اینستاگرام فارسی؛ هفته‌ی جنجالی سلبریتی‌ها

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

اولین پستی که این هفته جنجالی شد و البته جنجالی غم‌انگیز بود. پست فرشته حسینی، هنرپیشه افغان بود که یکی از مشکلات مهاجران را بیان می‌کرد. مشکل مادری که وقتی متوجه می‌شود که سیم‌کارتش غیرفعال شده و دختر کوچکش نمی‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند برای رفع مشکل به مخابرات رفته، ولی با دست خالی بازمی‌گردد، چون به او می‌گویند باید صاحب سیمکارت را پیدا کنی و سیمکارت به شما تعلق نمی‌گیرد!

اینستاگرام فارسی

پس از اینکه فرشته حسینی این پست و کپشن را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت، با واکنش‌های زیادی مواجه شد و عده‌ای زیادی به حمایت از او برخاستند و در جهت رفع مشکلش کار‌هایی انجام دادند. آقای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات یکی از این مسئولین بود که ادعا کرد دفتر خدمات ارتباطی از وظایفش تخطی کرده و هیچ محدودیتی برای واگذای سیمکارت به مهاجرینی که مدارک قانونی دارند وجود ندارد.

اینستاگرام فارسی

البته قبل از اینکه آذری جهرمی به این قضیه واکنش نشان دهد، سید احمد خمینی به حمایت از فرشته حسینی پستی در صفحه اینستاگرامش گذاشت و مسئولین به ویژه آقای آذری جهرمی و آقای روحانی و آقای جهانگیری و خانم ابتکار را مخاطب قرار داد.

اینستاگرام فارسی

پس از ابراز ناراحتی کردن برخی مسئولین و رسیدگی‌های آقای آذری جهرمی، فرشته حسینی با چند استوری از همه عزیزان تشکر کرد.

اینستاگرام فارسی

اینستاگرام فارسی

جنجال بعدی این هفته که بین سلبریتی‌ها هم زیاد شده بود و عده‌ای از آن‌ها با گذاشتن پست‌ها و استوری‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند، خبر تعطیلی کلیه اصناف در ساعت 6 بعدازطهر بود! شلوغی بیش از حد مترو و اتوبوس‌ها و خیابان‌ها در این ساعت یکی از معضلات این طرح بود که سلبریتی‌ها هم مثل همیشه از آن‌ها شکایت داشتند. سام درخشانی از اولین کسانی بود که با گذاشتن این استوری به این موضوع واکنش نشان داد.

اینستاگرام فارسی

همانطور که در جریانید بالاخره باران‌های پاییزی روی خود را به مردم تهران هم نشان دادند و همه را دوق‌زده کردند. یکتا ناصر یکی از این ذوق‌زده‌ها بود که با دیدن اولین قطرات باران پشت فرمان نشست و با پلی کردن آهنگی از شادمهر و در حالی که با خواننده همخوانی کرده و با جملات متن آهنگ ارتباط عمیقی پیدا می‌کرد در خیابان‌ها دور دور کرده و همزمان لایوی هم به اشتراک گذاشت!

اینستاگرام فارسی


افسوس هفته...

طبق معمول این روز‌ها افسوس‌هایمان کرونایی است.

مختار سائقی یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون چندی پیش با انتشار ویدیویی از حال ناخوش خود خبر داد و گفت که روز‌های سختی را پشت سر گذاشته و مثل همه‌ی کسانی که گرفتار این ویروس منحوس می‌شوند از دیگران خواست تا آن را جدی بگیرند.

اینستاگرام فارسی

پرویز پورحسینی از دیگر بازیگران پیشکسوتی بود که در این هفته تسلیم کرونا شد و متاسفانه کارش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کشید. اما چند روز بعد خبری آمد که خداروشکر وضعیتش پایدار و روبه بهبودی است.

اینستاگرام فارسی

واقعا این پست محسن کیایی برای حال این روزهایمان کاملا به‌جا است.

اینستاگرام فارسی


تولدت مبارک هفته...

این هفته تولد سرکار خانم گلاب آدینه از خوبانِ تئاتر و سینما بود که پست‌های زیادی به مناسبت تولد ایشان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. تعدادی از این پست‌ها را می‌بینید:

بهنوش طباطبایی با این عکس قدیمی تولد استادش را تبریک گفت.

اینستاگرام فارسی

آناهیتا همتی هم این عکس زمستانی را برای تبریک برگزید.

اینستاگرام فارسی

الهام پاوه‌نژاد هم با انتشار این عکس علاوه بر تبریک تولد بانو آدینه، از اینکه تمی‌تواند او را در آغوش گرفته و روز تولدش را کنارش باشد ابراز ناراحتی کرد و گفت: «روی ماهتان را مجازی می‌بوسم تا عمر و کرونا مجال دیدار حقیقی دهد...»

اینستاگرام فارسی

هانیه غلامی هم با انتشار این عکس دونفره با مادرش لادن سلیمانی خبر از سورپرایز کردن او در روز تولدش داد و گفت که مادرش پس از سورپرایز از خوشحالی گریه کرده و برای همین هم بینی‌اش در عکس قرمز است!

اینستاگرام فارسی

نجمه جودکی هم امسال سی ساله شد.

اینستاگرام فارسی

تولد بعدی هم می‌رسد به ملیکا خانم شریفی‌نیا که خواهرش مهراوه با این عکس دونفره‌ی قدیمی خبر از آن داد.

اینستاگرام فارسی


من چقدر جذابم هفته...

جذابِ این هفته‌مان آقا جواد کاظمیان هستند با کپشنی که دیگر می‌دانید مخاطبش چه کسی است! فقط‌ای کاش ترجمه‌اش را هم به زبان انگلیسی می‌نوشت تا برای معشوق قابل فهم باشد!

اینستاگرام فارسی

خیلی وقت بود از خوشتیپِ استقلالی‌ها خبری نبود!

اینستاگرام فارسی

آدم‌حسابی‌ها از ته دل خندیدن‌هایشان این شکلی است نه مثل ما آدم معمولی‌ها که هنگام خندیدن از ته دل شبیه هر موجودی روی زمین خاکی می‌شویم!

اینستاگرام فارسی


ما چقدر خوشبختیم هفته...

دقت کردید که عادت داریم بعضی از افراد را فقط اسمشان را بشنویم و هیچ تصویری از چهره‌شان نداریم. سینا شعبانخانی شاید یکی از آن افراد باشد. به همین دلیل تصمیم کرفتیم این پست دونفره با همسرش را با شما هم به اشتراک بگذاریم. بالاخره زحمت می‌کشد و آهنگ می‌خواند دیگر؟!

اینستاگرام فارسی

خانواده سه‌نفره و خوشبخت حدیثه تهرانی از همه کسانی که تولد آقای خانواده را تبریک گفتند تشکر می‌کنند.

اینستاگرام فارسی

از زوج‌های واقعا خوشبخت و نمونه بین سلبریتی‌ها هستند در طبیعت پاییزی..

اینستاگرام فارسی


یادش بخیر هفته...

پوراندخت مهمیمن این عکس قدیمی از سریال نرگس را به اشتراک گذاشت و یاد و خاطره آن ایام و مرحوم پوپک گلدره عزیز را زنده کرد.

اینستاگرام فارسی

لیلا اوتادی هم این عکس از کودکی‌هایش را با کپشنی کاملا بی‌ربط به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام فارسی

لیلی رشیدی، اما این عکس زیبا را منتشر کرد در کنار پدرش مرحوم داوود رشیدی و کودکان خوشحال آن روز‌های ایران. توجه شما را به کامنت احترام برومند زیر این پست هم جلب می‌کنم.

اینستاگرام فارسی

سپیده خداوردی این عکس را برای نشان دادن قدمت کارنامه هنری‌اش به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام فارسی

آتیلا پسیانی در کنار شان پن سال 1384!

اینستاگرام فارسی


کوچولو‌های هفته...

پژمان بازغی؛ پدری که حتی در آغوش فرزندش هم برای او دلتنگ است.

اینستاگرام فارسی

محسن تانبنده در دوران قرنطینه خانگی‌اش با ماسک با پسرش ماشین‌بازی می‌کند. ولی باز هم این فاصله‌ی کم خیلی قابل توجیه نیست آقای تنابنده!

اینستاگرام فارسی

مسخره‌بازی‌های پدر و دختری محسن کیایی و دختر بانمکش.

اینستاگرام فارسی


دمش گرم هفته...

چه خوب است که هرکسی رشته‌ی موردعلاقه خود را کشف کند و بداند که واقعا در چه چیزی استعداد دارد و همان را دنبال کند. تینا آخوندتبار از آن دسته کسانی است که پی برده در بوکس بیشتر از بازیگری استعداد دارد. واقعا دمش گرم.

اینستاگرام فارسی


حکیمانه هفته...

آره واقعا در این اوضاع تنها جایی که می‌توان لبخند را دید آیینه است وگرنه هرجای دیگر که همه با ماسک هستند و خبری از لبخند نیست!

اینستاگرام فارسی

این نوشته‌ی شقایق دهقان هم واقعا جالب است خیلی از ما هنوز کرونا نگرفته‌ایم، ولی عوارض روحی آن خیلی وقت است که روی ما تاثیر گذاشته!

اینستاگرام فارسی


رفیقانه‌طوری هفته...

این عکس از پشت صحنه‌ی عاشقانه دو را همه افراد حاضر در عکس یک بار پست کردند!

اینستاگرام فارسی

فلور نظری این عکس را از پشت صحنه برنامه شام ایرانی دو به اشتراک گذاشت. در ضمن تمِ شب مهمانی در این عکس طبیعت یا المانی از طبیعت بوده!

اینستاگرام فارسی

این هم عکسی از پشت صحنه سریال آقازاده که این روز‌ها مخاطبین زیادی در نمایش خانگی دارد. عکسی که بهرنگ توفیقی، کارگردان این سریال آن را به اشتراک گذاشته. نظر شما راجع به این سریال چیست؟

اینستاگرام فارسی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان