محسن رضایی: یک سیلی محکم به صورت دشمن خواهیم زد

ایسنا: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر یکشنبه نهم آذرماه با حضور در خانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، ضمن تبریک و تسلیت به همسر، فرزندان و بستگان این شهید والامقام گفت: من برادری عزیز از سبزپوشان سپاه را از دست دادم.

رضایی در این دیدار به همسر صبور و همیشه همراه شهید، گفت: محسن فردی عارف مجاهد و دانشمند بود. از اول ورود به سپاه، با عرفان الهی و اشعار حافظ اُنس داشت و در مبارزه با ضد انقلاب، در کردستان و حضور در دفاع مقدس پیشگام بود و در پیشرفت هسته ای و عبور از مرزهای دانش فیزیک هسته ای نقش قاطع و جدی داشت.

وی تاکید کرد: حداقل سیلی ما به آمران این جنایت تروریستی این است که دولت ما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند و سازمان انرژی هسته ای، رژیم بازرسی ها را مورد تجدیدنظر قرار دهد و فوراً اقدامات حداقلی نظیر تعلیق پخش آنلاین دوربین ها، کم کردن یا تعلیق بازرسان و اعمال محدودیت هایی در دسترسی بازرسان به سایتها و دانشمندان هسته ای ایران را در دستورکار قرار دهد.

رضایی گفت: هیچ دلیلی ندارد هنگامی که آمریکا و اروپا به طور رسمی و عملی از برجام خارج شده اند، دولت و مجلس ما درباره NPT و پرتکل الحاقی و برجام هیچ بررسی مجدد و تجدیدنظری نداشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ گفت: اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان قصد دارند از آخرین روزهای حیات سیاسی ترامپ در جنگ افروزی استفاده کنند، مانع از مجازات جدی آمران و عاملان ترور دانشمند برجسته هسته‌ای ما نخواهد شد.

رضایی افزود: در دیپلماسی انقلابی، مجازات متناسب و سیلی بزرگ هست و از جنگ جلوگیری می‌شود ولی در دیپلماسی سازشکارانه، مجازات و اجرای عدالت کنار گذاشته می شود که جنگ نشود و غالباً تاریخ نشان داده دیپلماسی سازش یا کشور را تسلیم می کند و یا آن را با جنگ مواجه می کند.

این استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: همانطور که قبلاً گفتم خروش انقلابی ما به زودی آمران و عاملان این جنایت و تک تک آن تارنشینان روسیاه تاریخ را با سیلی بزرگ از سریر قدرت پایین می‌کشد و زلزال سهمگین و ابابیل فولادین اقتدار ملت ایران دیر یا زود بر آنها فرود خواهد آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان