توضیحات وزیر اطلاعات درباره ترور شهید فخری زاده

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون در محل وزارت اطلاعات، گفت: در این جلسه وزارت اطلاعات گزارشی از عملکرد خود در حوزه امنیتی، مقابله با نفوذ دشمن، اشراف خارجی و مباحث فنی ارائه کرد.

وی ادامه داد:در این جلسه بخش های ذیربط وزارت اطلاعات، توضیحاتی درباره پیگیری های صورت گرفته در موضوع ترور شهید فخری زاده ارائه کردند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه در این جلسه علوی وزیر اطلاعات و تعدادی از معاونانش حضور داشتند، افزود: همچنین گزارشی درباره اقدامات علیه سرویس های اطلاعاتی دشمن ارائه شد. گزارشی از پرونده عبدالله چعب، از فرقه حرکت النضال هم ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: اشراف اطلاعاتی این وزارتخانه نشان می دهد که دشمنان سرمایه گذاری مالی و رسانه ای زیادی برای نفوذ فرهنگی صورت داده اند.

عموئی عنوان کرد: در این جلسه نمایندگان حاضر، صمن قدرانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات در مقابله با تهدیدات، ضمن تاکید بر توجه به ابعاد مختلف حفظ امنیت مردم، بر حمایت کمیسیون امنیت ملی از تقویت فعالیت های وزارت اطلاعات تاکید کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان