برنامه‌های شبکه آموزش برای ایام رحلت امام خمینی(ره)

همزمان با ایام رحلت امام خمینی(ه) و قیام ۱۵ خرداد شبکه آموزش سیما ویژه برنامه هایی را روانه آنتن می کند.

برنامه‌های شبکه آموزش برای ایام رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام رحلت امام خمینی (ه) و قیام 15 خرداد ماه، برنامه «گمگشته دیار محبت» به مدت 27 دقیقه شنبه 13 خرداد ماه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

در این برنامه زندگی سیاسی امام خمینی (ره) در قالب عکس در بیت آن حضرت روایت می‌شود.

این برنامه که با حضور یکی از بانوان نزدیک بیت امام (ره) روی آنتن می‌رود با نشان دادن هر عکس روایت مربوط به آن را بازگو می‌کند.

«گمگشته دیار محبت» به کارگردانی پیام ابراهیم پور به مدت 27 دقیقه شنبه 13 خرداد ماه ساعت 22 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

همچنین انیمیشن سینمایی «پا به پای آفتاب» به کارگردانی رسول بابارضا، یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت 9:30 از این شبکه پخش خواهد شد.

این انیمیشن درباره زندگی امام خمینی (ره) ساخته شده است که به دوران جوانی و نوجوانی ایشان می‌پردازد. قشون دولتی برای سرکوب عشایر بختیاری در مسیر خود از اطراف خمین در حال گذر بودند که دچار مشکل در تهیه آذوقه می‌شوند.

ویژه برنامه «بیت الغزل» نیز با موضوع اشعار امام خمینی (ره)، یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 خرداد ماه ساعت 14:30 دقیقه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «قاموس ققنوس» نیز  در 2 قسمت یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت 22 و دوشنبه 15 خرداد ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش روی آنتن می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر