ماجرای تنبیه و رفتار ناشایست با یک سرباز

خبرگزاری مهر: امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع رفتار نامناسب با یکی از سربازان وظیفه در شهر بابل گفت: ستاد کل نیروهای مسلح براساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به حد پیگیر شده است.

وی افزود: تا دقایقی قبل و تا ساعت 21 امشب بررسی‌ها ادامه داشت و با مشخص شدن ابعاد جدیدی از این موضوع برای حفظ و صیانت از حقوق این سرباز شبانه دستوراتی صادر شد.

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سایر اقدامات انجام گرفته در این پرونده گفت: به زودی عموم هموطنان و رسانه‌ها در جریان کامل این پرونده قرار خواهند گرفت.

به گزارش مهر از صبح امروز اخباری مربوط به بد رفتاری با یکی از سربازان وظیفه در یکی از دستگاه‌ها در شهر بابل در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

این اخبار حکایت از آن داشت که فردی با اعمال قدرت خود رفتار نامناسبی با یکی از سربازان وظیفه داشته است.

 

ستاد کل در جریان رفتار نامناسب با سرباز بابلی قرار گرفته است

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی نیروهای مسلح گفت ستاد کل نیروهای مسلح در جریان رفتار نامناسب با سرباز بابلی قرار گرفته است و صحت و سقم این موضوع در دست بررسی است.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر رفتار ناهنجار یک فرد با یک سرباز در بابل اظهار کرد: این خبر به اطلاع ستاد کل نیروهای مسلح رسیده و موضوع در دست بررسی قرارگرفته است.

وی افزود: هیچ نهاد یا دستگاه دولتی یا غیر دولتی اجازه بدرفتاری با هیچکدام از سربازان را ندارد. همانطور که سرباز موظف است به وظایف خود در زمانی که پست می‌دهد عمل کند فرماندهان و مدیران بالادستی هم باید شأن سرباز را حفظ کنند و اجازه بدرفتاری با او را ندارند.

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: البته این را هم ذکر کنم که با دستورالعمل‌های جدید تاکنون تخلفات و رفتارهای نامناسب با سربازان کم شده است ولی ما هیچ دستگاهی در رابطه با برخورد نامناسب با سربازان مصونیت ندارد.

امیر رحیمی پور بیان کرد: در هر خصوصی که در رابطه با بدرفتاری با سربازان ستاد کل نیروهای مسلح به ما گزارش تخلف برسد قطعاً ما روی این موضوع حساس هستیم و موضوع را بررسی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در خصوص رفتارهای نامناسب با سربازان آئین نامه انضباطی تدوین شده است و در اختیار تمامی نهادها و ارگان‌ها هم قرار گرفته است.

 

سرباز بابلی: مسئله حل و فصل شده است

سرباز بابلی که رفتار ناشایست با وی مورد تایید متولیان امر در ستاد کل ناجا قرار گرفته است، گفت: این مسئله حل و فصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار رفتار نامناسب با یک سرباز در بابل سبب واکنش فضای مجازی و ورود دادگستری مازندران و ستاد کل ناجا به این پرونده شد.

کریمی سربازی دادگستری در پیگیری خبرنگار مهر می‌گوید: شامگاه دوشنبه به اتفاق پدرم به خدمت رئیس کل دادگستری استان رسیدیم و این مسئله حل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان قضائی و انتظامی پیگیری این مسئله شدند، عنوان کرد 19 ماه از خدمتم می‌گذرد و 50 روز دیگر به پایان خدمتم باقی مانده است.

وی با اظهار اینکه در جلسه با رئیس کل دادگستری که مسئولان ارشد قضائی و انتظامی حضور داشتند مسئله پیگیری و حل شد و بازپرس شعبه نیز از من دلجویی کرده است.

کریمی همچنین ادامه داد اکنون با پیگیری مسئولان قضائی این مسئله حل شده است.

به گزارش مهر ستاد کل نیروهای مسلح نیز با تأیید رفتار نامناسب با سرباز بابلی اعلام کرد این ستاد براساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است، این موضوع را به جد پیگیر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان