساخت اینگونه عروسک ها، استفاده از الگو حیوانات زیر نیز می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. به این صورت که ابتدا الگوی عروسک نمدی را در سایز و ابعاد مناسب بر روی کاغذ کشیده و سپس آن را روی نمد منتقل نموده و برش بزنید سپس اقدام به دوخت و تهیه عروسک نمدی نمایید. در ادامه تصاویری از الگوهای حیوانات مختلف و همچنین نمونه های تکمیل شده این عروسک های زیبا را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده جالب و قابل توجهی برای ساخت حیوانات مختلف با نمد توسط شما باشند.

الگوی زرافه نمدی زیباعروسک زرافه نمدیالگوی حیوانات نمدیعروسک سنجاب نمدیالگوی عروسک نمدیالگوی عروسک نمدی جدیدالگوی فیل نمدیدوخت عروسک فیل با نمدالگوی عروسک میمون با نمدمیمون نمدی برای کودکانساخت عروسک جغد نمدیالگوی جغد نمدیالگوی شیر با نمدعروسک شیر با نمد

توجه داشته باشید که انتخاب نمد با رنگ مناسب برای حیوانات باعث زیبایی بیشتر عروسک شما می شود، همانطور که می دانید این عروسک ها اغلب به صورت فانتزی تهیه می شوند، پس برای تهیه آنها و ساخت عروسک نمدی می توان از نمدهایی با رنگ های شاد و زیبا استفاده نمود که انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است.

الگوی زرافه با نمد  ساخت عروسک جدید با نمد حیوانات نمدی زیبا الگوی گوسفند نمدیآموزش ساخت عروسک با نمدالگو حیوانات نمدی

انواع الگوی حیوان دریایی نمدی

نمد دوزی، هنر زیبا و در عین حال ساده ای است که همه سنین می توانند با توجه به نیاز هایشان و با کمی خلاقیت به انجام این هنر زیبا در منزل بپردازند، دوخت عروسکهای نمدی چند سالی است که رواج زیادی پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد، استاده از پارچه نمد برای دوخت انواع حیوان نمدی نیز ایده جذابی است، در تصاویر بالا نمونه های متنوع از الگوهای حیوان های نمدی را ملاحظه کردید، اکنون در ادامه تصاویر متنوعی از حیوانات دریایی جذاب و فانتزی را گرداوری کرده ایم که می تواند از روی آنها طرح دلخواه خود را برای ساخت عروسک مورد نظرتان الگو بگیرید.

تصاویری از الگوی حیوان نمدی

مراحل دوختن عروسکهای نمدی مختلف کار چندان سختی نیست و با در دست داشتن الگو و با داشتن کمی ذوق و دقت می توانید دوخت انواع عروسکهای نمدی را در منزل امتحان کنید؛ مثلا برای ساختن یک عروسک حیوان ساده می توانید در ابتدا از الگوی مورد نظر خود پرینیت بگیرید و بعد از برش پارچه از روی قسمت های مختلف بدن حیوان با سوزن و کاموایی که تهیه کرده اید شروع به دوختن تکه های مختلف پارچه های برش داده شده کنید، توجه داشته باشید که رنگ نخ با رنگ پارچه هماهنگ باشد تا کار زیباتر دیده شود، در آخرین مرحله بعد از پر کردن داخل عروسک و چسباندن اجزای صورت آن، عروسک مورد نظرتان آماده شده است. در اینجا می توانید الگوهایی از حیوان های دریایی نمدی را مشاهده کنید.

الگوی حیوان هشت پا نمدی

الگوی حیوان دریایی نمدی

انواع الگوی حیوان نمدی

الگوی حیوان نمدی ساده

الگوی حیوان نمدی خاص

تصویر الگوی حیوانات نمدی

الگوی حیوان نمدی دریایی

الگوی حیوان نمدی باحال

مدلی از الگوی حیوانات نمدی

تصویر الگوی حیوان نمدی

الگویی از حیوان نمدی

الگوی حیوان نمدی زیبا

الگوی حیوان نمدی

الگوی حیوانات نمدی فانتزی

امیدواریم از انواع الگو حیوانات نمدی که در این مطلب ارائه دادیم لذت برده باشید و با استفاده از این الگوها زیباترین حیوانات و عروسک های را با نمد تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم به بخش عروسک سازی مراجعه نموده و از دیگر آموزش های جدید و جالب با موضوعات مختلف دیدن نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان