پشت پرده ویدئوی اخیر محسن افشانی

روزنامه «خراسان»: این ویدئو خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام منتشر شد اما هنوز ساعاتی از انتشار آن نگذشته بود که فیلمی از پشت صحنه این درگیری منتشر شد که نشان می‌داد این دعوا ساختگی است.

البته از قبل هم بارها گفته‌ایم که این نوع رفتارها شگرد برخی از شاخ‌های اینستاگرامی برای جذب مخاطب و کشاندن آنها به سایت‌های قمار است. این شگردها هر روز متفاوت می‌شود؛ یک روز طلاق ساختگی، یک روز نشان‌دادن زندگی لاکچری، یک روز دعوای ساختگی و ... .

کاربران هم به این اتفاق و ویدئوی پشت صحنه این دعوای ساختگی واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «اگه این آدم‌ها رو فالو دارید باید بدونید که شما ناخواسته بازیگر همون سیرکی هستید که اینها دارن توش بازی می‌کنن.»

کاربر دیگری نوشت: «اینا دارن با دست‌کردن توی جیب جوونای مردم که میارنشون توی سایت‌های قمار زندگی می‌کنن و از هیچ کاری ابا ندارن.»

کاربری هم نوشت: «تا جایی که می‌شه نباید به اینا بها داد ولی اگه یه درصد اینا رو دنبال می‌کنید سعی کنید فقط با دیدن ویدئوهاشون سرگرم بشید ولی هیچ‌وقت این آدم‌ها رو باور نکنید. مطمئن باشید اونا شما رو به شکل پول می‌بینن و بهتون اهمیتی نمی‌دن.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان