واکنش امیرآبادی به ادعای روحانی درباره لوایح دولت

خبرگزاری فارس: احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 آذر ماه 99) در جلسه علنی و پیش از ورود به رسیدگی به دستورکار صحن علنی با اشاره به اظهارنظر رئیس جمهور مبنی بر این که مجلس به لوایح دولت توجهی نکرده و به سونامی طرح‌ها می‌پردازد، اظهار داشت: 93 لایحه از سوی دولت به مجلس داده شده و 70 لایحه را در یک روز و با یک نامه اعلام وصول کردیم.

وی در توضیح بیشتر افزود: هم اکنون 31 لایحه فقط در کمیسیون حقوقی قضایی در حال بررسی است و چند لایحه با فوریت به مجلس ارسال شده و بقیه آن‌ها به صورت عادی ارسال شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: 54 طرح فوریت‌دار در نوبت رسیدگی است، اما لوایح فوریت‌دار دولت را در دستور قرار دادیم و به آن توجه بیشتری کردیم.

امیر آبادی فراهانی گفت: 7 لایحه دولت به قانون تبدیل شده و به رئیس جمهور اعلام می‌کنم که بهتر است نسبت به مجلس کم لطفی نکند و لوایح غیرمعیشتی و اقتصادی به مجلس ندهد. ضمن این که بهتر است آقای روحانی به دنبال اختلاف افکنی بین قوا نباشد.

وی در پایان گفت: از رئیس جمهور تعجب می‌کنم که در حالی که خود او سابقه نمایندگی مجلس را دارد این اظهارات را علیه مجلس بیان می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان