کی‌روش جعلی هواداران کلمبیا را فریب داد!

خبرگزاری مهر: دو باخت متوالی و سنگین تیم ملی فوتبال کلمبیا به اروگوئه و اکوادور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، کلمبیا را با سرمربیگری کارلوس کی روش وارد یک بحران شدید کرده است.

کلمبیا که حالا صعودش به جام جهانی در خطر قرار گرفته است، هنوز برای اخراج و یا ادامه همکاری با کی روش به قطعی نرسیده است. از یک سو بعضی از رسانه‌های کلمبیا مدعی شده اند کی روش استعفا داده و حتی از اعضای این تیم در واتس‌اپ خداحافظی کرده است. از سوی دیگر بعضی از رسانه‌های کلمبیا اعلام کرده اند کلمبیا پول اخراج کی روش را ندارد و فعلا تصمیمی برای قطع همکاری با او گرفته نشده است.

این در حالی است که فردی با راه اندازی یک صفحه جعلی به نام کارلوس کی روش در توییتر، هواداران تیم ملی این کشور را دچار گمراهی و سردرگمی کرده است.


کی‌روش «جعلی» هواداران کلمبیا را فریب داد!صفحه جعلی کی روش در توییتر

سایت «کوموتریکولر» کلمبیا در گزارشی اعلام کرد آدرس صفحه رسمی کی روش در توییتر Carlos_Queiroz است که گهگاه بیانیه‌ها و یا پیام‌هایی را از طریق آن منتشر می‌کند. اما اخیرا صفحه‌ای درست با همان شکل و نمایه صفحه کی روش و آدرسی شبیه به آن تشکیل شده و مردم کلمبیا و هواداران تیم ملی این کشور را با پیام خداحافظی خود فریب داده است.

صفحه جعلی کی روش که هنوز مشخص نیست توسط چه فرد یا افرادی اداره می‌شود، در پیامی به نقل از سرمربی کلمبیا اعلام کرد که افتخار حضور در این کشور را داشته و از این تیم خداحافظی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان