جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی

واریز وام یک میلیون تومانی به نخستین گروه یارانه‌بگیران بدون درآمد ثابت

شهرزاد دانشمندی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد

او یادآور شد: روز گذشته نخستین لیست این افراد که چهار میلیون و 515 هزار و 651 نفر بودند، دریافت شد که با 147 هزار و 292 یارانه‌بگیر قبلی که جامانده بودند مجموعا به چهار میلیون و 661 هزار و 15 نفر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی طی 31 قسط 35 هزار تومانی تسویه خواهد شد. به گفته دانشمندی در صورت ارسال لیست یارانه‌بگیران معیشتی بعدی که فاقد درآمد ثابت هستند از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در مراحل بعدی تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید هم تعلق خواهد گرفت.  مقام مسوول بانک مرکزی با اشاره به تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده در مراحل قبلی گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تاکنون 21 میلیون و 421 هزار و 863 نفر از یارانه‌بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شدند که اقساطش از محل یارانه‌هایشان کسر می‌شود. این تسهیلات طی پنج مرحله در تیر و مردادماه سال‌جاری پرداخت شده است.

جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی

حسب اعلام مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بالغ بر 21.421.863 نفر تا‌کنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره‌مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی 31 قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه‌بگیران، تعداد 4.515.651 نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد 147.292 نفر از یارانه‌بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات 10 میلیون ریالی نشده بودند (مجموعا 4.661.015 نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا‌ ساعت 13 پنج شنبه مورخ 13‌ آذرماه 1399 تسهیلات مربوط به حساب 96/ 99درصد از افراد یاد شده واریز شده است. ضمن اینکه امکان واریز تعداد 1.928 فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر