مدل کرولا Apex تویوتا در ۲۰۲۱

جزئیات اسپرت در قسمت‌های مختلف از جمله دماغه، رینگ‌های ۱۸ اینچی پره ای، رکاب اسپرت، دیفیوزر، بال عقب و نوار طلایی به عنوان تم مکمل بر جذابیت‌های این کرولای اسپرت افزوده است.

مازیار دانیالی؛ ارزان، زیبا و پرقدرت؛ این‌ها ویژگی‌هایی است که در نقد‌های خودرویی برای نسخه Apex ادیشن به کار می‌رود. تویوتا در نظر دارد 6 هزار دستگاه از این محصول را با مدل 2021 روانه بازار کند و تنها 120 دستگاه از آن با جعبه دنده دستی ارائه خواهد شد.
 
مدل
 
مدل
 
مدل
 
مدل
 
مدل
 
طراحی
قیمت پایه Apex ادیشن از 25460 دلار آغاز می‌شود و در نمونه‌ای که تصاویر آن برای مطلب حاضر استفاده شده، برچسب قیمت در حالت آپشن به 26830 دلار رسیده است. این محصول در مقایسه با هوندا سیویک اس آی 26 هزار دلاری و کیا فورت جی تی 22500 دلاری ارزش‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

جزئیات اسپرت در قسمت‌های مختلف از جمله دماغه، رینگ‌های 18 اینچی پره ای، رکاب اسپرت، دیفیوزر، بال عقب و نوار طلایی به عنوان تم مکمل بر جذابیت‌های این کرولای اسپرت افزوده است.
 
کابین
داخل کابین نیز فرمول تویوتا کاملا قابل درک است که بازهم نسبت مطلوبی بین قیمت و کیفیت ارائه داده است. نمایشگر دیجیتال 4.2 اینچی بین نشانگر‌های سنتی آمپر، نمایشگر 8 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، گرم کن ردیف جلو، نمایش نقاط کور دید راننده و ... از امکانات کابین هستند که البته بستگی به تغییرات آپشن دارند.
 
مدل
 
مدل
 
مدل
 
مدل
 
پیشرانه
در بخش پیشرانه از نمونه 2 لیتری توربوشارژ با 169 اسب بخار خروجی و گشتاور 151 پوندفوت استفاده شده است. این اعداد به نظر برای تحرک یک مجموعه 1410 کیلوگرمی کافی خواهد بود.

همانطور که اشاره شد در قسمت جعبه دنده از نمونه 6 سرعته دستی یا سی وی تی استفاده می‌شود که نیرو را به محور جلو انتقال می‌دهند.

آمار مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 8.1 لیتر، در بزرگراه 6.5 لیتر و در حالت ترکیبی 7.3 لیتر است. این آمار برای یک موتور 2 لیتری که حدود 170 اسب خروجی دارد بسیار مطلوب و نمایانگر مهندسی برتر ژاپنی خواهد بود.

مدل
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان