حجت‌الاسلام طائب: مذاکره برد-برد به معنای مذاکره ذلیلانه است

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم گرامیداشت نهم دی در شهرستان قرچک با اشاره به شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: شهادت حادثه نیست، کسانی که در جنگ شهید شدند خداوند بالاترین درجه را به آنان عنایت کرده و کسانی که به مقام شهادت نائل نشدند، پس از مدتی متوجه شدند چه درجه ارزشمندی را از دست داده‌اند، بار‌ها گفته شده و باز هم میگوییم، زیرا که شکی در آن نداریم، اگر شهید سلیمانی به‌صورت طبیعی از دست ما می‌رفت می‌بایست تعجب می‌کردیم، در حال حاضر شهید سلیمانی به تقدیرش و به خواسته‌اش رسید.

وی افزود: شهادت انتخابی است و شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهید فخری‌زاده و سایر شهدا به‌خواست خداوند شهید شدند، البته طلب شهادت از خداوند تکلیف بزرگی در پیش دارد و آرزو و هدف بسیار بزرگی است که این سعادت نصیب هرکسی نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه عماریون کشور با اشاره به مذاکره با آمریکا گفت: تأسف می‌خورم از کسانی که حرف از مذاکره برد-برد می‌زنند، این مذاکره به معنای مذاکره ذلیلانه است، عبارت برد-برد در واقع دادن امتیاز به طرف مقابل است که صلح محسوب نمی‌شود بلکه ذلت است و امروز با مذاکره سیاست کثیف آمریکا تغییر نخواهد کرد، بلکه راه برای اجرای اهداف شیطانی و شوم دشمن باز می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه بیان کرد: جامعه را مردم‌پایه هدایت و مدیریت کنید و تمرکز بر داخل باشد. جامعه مردم پایه به منزله ساخت واکسن ملی، رسیدن به توانمندی‌های بزرگ در حوزه پتروشیمی، هسته‌ای، بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، پزشکی وغیره بوده و امروز مدیریت مردم‌پایه به اوج قدرت رسیده است.

وی با اشاره به عملکرد در چارچوب جامعه مردم‌پایه تصریح کرد: جایگاه‌های بنزین سرشار از سوخت، تولید نفت، بنزین وگازوئیل، چشم پوشی از سایر کشورها، الزام کشتی‌های آمریکایی به کسب اجازه از ایران برای عبور از خلیج‌فارس و تنگه هرمز و ... به معنای نتیجه گرفتن از جامعه مردم پایه است.

فرمانده قرارگاه عماریون کشور اذعان داشت: دو گونه تحریم وجود دارد یک تحریم بیرونی و یک تحریم داخلی رفع تحریم داخلی هزاران برابر تأثیر گذارتر از تحریم‌های خارجی است.

وی با اشاره به حماسه 9 دی بیان کرد: پیام حماسه 9 دی این بود که ما تا رسیدن روز ظهور مقاومت می‌کنیم و تحریم‌های خارجی تأثیری نخواهد داشت و در صورتی که نفوذ در اقتصاد داخلی و رانت و فشار از بین برود تحریم خارجی نیز خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه زهرای مرضیه و جامعه حسینی است و این نهضت ادامه دارد، زیرا که مردم ارزش‌های دینی و مذهبی خود را با هیچ‌چیز دیگری معامله نمی‌کنند و عشق به ائمه اطهار افتخار ملت ایران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر