رسمی؛ عیسی آل‌کثیر بخشیده نشد

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: اعتراض این باشگاه در مورد محرومیت «عیسی آل‌کثیر» در دادگاه عالی ورزش CAS مورد قبول واقع نشد و او نمی‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

به گزارش مشرق، «امیرساعد وکیل» مدیر حقوقی باشگاه با اشاره به آخرین اتفاقات در پرونده اعتراض به محرومیت عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: به رغم تلاش‌های جدی و شبانه‌روزی باشگاه و ثبت لایحه و پذیرش امکان بررسی صدور دستور موقت در دیوان داوری ورزش (CAS)، بامداد امروز این دیوان طی تصمیمی که به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، اعلام کرد «عیسی آل‌کثیر» اجازه همراهی تیم را در فینال نخواهد داشت و درخواست تیم حقوقی باشگاه، برای حضور این بازیکن در فینال تا تصمیم نهایی در این پرونده توسط دیوان داوری ورزش مورد پذیرش قرار نگرفت.

«عیسی آل‌کثیر» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل خوشحالی پس از گل اولش در دیدار مقابل پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت 6 ماهه در تمامی مسابقات ورزشی و از طرفی 10 هزار دلار جریمه محکوم شد.

پس از صدور این رای باشگاه در تلاش بود تا از طریق دادگاه عالی ورزش این رای را بشکند و از او در دیدار برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان استفاده کند، اما این تلاش‌ها ثمری نداشت و دفاعیات باشگاه پرسپولیس در CAS هم مورد قبول واقع نشد.

بدین ترتیب پرسپولیس بدون «عیسی‌ آل‌کثیر» روز شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه الجنوب دوحه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان