یکی از واژه هایی که جدیداً زیاد به گوش ها می رسد واژه ی آژانس دیجیتال مارکتینگ می باشد.آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که واقعاً این واژه به چه معناست؟ معمولاً تنها چیزی که افراد از واژه ی دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی دیجیتال می دانند این است که این واژه در یک کلمه خلاصه نمی شود. خدمات شامل بازاریابی محتوا، عکاسی تبلیغاتی، ساخت تیزر تبلیغاتی، بهینه سازی موتور های جستجو و... می باشد که هر یک نقش خود را دارند و ایفا می کنند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد
آژانس مشهد دیجیتال مارکتینگ نیز همانند دیگر آژانس های دیجیتال مارکتینگ یک شرکت بازاریابی می باشد که تمام افراد عضو آن یک بازاریاب دیجیتالی محسوب می شوند. این آژانس با این تصور که هر بازاریابی باید در جهان امروز چاشنی دیجیتال را داشته باشد وارد این زمینه ی کاری شده است. وسیله هایی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و ... جزء آن دسته از ابزار هایی الکترونیکی هستند که می توانند به بازاریابان کمک بسزایی کند. ساختار دیجیتال مارکتینگ مشهد از بیرون بسیار ساده به نظر می آید اما اگر با شرایط کار آن آشنا شوید می فهمید که این کار بسیار دشوار، پیچیده و سخت می باشد.
در اصل دیجیتال مارکتینگ در مواقع تعامل با مشتریان مانند سر یک نیزه می باشد. آژانس بازاریاب مارکتینگ مشهد محلی برای ارسال پیام نمی باشد اما تجربه های بسیار خوبی را با زندگی افراد ترکیب می کند.دیجیتال در اصل یک راه اساسی برای ارتباط مشتریان با یک مجموعه کاری می باشد. با وجود بازاریاب مارکتینگ مشتریان می توانند کنترل بیشتری بر روی دیده و شنیده های پیش روی خود دارند.
بازاریاب مارکتینگ از نگاه بعضی افراد یک راه و یا یک ابزار ارتباطی پولی یا رایگان می باشد برای آن که بتوانند مشتریان و مخاطبان را تحت تاثیر قرار بدهد. یکی از نکات اصلی که در بازاریابی دیجیتال مؤثر است و آژانس بازاریاب مارکتینگ مشهد هم از آن استفاده می کند، استفاده از یک تاکتیک، یک روش و یک تکنولوژی برای رسیدن به مشتری هایی می باشد که محصولات دیجیتالی را خریده اند و مقاله ها را خوانده اند و یا با شما تعامل کرده اند. زمانی می توانید بگویید که از بازاریابی دیجیتالی استفاده کرده اید که برای به اشتراک گذاری وسایل خود از وسایل دیجیتالی استفاده کرده باشد.
بازاریابی محتوایی شرکت تبلیغاتی یاراپلاس
محتوا، برای هر کاری ابزار مهم و اساسی می باشد. بازاریابی محتوایی نیز این روزها با افزایش رقابت، امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر شده است. تولید محتوای خوب به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی می انجامد. در واقع بازاریابی محتوایی شامل تولید و انتشار اطلاعات، اخبار، عکس و تصاویر، فیلم و ویدئو یا کلیپ صوتی و تصویری برای معرفی یک محصول یا یک کسب و کار می باشد.
شرکت یاراپلاس با شناسایی بازار هدف و با رویکردهای استراتژیک، به تولید محتوای مناسب و مخاطب پسند و بازاریابی و نشر آن می پردازد و در توسعه و رشد هر کسب و کاری کمک شایانی خواهد کرد.
تولید محتوای متنی شرکت تبلیغاتی یاراپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس به تولید انواع محتوا و بازاریابی آن می پردازد. در قسمت قبل بازاریابی محتوایی را توضیح دادیم. در این قسمت تولید محتوای متنی را توضیح می دهیم که تخصص اصلی شرکت یاراپلاس می باشد. محتوای متنی همانطور که از نام آن پیداست شامل همان مقالات، نوشته ها و جملاتی است که اطلاعات مشخص و روشنی درباره یک محصول یا کسب و کار به مخاطب ارائه می دهد. محتوای متنی هر چه جذاب تر باشد مخاطب را بیشتر جذب خواهد کرد، محتوای متنی نباید دارای جملات بلند و کلمات و واژه های نامفهوم باشد، باید شفاف و دقیق به اصل مطلب بپردازد و خواننده را خسته نکند و از همه مهم تر ویرایش و نگارش درست داشته باشد.
تولید محتوای صوتی شرکت تبلیغاتی یاراپلاس
از آنجاییکه گوش دادن، راحتتر از خواندن است؛ شرکت یاراپلاس علاوه بر تولید محتوای متنی به تولید محتوای صوتی یا به نوعی پادکست نیز می پردازد. محتوای صوتی هزینه پایین تری دارد و تنها با یک میکروفن و ضبط صدا می توان راجع به هدف خود صحبت کرده و کار یا حصول خود را معرفی کنیم. تبلیغات رادیویی یکی از انواع محتوای صوتی است. توجه کنید که محتوای صوتی هرچه کوتاه تر باشد و با صدا و لحن جذابی ضبط شده و بهصورت شفاف بیان شود، مخاطبان بیشتری را به گوش دادن فایل صوتی ترغیب خواهد کرد.
تولید محتوای تصویری شرکت تبلیغاتی یاراپلاس
همه ما می دانیم که عکاسی تبلیغاتی و یادگیری از طریق چشم اثر قدرتمندتر و ماندگارتری نسبت به خواندن و شنیدن دارد. بنابراین بازاریابی از طریق تولید محتوای تصویری به مراتب تأثیر چشم گیرتری نسبت به محتوای متنی و محتوای صوتی دارد. در راستای همین موضوع، آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس به تولید محتوای تصویری متنوع مانند عکس، تصاویر، فیلم و ویدئو و کلیپ های کوتاه برای محصولات و کسب و کارهای مختلف می پردازد. در تولید محتوای تصویری اشاره به اصل مطلب بهطور شفاف اهمیت ویژه ای دارد. از دیگر مواردی که در تولید محتوای تصویری اهمیت دارد، می توان به مواردی چون توجه به رنگ ها و ترکیب آن، شدت نور، تکرارپذیری در فیلم ها، رعایت تضاد و توازن بین تصاویر، تدوین درست ویدئوها و کیفیت آن ها اشاره کرد. محتوای تصویری در واقع اعتبار یک کار می باشد. پس دقت در تولید آن اهمیت دارد. ویدیو مارکتینگ در مشهد تاثیر بسیاری در رنک و سئو سایت دارد. امروزه در دنیای مجازی، ویدیو مارکتینگ یکی از موثرترین روش برای تبلیغ محصول و یا معرفی خدمات گوناگون می باشد. در ادامه اطلاعات کاملی در زمینه ی ویدیو مارکتینگ را بدست آورید.
ویدیو مارکتینگ در شرکت تبلیغاتی یاراپلاس
ساخت تیزر تبلیغاتی همواره خواندن مطالب و نوشته ها در مورد یک موضوع خاص را بسیار جالب تر می کند و بینندگان به راحتی و به آسانی می توانند با این گونه ویدیوها ارتباط برقرار کنند و به راحتی موضوع توضیح داده شده در یک ویدیوی خاص را درک کنند؛ زیرا در این صورت نیاز نیست ذهن خود را به تجسم مطلب های خوانده شده درگیر کنند. فیلم ساخته شده از یک کتاب رمان همواره بیشتر از خوانندگان کتاب می تواند بیننده را به خود جلب کند. تنوع رنگ ها و افراد به کار رفته در یک ویدیو همواره بر تاثیر گذاری آن افزوده است. به همین دلیل در دنیای مارکتینگ نیز ویدیوهای مارکتینگ همواره اهمیت بسیاری را به خود اختصاص داده اند. امروز بسیاری از شرکت ها و تولید کننده ها برای تبلیغ محصول و کالای تولید شده و همچنین خدمات ارائه شده از طریق یک موسسه ی خاص استفاده از ویدیو های مارکتینگ را در اولویت خود قرار می دهند. در ادامه به مزایا و معایب این روش به طور کلی اشاره خواهد شد. همچنین می توانید در مورد تاثیر آن بر سئو سایت و رنک سایت نیز مطلع گردید.
مزایا و معایب ویدیو مارکتینگ در مشهد
ویدیو مارکتینگ در مشهد در کنار مزایا، معایبی نیز دارد ولی اگر بتوانید اثر معایب آن را با روش های موثر کاهش دهید. مطمئنا این روش یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی و مارکتینگ در دنیای مجازی خواهد بود.
مزایای اصلی ویدیو مارکتینگ:
- ویدیوی ساخته شده برند شما را با بقیه محصولات متمایز می کند
- کاربران به وضوح می توانند با محصول مربوطه آشنا شوند و همین امر سبب افزایش محبوبیت این گونه ویدیو ها گردیده است که در نتیجه ی آن تاثیر به سزایی در سئو و رنک سایت مربوطه داشته است .
- تاثیر گذاری چندین برابر و افزایش فروش و همچنین اعتمادسازی از مهمترین مزایای ویدیو مارکتینگ می باشد
- ویدیوهای ساخته شده می تواند مخاطبان را ترغیب کند که از سایت مربوطه بیشتر بازدید کنند و در نتیجه ی افزایش تعامل بین مشتریان و برند مربوطه، فروش محصول یاد شده نیز افزایش می یابد
- آموزش های استفاده از محصول خاص با استفاده از ویدیو ها می تواند بیشتر تاثیر گذار باشد
در کنار این مزایای یاد شده، هزینه ی بالای تهیه و ساخت ویدیو مارکتینگ می تواند جزو معایب اصلی آن باشد ولی می توان با در نظر گرفتن ترفندهای خاص این هزینه ها را کاهش داد. البته در مواقعی که حجم ویدیو یاد شده بسیار باشد احتمال این وجود دارد کاربران از تماشای آن به دلیل مصرف حجم بالای نت منصرف شوند.
نحوه ی تولید ویدیو مارکتینگ در مشهد
در تولید یک ویدیو مارکتینگ در مشهد نکات اساسی بسیاری باید در نظر گرفته شود تا هم هزینه های یاد شده را کاهش دهد. هم تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.
مهمترین نکات در این مورد:
- ویدیو مارکتینگ تهیه شده برای یک موضوع خاص فقط یک بار تهیه و ساخته می شود. به همین دلیل هنگام ساخت آن باید همه ی نکات جزیی در نظر گرفته شود؛ زیرا در صورت وجود نقص در بخشی از آن باید ویدیو مربوطه از اول تهیه و ساخته شود
- از ارائه ی هر گونه مطالب حشو و غیر ضروری در ساخت ویدیو مارکتینگ باید اجتناب شود زیرا محتوای آن باید تا حدی مختصر و کوتاه باشد که مخاطب در کوتاهترین مدت زمان اطلاعات کامل را بتواند بدست آورد.
- اگرچه هزینه ی ساخت ویدیو مارکتینگ برای تبلیغ در دنیای مجازی در مقایسه با تبلیغ های نوشتاری بسیار است ولی تاثیر گذاری آن نیز به مراتب بسیار می باشد.
- ویدیو مارکتینگ تهیه شده باید در دنیای مجازی به طور گسترده به ویژه سایت های خبری معتبر منتشر گردد. قرار دادن آن تنها در وب سایت مربوطه به یک شرکت یا موسسه کافی نیست. همچنین بیشتر سایت های خبری به صورت آرشیو ویدیو مارکتینگ مربوطه را حفظ می کنند که همواره در دسترس است.
- انتخاب نام مناسب برای ویدیو مارکتینگ ساخته شده بسیار موثر است زیرا نام ذکر شده می تواند مخاطب و بیننده را در تماشای ویدیو ترغیب کند.
- حتما برای بدست آوردن اطلاعات کامل در مورد ویدیو مارکتینگ با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بدون شک همه ما با انواع شبکه های اجتماعی آشنایی داریم یا حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستیم. امروزه با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی مختلف چون تلگرام، اینستاگرام، سروش، ایتا و انواع دیگر، بازاریابی، تبلیغات، معرفی برند و محصول و حتی فروش از طریق این رسانه ها افزایش یافته و جذب کاربر و مخاطب هرچه بیشتر، به نوعی به رقابت تبدیل شده است.
تیم یاراپلاس با سال ها تجربه و با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در بازاریابی شبکه های اجتماعی و راه های افزایش کاربران و جذب مخاطبان هدف، سرآمد می باشد.
در بازاریابی شبکه های اجتماعی محتوا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و همانطور که در بخش های قبلی توضیح دادیم، آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس در زمینه تولید و بازاریابی انواع محتوا بهطور ویژه و تخصصی کار می کند. شناسایی مشتریان هدف و جذب مخاطبان بیشتر از طریق روش گوناگون، یکی دیگر از خدمات یاراپلاس می باشد. توجه به کمیت محتوا و کیفیت، ترکیب کردن، تمرکز و تأثیرگذاری از مواردی هستند که در بازاریابی شبکه های اجتماعی دارای اهمیت می باشند.
شرکت تبلیغاتی یاراپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ یکی از معتبر ترین شرکت های تبلیغاتی کشور در زمینهٔ بازاریابی دیجیتالی و اینترنتی فعالیت می کند و خدمات متنوعی ارائه می دهد. یکی از خدمات شرکت تبلیغاتی یاراپلاس تولید محتوا برای سایت های گوناگون و شبکه های اجتماعی است و روی تولید محتوا بهصورت تخصصی کار می کند و انواع محتوا چون محتوای متنی، محتوای صوتی، پادکست ها و محتوای تصویری برای کسب و کارهای گوناگون تولید می کند.
حتما تا کنون انواع تبلیغات محیطی را مشاهده کرده اید که ممکن است بسیاری از آن ها شما را به خود جذب نماید و یا خیلی بی محتوا بوده است و حتی شما را مجذوب نکند که متن آن ها را بخوانید. برای رسیدن به هدف فروش و برندینگ ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید. استفاده از تبلیغات محیطی در مشهد و در همه جای دنیا امروزه به عنوان یکی از مهم ترین روش های کسب و کار کاربرد یافته است و در برخی از موارد با توجه به معیار ها و ویژگی های مختلف تبلیغات محیطی می تواند انتخاب بسیار مناسب برای مدیران و شناساندن محصول خود به مشتری است.