ایسوس مانیتور کوانتوم دات ROG Swift PG۳۵VQ را معرفی کرد

ایسوس در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷ محصولات متنوعی را برای گیمرها معرفی کرده که یکی از این محصول مانیتور ROG Swift PG۳۵VQ است.

ایسوس مانیتور کوانتوم دات ROG Swift PG35VQ را معرفی کرد

لپتاپ گیمینگ جدید ایسوس که در تایپه و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017 معرفی شده است، ROG Swift PG35VQ نام دارد. خوشبختانه این مانیتور علاوه بر پشتیبانی از G-Sync انویدیا قادر به نمایش تصاویر با 200 هرتز است. این مانیتور 35 اینچی فوق عریض نسبت تصویر 21:9 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رزولوشن این مانیتور 3440 در 1440 بوده و پنل آن از نوع کوانتوم دات انتخاب شده است.

ROG Swift PG35VQ

این مانیتور با پشتیبانی از HDR10 و ارائه تصاویر با روشنایی 1000 نیت گزینه‌ی مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مانیتور با داشتن 512 ال‌ای‌دی قادر به ارائه تصاویری با روشنایی بالا خواهد بود. حاشیه‌های اندک در این مانیتور گیمینگ زیبایی آن را دو چندان کرده است. ایسوس یک مدل دیگر از این سری مانیتورها را در لیست مانیتورهای گیمینگ خود دارد؛ ROG PG348Q یک مانیتور 34 اینچ با نمایشگر خمیده است. رزولوشن این مانیتور نیز 3440 در 1440 بوده و از G-Sync هم پشتیبانی می‌کند، با این حال خبر از پشتیبانی HDR و کوانتوم دات در آن نیست.

در پست منتشر شده توسط انویدیا تاریخ عرضه‌ی مانیتورهای ROG Swift PG35VQ ایسوس و Predator X35 ایسر سه ماهه‌ی پایانی سال 2017 اعلام شده است. هنوز جزئیات، زمان عرضه و قیمت این محصول جدید مشخص نیست و باید تا ماه‌های آینده صبر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان