مدل ماکسی بلند شیک و زیبا برای مهمانی های مهم

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ماکسی بلند با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ماکسی بلند شیک و زیبا برای مهمانی های مهم

مدل ماکسی بلند از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها می باشد و شما می توانید از این طرح لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل ماکسی بلند زنانه و دخترانه

لباس ماکسی در انواع طرح ها با اندازه قد خیلی بلند و اندازه قد متوسط موجود می باشد که انتخاب اندازه قد لباس به فرم اندام و اندازه قد شما بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع طرح های لباس ماکسی بلند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ماکسی زیبا

طرح های ماکسی بلند شیک و زیبا

لباس های ماکسی دارای طرح هایی متنوع نظیر ماکسی پوشیده و ماکسی بدون آستین و … می باشند همچنین برای دوخت این طرح لباس ها از پارچه های مختلف نظیر گیپور و مخمل و … استفاده می شود.

لباس ماکسی برای استفاده در فصول گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و اغلب این طرح لباس برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب محسوب می شود همچنین بهتر است شما ماکسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که همه قسمت های لباس به صورت کامل سایزتان باشد. از پوشیدن ماکسی خیلی گشاد یا تنگ خودداری نمایید زیرا فرم اندام تان نامطلوب به نظر می رسد.

ماکسی ها در انواع مدل های طرح دار و گلدار و ساده موجود می باشند که انتخاب طرح لباس سلیقه ای می باشد. اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است از ماکسی ساده استفاده نمایید. ماکسی های طرح دار و گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری امروزی و متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب هستند.

لباس های ماکسی به صورت چاکدار و پلیسه ای نیز دوخته می شوند از این رو مورد توجه اغلب خانم ها و دختران جوان قرار گرفته اند همچنین از این طرح لباس خانم ها در رده سنی مختلف می توانند استفاده نمایند.

ماکسی قرمز دخترانه ماکسی طرح دار ماکسی گیپور ماکسی شیک مدل ماکسی بلند و شیک   ماکسی مشکی مدل ماکسی شیک و بلند ماکسی بلند ماکسی زیبا و طرحدار ماکسی بلند ماکسی طرحدار ماکسی زیبا و شیک ماکسی زنانه

ماکسی قرمز و شیک

انتخاب رنگی مناسب برای ماکسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. لباس ماکسی دارای رنگ های متنوع روشن و تیره می باشد که بهتر است شما رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و … انتخاب نمایید.

ماکسی های رنگ تیره برای خانم ها با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب هستند و اگر شما دارای رنگ پوست تیره می باشید بهتر است از ماکسی های رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از ماکسی رنگ تیره استفاده نمایید. ماکسی رنگ روشن نیز برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشد.

استفاده از اکسسوری هایی مناسب در هنگام پوشیدن ماکسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح لباس را با انواع جواهرات زیبا و کفش و کیف مجلسی با طرحی خاص ست نمایید.

ماکسی مجلسی مدل ماکسی بلند مشکی ماکسی زیبا و آستین دار ماکسی خاص ماکسی زیبا و جدید ماکسی رنگی طرح ماکسی بلند مدل ماکسی شیک مدل ماکسی بلند و شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های ماکسی بلند جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان