طراحی ناخن های زیبا برای پوست سبزه و تیره

در این مطلب توجه شما را به انواع طراحی ناخن برای پوست سبزه جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید جذابیت خاصی را به طرح ناخن های خود ببخشید.

طراحی ناخن های زیبا برای پوست سبزه و تیره

لاک زدن یکی از آیتم های ضروری برای زیبایی و جذابیت ناخن خانم ها به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح دیزاین ناخن و رنگ لاک ناخن حساسیت لازم را به خرج دهید. طراحی ناخن برای پوست سبزه از انواع دیزاین هایی است که باید با دقت زیادی انجام شود تا به ناخن ها فرم و جذابیت خاصی بخشیده شود.

نکات طراحی ناخن برای پوست سبزه

در هنگام رنگ لاک و طرح ناخن بهتر است حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید جذابیت و زیبایی ظاهر ناخن هایتان را تکمیل نمایید و در مکان های مختلف با استایلی منحصر به فرد حضور داشته باشید.

دیزاین ناخن با رنگ پوست سبزه

دیزاین ناخن برای افراد با رنک پوست سبزه

توجه داشته باشید که بهتر است رنگ لاک ناخن را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. در ادامه انواع رنگ های مناسب لاک برای افراد با رنگ پوست سبزه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

انتخاب رنگ لاک برای پوست سبزه

1.لاک متالیک

لاک متالیک با پوست سبزه هماهنگی و مطابقت دارد و این لاک برای طراحی ناخن ها مناسب می باشند و جذابیت خاصی را به ناخن ها می بخشند.

لاک متالیک برای افراد با رنگ پوست تیره

2. لاک زرد و طلایی

لاک با پایه زرد برای افراد با پوست سبزه انتخابی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس دیزاینی خاص برای ناخن هایتان داشته باشید می توانید از لاک طلایی رنگ نیز که کمی به رنگ زرد متمایل است استفاده نمایید.

لاک زرد برای پوست سبزه

3. لاک کرمی و فیلی

لاک کرمی و فیلی از انواع رنگ های خنثی می باشد و این رنگ لاک برای افراد با پوست تیره انتخابی مناسب می باشد و باعث می شود تا دیزاین ناخن های شما بدرخشند و متفاوت تر به نظر برسند.

لاک کرم برای پوست سبزه

4. لاک زرشکی و قرمز آتشین

رنگ قرمز از انواع رنگ هایی می باشد که با هر رنگ پوستی به راحتی مطابقت و همخوانی پیدا می کند و اگر شما پوست سبزه ای دارید می توانید از طیف وسیع این رنگ ها برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید و زیبایی خاصی را به ناخن هایتان ببخشید.

رنگ لاک قرمز برای افراد با پوست سبزه

5. لاک هلویی

اگر شما رنگ پوست سبزه و متوسطی دارید بهتر است از لاک با تناژ هلویی برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید همچنین لاک هلویی مات نیز برای افراد با رنگ پوست سبزه مناسب می باشد.

لاک هلویی

6. لاک سبز

تناژهای مختلف رنگ سبز می توانند زیبایی و جذابیت خاصی را به رنگ پوست سبزه ببخشد و این رنگ باعث می شود تا دستان شما جوان و زیباتر به نظر برسند.

طراحی ناخن برای پوست سبزه

7. لاک قهوه ای

شاید برای شما کمی عجیب باشد ولی رنگ قهوه ای برای افراد با رنگ پوست تیره انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و هماهنگی خوبی با رنگ پوست سبزه دارد.

لاک قهوه ای برای پوست سبزه

8. رنگ مرجانی

رنگ مرجانی به پوست سبزه جلوه ای زیبا و جذاب می بخشد و شما توانید به کمک این رنگ طرح هایی خاص و متفاوت را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

رنگ لاک مرجانی برای پوست سبزه

9. رنگ نقره ای

رنگ نقره ای از انواع رنگ های مناسب برای دیزاین ناخن ها می باشد و بهتر است شما از رنگ نقره ای درخشان و براق برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

طراحی ناخن برای پوست سبزه با لاک نقره ای

10. آبی پاستلی

رنگ آبی آسمانی و رنگ آبی پاستلی برای افراد با رنگ پوست سبزه مناسب می باشد و این رنگ باعث می شود تا ناخن های شما جذابیت خاصی پیدا کند.

رنگ آبی برای دیزاین ناخن ها

11. مشکی

مشکی از انواع رنگ های زیبا و خاص می باشد و این رنگ قادر است تا به تنهایی روی سطح ناخن ها جلوه ای خاص پیدا کند.

رنگ مشکی برای افراد با رنگ پوست سبزه

12. رنگ بنفش

رنگ بنفش از انواع رنگ های جذاب است و می تواند درخشش خاصی را به رنگ پوست سبزه ببخشد و این رنگ باعث می شود تا پوست شما روشن و متفاوت تر به نظر برسد.

دیزاین ناخن برای افراد با پوست سبزه

مدل های دیزاین ناخن برای افراد با پوست سبزه

زمانی که شما رنگ لاک متناسب با رنگ پوست خود را بدانید می توانید به راحتی رنگ لاک را با رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید همچنین بهتر است خانم ها با رنگ پوست سبزه رنگ لاک و رنگ های به کار برده شده در میکاپ خود را از بین رنگ های سرد و خنثی انتخاب نمایند.

توجه داشته باشید که اگر رنگ زمینه لاک ناخن هایتان را خنثی انتخاب کرده اید بهتر است از رنگ های گرم نیز برای ایجاد طرح هایی ریز روی سطح ناخن هایتان استفاده نمایید.

دیزاین ناخن ساده برای پوست سبزه طراحی ناخن زیبا برای پوست سبزه دیزاین ناخن شیک برای پوست سبزه طراحی ناخن با رنگ طلایی دیزاین ناخن با لاک قرمز طراحی ناخن شیک با لاک سبز دیزاین ناخن شیک و مجلسی طراحی ناخن ساده برای پوست سبزه دیزاین ناخن ساده برای پوست سبزه رنگ لاک آبی برای پوست سبزه طراحی ناخن مجلسی برای پوست سبزه دیزاین ناخن زیبا و شیک طراحی ناخن شیک طراحی ناخن خاص و زیبا برای پوست سبزه دیزاین ناخن شیک و خاص برای پوست سبزه دیزاین ناخن شیک طراحی لاک ناخن ساده دیزاین ناخن برای افراد با رنگ پوست سبزه دیزاین ناخن مجلسی و شیک طرح لاک ناخن مجلسی و شیک طراحی ناخن شیک و خاص دیزاین ناخن شیک و مجلسی برای پوست سبزه دیزاین ناخن برای رنگ پوست سبزه

در این مطلب با انواع ایده ها برای دیزاین ناخن افراد با رنگ پوست سبزه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر