فراری N-Largo ۴۸۸، شاهکار جدید نوویتک

 شرکت تیونینگ نوویتک روسو، امروزه یکی از برترین تقویت‌کننده‌های خودرو در جهان محسوب می‌شود. این برند، به‌تازگی کیت بدنه و پیشرانه‌ی مدل مشهور ۴۸۸ از فراری را ارتقاء داده است.

فراری N-Largo 488، شاهکار جدید نوویتک

نام نوویتک روسو برای علاقه‌مندان صنعت خودرو و دنیای تیونینگ، آشنا و با سابقه است. این شرکت آلمانی، با ترکیبی از سرمایه‌گذاری و مدیریت مهندسان ایتالیایی فعالیت می‌کند و هرچند از ابتدا با هدف بهینه‌سازی محصولات فراری شکل گرفته بود، امروزه روی مدل‌هایی از لامبورگینی، مک‌لارن، رولزرویس و مازراتی هم، کار می‌کند. نوویتک در زمینه‌ی بهینه‌سازی پیشرانه و ساخت کیت بدنه برای سوپراسپرت‌های مشهور، از بهترین‌های دنیا به حساب می‌آید.

بعید به نظر می‌رسد که خریدار یک فراری 488 استاندارد، از کیفیت رانندگی و زیبایی ظاهری آن؛ ناراضی باشد، اما باز هم افراد ثروتمندی که متقاضی مدل‌های خاص و کم‌یاب باشند، به دنبال قدرت بیشتر و ظاهر متفاوت هستند. در چنین شرایطی، تیونرهای اصیل و با سابقه؛ بازار خوبی به همراه دارند و با معرفی محصولات بهینه‌سازی شده، برای کلکسیونرها و علاقه‌مندان خودرو، جذابیت پیدا می‌کنند.

فراری 488 Nlargo نویتک روسو

نسخه‌ی N-Largo از فراری 488، در ظاهر تفاوت زیادی با نمونه‌ی استاندارد دارد و با کیت بدنه‌ای از ترکیبات فیبر کربن، پهن‌تر و با ابهت‌تر به نظر می‌رسد. نوویتک، در بخش سپرها، گلگیرها، رکاب و خصوصا بالچه‌ی عقب، تغییرات زیادی بر 488GTB اعمال کرده است، به طوریکه نه‌تنها ارتفاع آن کاهش یافته، حدود 14 سانتیمتر، عریض‌تر شده است.

نوویتک از رینگ‌های اسپرت 22 اینچ برای این نسخه از 488 استفاده کرده است که همراه با کاهش ارتفاع 2.5 سانتیمتری سیستم تعلیق، کاملا هم‌سطح بدنه و جذاب به نظر می‌رسد. ارتفاع فنربندی این خودرو، قابل تنظیم خواهد بود و می‌تواند برای تردد در شهر، به حالت استاندارد باز گردد. لاستیک‌های به کار گرفته در این مدل، از سری جدید P Zero با حاشیه رنگ قابل انتخاب هستند.

فراری 488 Nlargo نویتک روسو

طبق معمول، شرکت نوویتک به عنوان یک تیونر پیشرو؛ بهینه‌سازی فنی محصول خود را فراموش نکرده است. مدل استاندارد فراری 488GTB، با پیشرانه‌ی 3.9 لیتری توئین‌توربو و مجهز به اینترکولر ارائه می‌شود که در موتور 8000 دور بر دقیقه، 661 اسب بخار قدرت دارد. نسخه‌ی تیونیگ‌شده‌ی نوویتک، می‌تواند قدرت 772 اسب بخار را فراهم کند که بیش از 110 اسب بخار، افزایش نشان می‌دهد. گشتاور این مدل هم، به 892 نیوتن‌متر در دور موتور 3000 دور بر دقیقه رسیده که نسبت به 488GTB، بیش از 130 نیوتن‌متر بیشتر شده است. با این اوصاف، نسخه‌ی N-Largo از فراری 488، با پیشرانه‌ی 8 سیلندر، قوی‌تر از خودروهایی مثل فراری F12 TdF برلینتا با موتور 12 سیلندر، خواهد بود. نوویتک اعلام کرده است که این محصول، می‌تواند در زمان 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت 340 کیلومتر بر ساعت را در اختیار راننده بگذارد. مسلما زمان رسیدن این خودرو از حالت سکون به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت نیز، کمتر از 6.4 ثانیه در مدل استاندارد، خواهد بود.

فراری 488 Nlargo نویتک روسو

قیمت نهایی فراری N-Largo 488 هنوز اعلام نشده است، اما در نهایت به تولید 11 دستگاه، محدود خواهد بود. این مدل به صورت کانورتیبل یا با سقف فلزی ثابت، قابل سفارش است و خریدار می‌تواند بر رنگ و طرح پوشش فضای داخلی آن،اعمال سلیقه کند. با توجه به اینکه مدل استاندارد 488، امروزه حدود 250 هزار دلار قیمت دارد؛ می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه‌ی بهینه‌سازی شده از نوویتک روسو، قیمتی در حدود دو برابر نمونه‌ی اصلی، داشته باشد.

در پایان این مطلب، بیننده‌ی تیزر رسمی معرفی فراری N-Largo 488 باشید که توسط شرکت تیونینگ نوویتک روسو، تهیه شده است. 

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

فراری 488 Nlargo نویتک روسو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان