اولین تصاویر از گریم بازیگران شهیدان باکری

با آغاز پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «شهیدان باکری»، گروه سازنده در تلاش هستند تا لشکر همیشه پیروز عاشورا را بازسازی کنند.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از سیمافیلم، با فراخوان اعلام شده از سوی گروه سازنده «شهیدان باکری» برای بازی در نقش‌های مختلف این مجموعه، نزدیک به 7000 ویدئو از افراد مستعد و علاقمند بازیگری دریافت شد. از میان این تعداد، 1800 نفر برای تست حضوری انتخاب شدند. در نهایت 80 نفر از کسانی که تا حدودی به شهدای عملیات‌های بدر و خیبر شباهت داشتند توسط گروه کارگردانی پروژه تست بازیگری دادند و 40 نفر، منتخب نهایی برای کاراکتر‌های اصلی و فرعی سریال «شهیدان باکری» شناخته شدند.

مینی سریال تلویزیونی «شهیدان باکری» در هفت قسمت و به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و هادی حجازی فر که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است.

شهرام خلج گریمور نام‌آشنای تلویزیون و سینما، مدیر چهره‌پردازی این سریال است و این روز‌ها تست گریم مجموعه با بازیگران منتخب در حال انجام است.

پیش‌تولید رسمی سریال «شهیدان باکری» آغاز شده و قرار است نخستین تجربه کارگردانی حجازی‌فر در تلویزیون با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در 7 قسمت تولید شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان