اینستاگرام فارسی؛ به‌یاد پدران سفر کرده!

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

اولین جنجالی این هفته مربوط به اعتراض مهران احمدی به وزیر بهداشت است. وزیر بهداشت که طی نامه‌ای به رئیس صدا و سیما ساخت سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا را بلامانع دانسته بود با اعتراض شدید مهران احمدی مواجه شد. مهران احمدی با انتشار ویدیویی خطاب به وزیر بهداشت گفت: «می‌دونم که شما خیلی دارید زحمت می‌کشید، ولی خواهشا درباره‌ی بازیگری و سینما اظهار نظر نکنید و نگید بلامانع است. اگر ساخت سریال‌ها برای تفریح مردم در این اوضاع بلامانع است پس نباید جاده‌ها را هم ببندید...»

اینستاگرام فارسی

نگران نباشید این هفته هم یکی از پای ثابت‌های این بخش برای بار n ام حاشیه‌ساز شده. ریحانه پارسا که یک بار به دلیل مهاجرتش جنجالی شده بود، این بار با ویدیو‌ها و مصاحبه‌هایی که از او در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده مشخص است که قصد برگشت ندارد. البته اگر قصد داشته باشد هم با توجه به حواشی اخیرش (از کشف حجاب تا سخنان نامربوط و مصاحبه با مجری‌های جنجالی) توانش را نخواهد داشت!

اینستاگرام فارسی

به نظرتان دلیل اینکه بهنوش بختیاری تقریبا یکی درمیان استوری‌های جنجالی و مخاطب خاص‌دار می‌گذارد، چیست؟ با کی کار دارد؟ هدفش چیست؟

اینستاگرام فارسی


افسوس هفته...

این روز‌ها که خبر‌های بد خیلی بیشتر از خبر‌های خوب و خوشحال‌کننده شده، چند وقتی است در صفحه‌های مختلف اینستاگرام عکس‌ها و ویدیو‌هایی از مراسم ختم پدر نسرین مقانلو را می‌بینیم. داغ پدر داغ سنگینی است خانم مقانلو، برای شما و دیگر بازماندگان آن مرحوم طلب آرامش و صبر می‌کنیم. روحشان شاد.

اینستاگرام فارسی

دیروز بعد از چند وقت عکسی در صفحه‌ی مرحوم عارف لرستانی بارگذاری شد که یادش را زنده کرد! روحش شاد و یادش گرامی.

اینستاگرام فارسی

چند وقتی است که تعدادی از سلبریتی‌ها تصاویر غم‌انگیزی از وضعیت جامعه را به اشتراک می‌گذارند. اما آیا این «به اشتراک گذاشتن‌ها» فایده‌ای هم دارد؟ واقعا از دست ما چه کاری ساخته است؟

اینستاگرام فارسی

اینستاگرام فارسی

این هفته علاوه بر نسرین مقانلو، زانیار و سیروان خسروی هم غم از دست دادن پدر را تجربه کردند و هر کدام پستی به این مناسبت در صفحه‌ی اینستاگرامشان به اشتراک گذاشتند. برای این دو عزیز هم آرزوی صبر و آرامش می‌کنیم. روح پدرشان شاد.

اینستاگرام فارسی

اینستاگرام فارسی


تولدت مبارک هفته...

آیا خبر داشتید که سوگل خلیق، «قند و نبات» الناز حبیبی است؟ الناز حبیبی با انتشار این پست تولد این قند و نبات را تبریک گفت.

اینستاگرام فارسی

امیرحسین آرمان هم با انتشار این عکس از تولدش، از همه‌ی طرفدارانش تشکر کرد.

اینستاگرام فارسی

احسان علیخانی، اما عکس و متن متفاوتی را برای پست تولد 38 سالگی‌اش انتخاب کرده.

اینستاگرام فارسی

سمانه پاکدل این پست را با روانه کردن کلی سخنان عشقولانه برای تبریک تولد همسرش هادی کاظمی به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام فارسی

این هفته تولد یکتا ناصر هم بود که خودش این عکس را همراه مادرش در کنار کیک تولدش به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام فارسی


من چقدر جذابم هفته...

خیلی متاسفیم که مجبور شدیم همچین خبر مهمی که سرتیتر خبر‌ها است را در وسط مطلبمان بگنجانیم. کاش ما هم جزو آن دو درصد بودیم! صد حیف و صد افسوس...

اینستاگرام فارسی

خوشا به حال آن دسته از عزیزانی که با ماسک و عینک دودی (درجه بالا) باز هم جذابیت‌هایشان را دارند. هیچ اشاره‌ی مستقیمی هم نمی‌کنیم! فاطیما بهارمست این روز‌ها در سریال سرنوشت ایفای نقش می‌کند. نظرتان درباره این سریال چیست؟

اینستاگرام فارسی


ما چقدر خوشبختیم هفته...

عکسی لاکچری‌طور از شاهد احمدلو و همسرش که تنها آرزوی اوست؟!

اینستاگرام فارسی

زوج خوشبخت بعدی این بخش هم مهدی قائدی و همسرش هستند.

اینستاگرام فارسی


یادش بخیر هفته...

عکسی قدیمی از سولماز غنی و برادرش آقا ساسان. چرا در یک دوره‌ی زمانی خاص مو‌های دختران را پسرانه می‌زدند؟ شما هم این مدل مو را تجربه کرده بودید؟

اینستاگرام فارسی

رایان شجریان با انتشار این عکس قدیمی از خود و پدرش مرحوم شجریان عزیز یاد اورا زنده کرد.

اینستاگرام فارسی

لیلا بلوکات یک سری عکس از دوران جوانی تا به حال را به صورت آلبوم منتشر کرد که اولینشان را مشاهده می‌فرمایید. گویا عکس‌های قبل از این خیلی قابل انتشار نبوده!

اینستاگرام فارسی

ببینید آتیلا پسیانی چه عکسی پیدا کرده... فقط نمی‌دانیم که چه چیزی در این عکس برایش باورنکردنی بوده. «محمد رحمانیان بدون ریش» یا «حجم قابل توجه مو‌های خودش»؟!

اینستاگرام فارسی


دمش گرم هفته...

سروین بیات با انتشار این عکس از انتخاب شدن همسرش رضا قوچان نژاد به عنوان «خوشتیپ‌ترین فوتبالیست سال هلند» خبر داد و پس از آپلود شدن پستش در مملکت غریب دربه‌در به دنبال اسفند می‌گشت تا برای دفع چشم‌نظر از همسرش دود کند!

اینستاگرام فارسی


کوچولو‌های هفته...

نگاه خانم هستند، دختر و البته مهم‌ترین فردِ زندگی محسن یگانه که چند روز پیش تولد 6 سالگی‌اش را جشن گرفتند.

اینستاگرام فارسی

و، اما کوچولوی بعدی این هفته جانان خانم بانمک، دختر مصطفی کیایی است که به تازگی سه ساله شده..

اینستاگرام فارسی


حکیمانه هفته...

گویا فردِ مورد نظر لاله صبوری به شدت به پاییز آلرژی دارد و به محض آمدن این فصل به نقاطی که در آن‌جا پاییز نیست سفر می‌کند!

اینستاگرام فارسی

با این حساب ما هم همگی باید به همراه مخاطب خاصِ لاله صبوری به مکانی دوردست برویم تا حیوان‌ها و طبیعت و محیط زیست کمی خستگی در کنند!

اینستاگرام فارسی


رفیقانه‌طوری هفته...

دورهمی بهاره رهنما و دوستانش بدون رعایت ذره‌ای از پروتکل‌های بهداشتی.

اینستاگرام فارسی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان