کاهش قیمت طلا با وجود تعطیلی بازار

باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز کاهش یافت به طوری که نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 71 هزار تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی، درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به اواخر هفته گذشته حدود 200 هزار تومان کاهش یافت و به 11 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

وی افزود: از ابتدای این هفته تمامی بازار‌های فروش طلا و جواهر در شهر‌های با وضعیت قرمز تعطیل هستند و هیچ معاملاتی مگر به شکل دلالی و دست به دست در زمینه سکه، صورت نمی‌گیرد. عرضه و تقاضا نیز تقریبا به حداقل خود رسیده است.

محمدولی ادامه داد: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی، کاهش بی سابقه‌ای پیدا کرد به طوری که با 35 دلار کاهش در کانال هزارو 830 دلاری ایستاد که حواشی ساخت واکسن ویروس کرونا مهم‌ترین دلیل این نوسان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 71 هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید 11 میلیون و 500 هزار تومان، طرح قدیم 11 میلیون تومان، نیم سکه 6 میلیون و 200 هزار، ربع سکه 4 میلیون و 250 هزار تومان و سکه‌ یک گرمی 2 میلیون و 450 هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان