شوهرم مرا وادار به سرقت می‌کرد!

او مردی رفیق باز و بیکار بود که مرا با دعوا و اصرار مجبور می‌کرد تا در سرقت‌ها با او همکاری کنم که پلیس به ما مشکوک نشود!

شوهرم مرا وادار به سرقت می‌کرد!
 
پلیس مشهد طی چند روز گذشته در حالی دو باند گوشی قاپی و دستبرد به اموال داخل خودرو‌ها را در مناطق آبکوه و قاسم آباد متلاشی کرد که یکی از متهمان مدعی است به اجبار شوهرش، دست به سرقت می‌زند!

ساعت 3 بامداد دهم آذر، ماموران گشت نامحسوس کلانتری قاسم آباد مشهد وارد کوچه و خیابان‌های حوزه استحفاظی شدند و نقاط کوری را که احتمال ارتکاب جرم در آن‌ها وجود داشت زیرنظر گرفتند.
 
نیرو‌های انتظامی کلانتری که از مدتی قبل به فرماندهی سرهنگ عسکری (رئیس کلانتری قاسم آباد) رصد‌های اطلاعاتی سارقان سابقه دار و حرفه‌ای را در دستور کار قرار داده اند، دامنه فعالیت‌های مبارزه با سرقت را به مناطق مختلف گسترش دادند تا این که در یکی از خیابان‌های انتهای بولوار اندیشه به خودروی پرایدی مشکوک شدند که زن جوانی سرنشین آن بود.
 
استعلام از مرکز فرماندهی، مشخص کرد خودروی مذکور سرقتی است. وقتی ماموران زن 27 ساله را مورد بازجویی قرار دادند، مدعی شد که شوهرش داخل مجتمع مسکونی به دیدار دوستش رفته است! اما این ادعا در آن ساعت بامداد برای پلیس باورکردنی نبود. دقایقی بعد مرد 35 ساله‌ای از درون مجتمع بیرون آمد و با دیدن پلیس پا به فرار گذاشت، اما هنوز قدم از قدم برنداشته بود که حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد.
 
در بازرسی از خودروی پراید مقادیر زیادی لوازم سرقتی مانند پتو، کیف قهوه‌ای حاوی مدارک، کارت بانکی، وجه نقد و ... کشف شد. با انتقال متهمان به دایره تجسس کلانتری، تحقیق از زوج سارق در حالی توسط افسران کارآزموده آغاز شد که مرد سابقه دار ادعا کرد خودرو را از یکی از دوستانش به امانت گرفته است تا با آن به اموال داخل خودرو‌ها دستبرد بزند!
 
در همین حال زن 27 ساله نیز که سارق سابقه دار را شوهر خود معرفی می‌کرد، در اعترافاتش گفت: پنج سال قبل زمانی که از شوهرم طلاق گرفته بودم به عقد موقت «نوید» (متهم) درآمدم، ولی او مردی رفیق باز و بیکار بود که مرا با دعوا و اصرار مجبور می‌کرد تا در سرقت‌ها با او همکاری کنم که پلیس به ما مشکوک نشود!
 
من هم به ناچار برای دستبرد به اموال داخل خودرو‌ها با او همکاری می‌کردم، اما خودروی سرقتی متعلق به یکی از دوستانش در منطقه سیدی مشهد است. تحقیقات در این باره ادامه دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان