یک حمله تروریستی در مسکو خنثی شد

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری شینهوآ، سازمان امنیت فدرال روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که عملیات تروریستی یک گروهک وابسته به تروریست های داعش را در مسکو خنثی کرده است.

در بیانیه صادره از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه آمده است که نیروهای امنیتی موفق به بازداشت یکی از اعضای باند تروریستی و توقیف یک بمب دست ساز در منطقه «ولادیمیر» در مجاورت شهر مسکو شدند.

در بیانیه مذکور آمده است که این عنصر تروریستی شهروند یکی از کشورهای آسیای میانه بوده است.

این بیانیه در ادامه می افزاید: مقادیری مواد منفجره و اسناد دیگر هم در محل حضور عناصر افراطی کشف شد. همچنین، اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این باند برای جذب عناصر و پول به نفع تروریست‌ها فعالیت می کرد.

روسیه: مبارزه با تروریست‌ها در سوریه ادامه دارد

نماینده دائمی روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: مسکو علی‌رغم درخواست کشورهای غربی برای برقراری آتش بس با آنها، به مبارزه با تروریست‌ها در سوریه ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای آتش بس با تروریست‌ها در سوریه، از ادامه مبارزه کشورش با آنها خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا نماینده دائمی روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در این باره گفت: مسکو علی‌رغم درخواست کشورهای غربی برای برقراری آتش بس با آنها، به مبارزه با تروریست‌ها در سوریه ادامه خواهد داد.

وی در این باره تصریح کرد: علیرغم تلاش نمایندگان کشورهای غربی برای محافظت از شبه نظامیان از طریق درخواست برای برقراری آتش بس با آنها، اقدامات ضد تروریسم ادامه خواهد یافت. ما اجازه تغییر نام تروریست‌ها را نمی‌دهیم.

وی سپس تصریح کرد که اطلاعات پیرامون بودجه گسترده برخی از کشورهای غربی در خصوص اقدامات رسانه‌ای حامیان سرنگونی قهری دولت قانونی سوریه، علنی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان