کمیسیون آموزش از پاسخ غلامی قانع نشد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه امروز (دوشنبه 8 دی) این کمیسیون اظهار داشت: منصور غلامی وزیر علوم به موضوع پاسخگویی به سوالات نمایندگان میهمان امروز کمیسیون آموزش بود.

وی افزود: آقای علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در خصوص اینکه «کدام یک از مدیران ارشد وزارت علوم سهامدار موسسات غیردولتی هستند» سوال اولی بود که مطرح شد اما بعد از پاسخ‌های وزیر علوم، این نماینده اعلام کرد از پاسخ‌های قانع نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سئوال دوم را آقای معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار درباره «کم توجهی وزارت علوم به کیفیت‌بخشی به آموزش‌های کاربردی مرتبط با مشاغل کشور» مطرح کرد که وی نیز از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

فلاحی اظهار داشت: آقای مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب سوال بعدی از وزیر علوم را درباره علت افزایش تحرکات منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در فضای علمی دانشگاه‌ها مطرح کرد و گفت چرا وزارت علوم تمهیداتی لازم را در راستای کشف و جلوگیری از انتشار مطالب مغایر با مفاهیم و مضامین اسلامی و مغایر با آرمان‌های انقلاب اسلامی اتخاذ نکرده است که مقرر شد اسناد مربوط به این سئوال در اختیار حراست وزارت علوم قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: آقای علی اصغرخانی نماینده مردم شاهرود هم سوالی را درباره «تصمیم‌گیری ناپخته و غیرکارشناسی در مورد دانشگاه‌ها» و همچنین «عدم نظارت بر عملکرد روسای دانشگاه‌ها» مطرح کرد و از پاسخ‌های وزیر علوم قانع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان