مازیار دانیالی؛ هوندا برای تولید ریجلاین از فولاد کمآلیاژ پراستحکام در قالب فریم یکپارچه با 4 اتصال نردبانی در شاسی استفاده کرده است. این ساختار نه تنها استحکام خودرو را به میزان چشمگیری افزایش داده بلکه در هماهنگی با سیستم تعلیق اختصاصی هوندا، تجربه یک رانندگی لذت بخش با دریافت حداقلی تکان و لرزش از جاده را ممکن ساخته است.
حالا تصاویر جدیدی از فیس لیفت 2021 ریجلاین منتشر شده که طرفداران پیکاپهای مدرن را درگیر خود کرده است. اینجا تغییرات زیادی مشاهده میشود که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.
همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید فرم دماغه کاملا بروزرسانی شده است. شیب این قسمت از بین رفته و منظرهای که ایجاد شده شباهت زیادی به پیکاپهای پرقدرت آمریکایی دارد. به عبارت دیگر گریل (جلوپنجره) عمودی، چراغهای اصلی با گرافیک داخلی بسیار جذاب و عناصر کرومی حجیم موجب شده تا فیس لیفت ریجلاین چهرهای کاملا تهاجمی داشته باشد.
بامپر (سپر) جلو نیز حجیم شده و در مقایسه با محصول قبلی جزئیات بیشتری را به نمایش میگذارد که شامل ورودیهای هوا و جانمایی جدید مه شکنها در دو ردیف میشود.
با حرکت به سمت نمای جانبی به هلال پلاستیک عریضی میرسیم که روی لبه فندرها (گلگیر) قرار گرفته است. به رغم بهبود وضعیت دماغه و افزایش شباهت این منظره به وانتهای پرقدرت آمریکایی؛ در رابطه با شیب سقف همچنان حس ملاقات با یک سدان به مخاطب انتقال مییابد. رینگهای برنزی 18 اینچی از دیگر جاذبههای ریجلاین اچ پی دی است.
در نمای عقب نیز جذابترین مورد به خروجیهای اگزوز در طرفین مربوط میشود.
در بخش پیشرانه از همان موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری با 280 اسب بخار خروجی و جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد. سامانه تمام چرخ محرک که 70 درصد گشتاور را به محور عقب منتقل میکند نیز در این خودرو فعال است.