ماهان شبکه ایرانیان

حملات توئیتری ترامپ دموکراتها را نشانه گرفت

رئیس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد: گزارش شده که دموکرات ها یعنی کسانی که «کارتر پِیج» را درباره ارتباط با روسیه مورد انتقاد خود قرار داده اند، خواهان شهادت وی نیستند.

خبرگزاری مهر: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری باردیگر دموکرات ها و تمامی کسانی که تیم انتخاباتی وی را به ارتباط با روسیه متهم می کنند را آماج حملات خود قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود در این باره نوشت: به من گزارش شده است که دموکرات ها یعنی کسانی که «کارتر پِیج» (Carter Page) را درباره ارتباط با روسیه مورد انتقاد شدید خود قرار داده اند، خواهان شهادت وی نیستند.

«دونالد ترامپ» ادامه داد: او (کارتر پِیج) پرونده آن ها علیه خود را مختومه می کند و اکنون به دنبال آن است تا با نشان دادن شهادت نادرست و یا گمراه کننده «جیمز کومی» و «جان برنان» نام خود را نیز تبرئه نماید.

لازم به ذکر است، هفته گذشته «کارتر پِیج» که مشاور ترامپ در سیاست خارجی در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال گذشته بود، در بیانیه ای اعلام کرده که حاضر است درباره اتهام ارتباط با روسیه در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان این کشور حاضر شده و درباره نادرست بودن اتهام مذکور شهادت دهد.

گفتنی است، برخی از قانونگذاران در مجلس نمایندگان آمریکا که تعداد زیادی از آن ها نیز دموکرات ها هستند مدتی است تعدادی از نزدیکان ترامپ از جمله «کارتر پِیج» را متهم کرده اند که در زمان تبلیغات ریاست جمهوری ترامپ با روسیه ارتباط دیپلماتیک برقرار کرده است؛ چرا که انجام هرگونه فعالیت دیپلماتیک پیش از تصدی پُست های مربوطه در این کشور تخلف به شمار می آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان