معرفی فرمول های رنگ موی وانیلی با ۴ ترکیب رنگ متفاوت + عکس

یکی دیگر از انواع رنگ موهای شیمیایی رنگ موی وانیلی است این رنگ مو زیبا از ترکیب رنگ موهای مختلف بدست می آید و شما می توانید با کمک رنگ مو وانیلی تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید.

معرفی فرمول های رنگ موی وانیلی با 4 ترکیب رنگ متفاوت + عکس

رنگ موهای شیمیایی تنوع زیادی دارند و با شروع هر سال جدید رنگ موهای تیره و روشن متنوعی مد می شوند که بهتر است شما از بین رنگ موهای تیره و روشن رنگ مویی را انتخاب کنید که با رنگ پوست تان مطابقت دارد و به رنگ مو طبیعی شما نزدیک تر است. رنگ مو وانیلی یکی از انواع رنگ موها خاص و متفاوت است که این رنگ مو مانند سایر رنگ موهای شیمیایی فرمول های ترکیبی متفاوتی دارد.

دنیای رنگ مو دنیای زیبایی و تنوع است رنگ موها انواع مختلفی دارند که از پرطرفدارترین آن ها می توان به رنگ موی عسلی و رنگ موی شکلاتی و رنگ موی قهوه ای اشاره کرد. رنگ مو وانیلی نیز یکی دیگر از انواع رنگ موهای جذاب و زیبا است و شما می توانید برای تنوع در رنگ موهایتان از این رنگ مو زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ مو وانیلی روشن

فرمول های ترکیبی رنگ موی وانیلی

رنگ موها می توانند به چهره شما شادابی و جذابیت خاصی را ببخشند. اغلب خانم ها برای پوشاندن موهای سفید خود و جوان تر به نظر رسیدن چهره شان تمایل دارند که موهای خود را با کمک رنگ موهای مختلف رنگ بزنند که اگر انتخاب رنگ مو به درستی انجام شود چهره شما جذاب و متفاوت تر از همیشه به نظر می رسد.
فرمول های ترکیبی رنگ مو وانیلی به همراه تصاویر این رنگ مو زیبا را در ادامه مطلب در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

3 فرمول ترکیبی رنگ مو وانیلی

1. فرمول ترکیبی رنگ مو وانیلی

توجه داشته باشید که برای بدست آوردن این رنگ زیبا باید درجه روشنی موهای شما پایه 9 باشد. رنگ مو وانیلی را می توانید از فرمول های ترکیبی زیر بدست آورید.

  • رنگ موی شماره 100.1 : 1/4 تیوپ
  • رنگ موی شماره 900s : به اندازه 2 سانت
  • رنگ موی شماره 0.22 :  1سانت
  • اکسیدن 6 درصد
  • پایه دکلره 9

رنگ مو بلوند وانیلی

2. فرمول ترکیبی رنگ مو عسلی و وانیلی

  • رنگ موی شکلاتی 7 : 60 میل
  • رنگ موی عسلی 7 : 30 میل
  • رنگ موی طلایی 7 : 20 میل
  • واریاسیون نقره ای : 5 سانت
  • اکسیدان شماره 1
  • پایه 7 دکلره

رنگ موی عسلی وانیلی

3. رنگ مو عسلی با هایلایت وانیلی

این رنگ مو را باید روی موها با پایه طبیعی بزنید. مدت زمان مکث برای این رنگ مو 45 دقیقه است و بعد از مدت زمان ذکر شده شما می توانید موهایتان را بشویید.
رنگ موی سوپر پلاتینه زیتونی + رنگ موی سوپر پلاتینه دودی + واریاسیون + واریاسیون نقره ای + اکسیدان نمره 2 + پایه طبیعی مو

رنگ موی عسلی با هایلایت وانیلی

فرمولاسیون رنگ مو بلوند وانیلی

برای اینکه اینکه رنگ مو جذابی داشته باشید، باید موهایتان را به پایه 10 برسونید و برای این منظور می توانید از دکلره استفاده کنید، با این پایه از رنگ موها کاملا سفید و پلاتینه خواهد شد، حال برای دکلره کدن موها به ترکیب زیر نیازدارید :

  • پودر دکلره
  • اولاپلکس/ 10 گرم
  • اکسیدان 2 یا 9 درصد و یا 30 ولیوم

مطابق دستور العمل دکلره کردن مو ها و با توجه به حجم مو های خود، مواد دکلره را با یکدیگر مخلوط کنید و تمام موهای خود را به دکلره آغشته نمایید، برای راحتی کار مو ها را به چند قسمت تقسیم کرده و دکلره زدن را از قسمت پایین موها شروع کنید و بعد حدود 20 دقیقه صبر کنید، سپس مو ها را چک کنید، در صورتی که به پایه مورد نظرتان رسیده باشد، می توانید مو ها را با شامپو و نرم کننده شست و شو داده و با حوله خشک کنید.

نکته 1 : برای اینکه رنگ دکلره مو ها به پایه 10 برسد می توانید از اکسیدان 40 ولیوم استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که این اکسیدان خیلی قوی است و ممکن است استفاده از آن به مو هایتان آسیب رسانده و مو ها را بسوزاند.

نکته 2 : در این ترکیب معرفی شده تمامی محصولات رنگ مو با برند Wella Professionals می باشند.

رنگ مو وانیلی

ترکیب رنگ مو

  • Wella Color Touch Relight 86 : به اندازه 40گرم
  • Wella Color Touch 10/6 : به اندازه 5 گرم
  • اکسیدان 6 درصد : 90 گرم

به منظور استفاده از برند های دیگر نیز می توانید از رنگ مو وانیلی 10/70 به همراه بژ شماره 8 و نیز واریاسیون نقره ای به اندازه 5 سانت استفاده کنید.

روش تهیه رنگ مو بلوند وانیلی

همه مواد ذکر شده در بالا را با هم ترکیب کنید و سپس از قسمت پشت سر، شروع به رنگ زدن موهایتان کنید تا به تدریج به قسمت جلوی سر برسید، حدود 7 دقیقه صبر کنید تا مو ها به رنگ اسطوخودوس و یا لوندر درآید و بعد موها را مقدار کمی با رنگ مو فشار دهید و 3 دقیقه دیگر صبر کنید، سپس موها را با آب سرد آبکشی کنید.

در این مرحله می توان از اولاپلکس شماره 2 بر روی مو ها استفاده کرد و 5 تا 10 دقیقه زمان لازم است تا روی مو ها بماند، سپس با استفاده از شامپوی ویژه موهای بلوند و نیز نرم کننده، موها را بشویید.

رنگ مو وانیلی بلوند

برای گرفتن نتیجه بهتر حتما باید به زمان بندی دقت داشته باشید و موها را پیوسته چک کنید، توجه داشته باشید که رنگ موی بلوند وانیلی، باید خیلی سریع شسته شده و از رسیدن گرمای زیاد به موها جلوگری شود.

تصاویر انواع مدل رنگ مو وانیلی

خانم ها همیشه تمایل دارند که موهای خوش رنگ و خوش حالتی داشته باشند. اغلب خانم ها امروزه از رنگ موهای شیمیایی و طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده می کنند. توجه داشته اگر رنگ مو به چهره شما بیاید زیبایی و جذابیت صورت و موهایتان چند برابر می شود بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ مو توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید جذاب تر از همیشه به نظر برسید. در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ مو وانیلی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از تماشای این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ موی وانیلی رنگ مو وانیلی تصاویر انواع رنگ مو وانیلی   رنگ مو زیبا وانیلی انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو وانیلی   رنگ موی وانیلی زیبا و جذاب   رنگ موی زیبا و جذاب وانیلی رنگ موی زیبا و جذاب وانیلی    انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی وانیلی رنگ مو بلوند وانیلی زیبا تصاویر و مدل های رنگ مو وانیلی رنگ موی وانیلی رنگ مو روشن وانیلی

در این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو وانیلی به همراه تصاویر این مدل رنگ مو زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این رنگ مو زیبا مورد توجه تان قرار گرفته باشد. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو به بخش ترکیب رنگ مو مجله آرگا مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان