کدام رنگ کابینت برای آشپزخانه شما مناسب تر است؟

کابینت ها یکی از مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه های کوچک و بزرگ هستند. مدل و رنگ کابینت آشپزخانه می تواند در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ و طرح کابینت حساسیت لازم را به خرج دهید.

کدام رنگ کابینت برای آشپزخانه شما مناسب تر است؟

اولین وسیله در آشپزخانه که می تواند توجه افراد را به سوی خود جلب کند کابینتها هستند و علاوه بر این کابینتها بیشتر فضای دیوار آشپزخانه را اشغال می کنند بنابراین بهتر است انتخاب مدل و رنگ کابینت آشپزخانه با وسواس بیشتری انجام شود.

کابینتهای آشپزخانه به دو دسته کابینت مدرن و کابینت کلاسیک تقسیم می شوند که علاوه بر طرح کابینتها باید به رنگ آن نیز توجه ای ویژه داشت زیرا رنگ کابینتها می تواند در متفاوت تر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد.

مدل کابینت مشکی و زرد

راهنمای انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه

اغلب افراد در هنگام انتخاب مدل و رنگ کابینتها بارها این سوال در ذهن شان نقش بسته است که مناسب ترین رنگ برای کابینتهای آشپزخانه چیست؟ در ادامه این مطلب ما تصمیم گرفته ایم تا شما همراهان عزیز را با پرطرفدارترین رنگ های مناسب برای کابینتهای آشپزخانه ها با دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن آشنا سازیم.

راهنمای انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه

  • کابینت آبی

اگر آشپزخانه منزل شما گرم و پر نور است کابینتها با رنگ آبی می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی برای فضای آشپزخانه باشند زیرا کابینتهای آبی نور را جذب می کنند و علاوه بر این رنگ آبی برای کابینتها با سبک کلاسیک می تواند ایده مناسبی باشد.

مدل کابینت آبی آشپزخانه بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه مدرن کابینت آبی آشپزخانه

  • کابینت قرمز

اگر شما خواهان فضایی گرم و پر انرژی در آشپزخانه منزل خود هستید بهتر است کابینتهایی با رنگ قرمز را برای فضای آشپزخانه تان انتخاب کنید. کابینتهای قرمز برای آشپزخانه ها بزرگ مناسب تر هستند و اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است از رنگ قرمز برای کابینتهایش استفاده نکنید زیرا فضای آشپزخانه خسته کننده و دلگیر به نظر می رسد. کابینتها با ترکیب رنگ قرمز و سفید نیز می توانند برای آشپزخانه های مدرن انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل کابینت هایگلاس با رنگ قرمز معرفی رنگ کابینت مناسب برای آشپزخانه مدرن مدل کابینت قرمز آشپزخانه

  • کابینت زرد

برای آشپزخانه ها با نور کم کابینتهای زرد می تواند بهترین انتخاب باشد زیرا رنگ زرد نور را منعکس می کند و می تواند باعث روشنایی در فضای آشپزخانه شود و علاوه بر این رنگ زرد می تواند گرمای خاصی را به دکوراسیون آشپزخانه ببخشد.

مدل کابینت زرد و طوسی آشپزخانه کابینت کلاسیک مدل کابینت زرد

  • کابینت سیاه

یکی از مناسب ترین انواع رنگها برای کابینتهای آشپزخانه مدرن رنگ سیاه است این رنگ زیبا فضای آشپزخانه را مدرن و به روز تر نشان می دهد. اگر شما تمایل دارید که از کابینتهای سیاه در آشپزخانه منزل خود استفاده کنید بهتر است رنگ سایر وسایل آشپزخانه را از بین رنگهای روشن انتخاب کنید تا تعادل نسبی در فضای آشپزخانه تان برقرار شود. اغلب از رنگی سیاه در کابینت های گلاس و براق استفاده می شود.

مدل کابینت سیاه و مدرن مدل کابینت مدرن کابینت سیاه آشپزخانه

  • کابینت سفید

کابینت سفید ظاهری مدرن و تمیز به آشپزخانه می دهد و علاوه بر این کابینتها با رنگی سفید باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند بنابراین بهتر است از این کابینتها با رنگی سفید در آشپزخانه ها با متراژ کوچک استفاده شود. کابینتها با رنگی سفید نور را منعکس می کنند و باعث می شوند تا فضای آشپزخانه نورانی و گرم تر به نظر برسد.

مدل کابینت سفید و شیک مدل کابینت مدرن و شیک آشپزخانه مدل کابینت سفید
اگر شما تمایل دارید که در دکوراسیون آشپزخانه تان فضایی دو گانه و متفاوت را ایجاد کنید بهتر است رنگ کابینتهای بالا و پایین آشپزخانه را متضاد با یکدیگر انتخاب کنید. از مناسب ترین رنگها برای ایجاد فضای دوگانه در آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک و مدرن رنگ های سفید و سیاه هستند.

مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه مدل کابینت سیاه و سفید آشپزخانه

  • کابینت قهوه ای

رنگ قهوه ای یکی دیگر از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب برای کابینتهای آشپزخانه است. رنگ قهوه ای فضایی متفاوت و شیک را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند و علاوه بر این شما می توانید با قرار دادن گیاهان و گلدان های زیبا و طبیعی روی کابینتهای قهوه ای آشپزخانه دکوراسیون طبیعی را در فضای آشپزخانه ایجاد کنید. بهتر است در انتخاب رنگ قهوه ای برای کابینتهای آشپزخانه تعادل را نگه دارید و از رنگ قهوه ای تیره و یا روشن برای کابینتهای آشپزخانه استفاده نکنید.

مدل کابینت ام دی اف مدل کابینت قهوه ای مدل کابینت قهوه ای و سفید آشپزخانه

  • کابینت نارنجی

رنگ نارنجی به محیط آشپزخانه انرژی و نشاط خاصی می بخشد توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید از رنگ نارنجی برای کابینتهای آشپزخانه استفاده کنید باید از قرار دادن وسایل اضافی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان خودداری کنید زیرا خود این رنگ باعث شلوغ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شود.

کابینت نارنجی و مدرن آشپزخانه کابینت طوسی و نارنجی مدل کابینت نارنجی

  • کابینت بنفش

رنگ بنفش از انواع رنگ های اشرافی است و اگر شما تمایل دارید از این رنگ زیبا بعنوان رنگ کابینتهای آشپزخانه استفاده کنید بهتر است المان هایی از رنگ بنفش را در نقاط مختلف آشپزخانه به کار ببرید تا دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ و مدرن تر به نظر برسد.

مدل کابینت بنفش طرح دار معرفی بهترین رنگ کابینت آشپزخانه مدل کابینت بنفش

  • کابینت طوسی

رنگ طوسی مانند رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی است و اگر شما تمایل دارید که برای کابینتهای آشپزخانه از رنگ طوسی استفاده کنید بهتر است از ترکیب رنگ طوسی با انواع رنگ های زرد و سفید و بنفش و نارنجی استفاده نمایید.

مدل کابینت نارنجی و طوسی مدل کابینت طوسی و شیک آشپزخانه مدل کابینت طوسی و بنفش آشپزخانه

ایده هایی جدید برای انتخاب رنگ کابینتهای آشپزخانه

برای انتخاب رنگ مناسب کابینتهای آشپزخانه، علاوه بر توجه به عنصر زیبایی و جذابیت آن باید رنگ انتخاب شما به مُد سال هم نزدیک بوده و به گونه ای باشد که بعد از اینکه از مد افتاد، احساس دلزدگی ایجاد نکند و تکراری نشود، از این رو با توجه به نکات گفته شده انتخاب کابینتهایی با رنگ مناسب دغدغه بسیاری از افراد در هنگام تصمیم گیری و انتخاب طرح و رنگ آن می باشند، اما به طور کلی باید این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ کابینتها باید با محیط اطرافش هماهنگی داشته و ایجاد ترکیب رنگی مناسبی نماید، در ادامه تصاویری از انواع کابینتهای آشپزخانه با چیدمان زیبا و ترکیب رنگی جذاب و مناسب را ملاحظه می کنید.

رنگ کابینتهای آشپزخانه

کابینتها علاوه بر کارایی که در جمع و جور کردن وسایل مختلف آشپزخانه دارند، دارای نقش مهمی در دکوراسیون اشپزخانه بوده و در صورتی که انتخاب درستی در زمینه مدل و رنگ کابینتها و نیز چیدمان درست آن داشته باشید, تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی این قسمت از منزل دارند، در این قسمت با جدیدترین رنگها برای کابینتهای آشپزخانه امروزی آشنا خواهید شد که امیدواریم بعداز مشاهده تصاویر بتوانید از بین ایده های موجود بهترین انتخاب را متناسب با سلیقه خود و نیز با توجه به دکوراسیون آشپزخانه منزلتان داشته باشید، در اینجا شما را به مشاهده انواع مدل کابینتها با رنگهای جذاب و زیبا دعوت می نماییم.

رنگ کابینتهای مدرن  مدلهای رنگ کابینتها

جدیدترین رنگها برای کابینت

جذابیت رنگ کابینتها

انواع رنگ کابینتهای آشپزخانه

ترکیب رنگی کابینت

ترکیب رنگی کابینتها

رنگ کابینت شیک

رنگ کابینتهای هایگلاس

رنگ کابینتی از آشپزخانه

بهترین رنگ کابینت

رنگ کابینتی شیک

رنگ کابینتی جدید

رنگ کابینتی مدرن

رنگ کابینتی زیبا

رنگ کابینت آشپزخانه

در این مطلب انواع رنگ کابینتهای آشپزخانه پرطرفدار و محبوب را مشاهده کردید شما می توانید با توجه به رنگ کفپوش و سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود رنگ مناسب و زیبایی برای کابینتهای آشپزخانه تان انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح و رنگهای مختلف کابینتهای آشپزخانه به بخش مدل کابینت مجله آرگا مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان