مدل سارافون گیپور دخترانه و زنانه بسیار شیک و زیبا

سارافون از انواع لباس های زنانه و دخترانه است که طرح های مختلفی دارد, در ادامه این مطلب انواع مدل سارافون گیپور با طرح های شیک و زیبا مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل سارافون گیپور دخترانه و زنانه بسیار شیک و زیبا

سارافون ها در انواع طرح های مجلسی و ساده دوخته می شوند و شما می توانید از سارافون ها در مجالس و مهمانی های کوچک و دورهمی های خانوادگی استفاده کنید. مدل سارافون گیپور، یکی از طرح های شیک و متفاوت سارافون است که این مدل زیبا تنوع زیادی در طرح و رنگ های خود دارد.

اغلب خانم ها تمایل دارند تا کلکسیونی از انواع لباس های مختلف زنانه را در کمد لباس خود داشته باشند. سارافون یکی از انواع طرح های لباس زنانه است که معمولا بدون آستین دوخته می شود و در برخی از مدل ها سارافون ها دارای آستین های کوتاهی هستند.

مدل سارافون کوتاه زنانه

مدل سارافون گیپور با جدیدترین طرح های مد سال

بهتر است برای شیک پوش و خوش اندام تر به نظر رسیدن طرح و رنگ سارافونتان را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس های گیپور زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سارافون گیپور جدید

مدل سارافون دخترانه گیپور شیک و زیبا

سارافون دخترانه دارای طرح های اسپرت و مجلسی است و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است سارافون را بپوشید طرح مدل سارافون را انتخاب کنید. سارافون های مجلسی طرح های شیک و زیبایی دارند و این مدل سارافون ها می توانند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر ظاهر شما شوند.

مدل سارافون گیپور دار دخترانه

سارافون دخترانه  پوشیده

مدل سارافون طرح دار دخترانه

مدل پیراهن دخترانه کوتاه با پارچه گیپور

مدل شیک و زیبا سارافون دخترانه

مدل پیراهن خاکستری گیپور دار

مدل سارافون مشکی زنانه

مدل سارافون مجلسی دخترانه

مدل سارافون مجلسی دخترانه

مدل سارافون شیک و مجلسی

 

سارافون زنانه با طرح شیک

مدل سارافون صورتی مجلسی دخترانه

مدل سارافون زنانه جدید

در برخی از مدل های سارافونهای گیپور از ترکیب دو پارچه با جنس مختلف استفاده می شود و معمولا در این مدل ها از پارچه گیپور در قسمت آستین و بالاتنه استفاده می شود که این مدل لباس زیبایی و جذابیت خاصی دارند.
سارافون های زنانه در انواع طرح های بلند و کوتاه دوخته می شوند و شما می توانید اندازه قد سارافون را با توجه به اندازه قد خود انتخاب کنید. علاوه بر مدل و اندازه قد سارافون رنگ سارافون نیز می تواند در زیبایی و جذابیت ظاهری شما تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است رنگ سارافون را به صورتی انتخاب کنید که ظاهرتان متفاوت تر به نظر برسد.

مدل سارافون دخترانه گیپور

مدل پیراهن کوتاه مجلسی گیپور زنانه

مدل سارافون گیپور زنانه

مدل لباس مجلسی و زیبا زنانه با پارچه گیپور

  مدل سارافون گیپور زنانه

سارافون کوتاه مجلسی زنانه

مدل سارافون زنانه گیپور

مدل لباس گیپور و مشکی زنانه

مدل سارافون گیپور بلند

مدل سارافون سفید و بلند مجلسی

مدل سارافون زرشکی

مدل سارافون زرشکی زنانه

  مدل سارافون مشکی بلند زنانه

مدل پیراهن بلند و گیپور مجلسی

مدل سارافون اسپرت دخترانه

مدل لباس شیک با آستین گیپور دار

مدل سارافون زنانه

مدل سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون آستین دار دخترانه

مدل سارافون طرح دار زنانه

مدل سارافون کوتاه و زیبا زنانه

سارافون کوتاه و شیک زنانه

مدل سارافون با آستین گیپور دار

مدل پیراهن کوتاه طرح دار با آستین گیپور

انواع سارافون گیپور مجلسی و بچگانه

انتخاب لباسهای بچگانه به خصوص برای دختر بچه ها از جذابیت زیادی برخوردار است. انواع بلوز دامن دخترانه، تاپ دامن، پیراهن پرنسسی، پیراهن عروس و سارافون از جمله لباسهای مجلسی جذاب و فوق العاده زیبایی برای دختر بچه ها می باشند، حال در صورتی که به دنبال لباس مجلسی شیک برای فرزندان دلبند خود هستید، در این بخش مدلهای متنوعی از سارافون گیپور بچگانه به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم توجه شما عزیزان را جلب نماید.

مدل پیراهن گیپور بچه گانه

سارافون از جمله لباسهای پرکاربرد برای دختر بچه ها است که طرفداران زیادی دارد، این نوع لباسها دارای تنوع زیادی بوده و در انواع طرح ها و رنگهای مختلف طراحی می شوند؛ سارافون از جنس گیپور یک پیراهن زیبا و فوق العاده شیک برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد که علاوه بر اینکه تیپ و استایل زیبایی ایجاد می کند، از جذابیت زیادی نیز برای دختر بچه ها برخوردار است.

انواع مدل پیراهن گیپور

حال به هنگام انتخاب لباس برای بچه ها باید نکات مختلفی از جمله جنس و الیاف پارچه، راحتی لباس، تن پوش مناسب آن، رنگ لباس متناسب با رنگ پوست وی در نظر گرفته شود، در اینجا دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای سارافون و پیراهن مجلسی گیپور بچگانه با طراحی های متنوع و زیبا دیدن کنید.

مدل پیراهن گیپور کودکان

مدل پیراهن گیپور سفید

مدل پیراهن گیپور شیک

مدل پیراهن گیپور جذاب

تصاویری از مدل پیراهن گیپور

مدل سارافون گیپور مجلسی

مدل سارافون گیپور سفید

مدل پیراهن گیپور زیبا

مدل پیراهن گیپور بچگانه

مدل پیراهن گیپور دخترانه

مدل پیراهن گیپور

مدل سارافون گیپور آبی

در این مطلب انواع مدل سارافون گیپور با طرح های کوتاه و بلند زنانه و دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سارافون با طرح زیبایی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های متنوع سارافون به بخش مدل سارافون مجله آرگا مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان