ماهان شبکه ایرانیان

افشای مشخصات گلکسی اس۲۱

این درحالی است که نمایشگر به‌کار رفته در مدل‌های قبلی یعنی گلکسی اس۲۰ و گلکسی اس۲۰ پلاس از رزولوشن بالاتر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برند. همچنین تراکم پیکسل نمایشگر این دو گوشی سال ۲۰۲۱ به ترتیب برابر ۴۲۱ و ۳۹۴ پیکسل بر اینچ عنوان شده است.

افشای مشخصات گلکسی اس21
 
طبق آخرین شنیده‌ها، خانواده جدید گلکسی اس21 سامسونگ در تاریخ 14 ژانویه (25 دی) معرفی خواهند شد.اخیرا وب‌سایت WinFuture، جزئیات بیشتری از گوشی‌های جدید سامسونگ فاش کرده که برخی از اطلاعات پیش‌تر منتشر شده را تایید می‌کند.
 
از جمله این موارد می‌توان به تغییر رویکرد در استفاده از نمایشگر‌های صاف یا همان فلت به جای نمایشگر‌هایی با لبه‌های منحنی و بازطراحی برآمدگی دوربین پشتی اشاره کرد. طبق اطلاعاتی که این وب‌سایت منتشر کرده، گلکسی اس21 و برادر بزرگ‌تر آن یعنی گلکسی اس21 پلاس مجهز به نمایشگری به رزولوشن 2400 در 1600 عرضه خواهند شد.
 
این درحالی است که نمایشگر به‌کار رفته در مدل‌های قبلی یعنی گلکسی اس20 و گلکسی اس20 پلاس از رزولوشن بالاتر 3200 در 1440 بهره می‌برند. همچنین تراکم پیکسل نمایشگر این دو گوشی سال 2021 به ترتیب برابر 421 و 394 پیکسل بر اینچ عنوان شده است.
 
نرخ رفرش، اما در این دو گوشی تغییری نکرده و همانند مدل‌های قبلی برابر با 120 و 60 هرتز است. با این حال، دوربین تله‌فوتو در کهکشانی‌های جدید دستخوش تغییراتی شده، به این معنی که سامسونگ از سنسور 1/ 1.76 اینچی به جای 1/ 1.72 اینچی در آن استفاده کرده است.
 
اما رزولوشن و اندازه پیکسل بدون تغییر و به‌صورت 64 مگاپیکسل و 8/ 0 میکرون باقی مانده‌اند. همچنین دوربین تله‌فوتو از لحاظ قابلیت لرزشگیر اپتیکال، ارتقا یافته و احتمالا قادر به زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود.
 
این وب‌سایت در ادامه نوشت سامسونگ احتمالا سنسور ToF را از مدل گلکسی اس21 پلاس حذف خواهد کرد؛ رویکردی که پیش‌تر در مدل گلکسی نوت 20 اولترا نیز شاهد آن بودیم. درخصوص قابلیت‌های فیلم‌برداری نیز باید گفت هر دو مدل جدید گلکسی اس21 قادر به ضبط ویدئو‌هایی با حداکثر رزولوشن 8 k و نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهند بود.
 
جدای از مشخصات دوربین، گلکسی اس21 به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری و برادر بزرگ‌تر نیز به یک باتری 4800 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود.

طبق اطلاعات این وب‌سایت، مدل مجهز به پردازنده اگزینوس 2100 برای عرضه در کشور‌های اروپایی و مدل مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 888 برای عرضه در آمریکا در نظر گرفته شده است. برای گلکسی اس21 قیمت 849 یورو و گلکسی اس21 پلاس نیز قیمت 1049 یورو پیش‌بینی شده است.
 
منبع: آی‌تی ایران
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان