چشم در برابر چشم؛ جدال آبی ها در سیرجان!

۵ تقابل دیدنی استقلالی‌های گل گهر با آبی‌پوشان پایتخت

مصاف استقلال در سیرجان حاوی تقابل های جالب توجهی در پست های مختلف بین بازیکنان پیشین این تیم با پیراهن گل گهر خواهد بود که از روی نیمکت تا نوک خط حمله ادامه دارد.

سرویس ورزش مشرق - استقلال در حالی عصر چهارشنبه 10 دی در شهر سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود که این دیدار تنها از جنبه فوتبالی و فنی حساسیت هایی را برای آبی پوشان تهرانی ندارد بلکه این مسابقه از سوی تیم سیرجانی دارای ویژگی هایی برای تعدادی از اعضای گل گهر است.

* امیر قلعه نویی – محمود فکری

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان همان مربی است که توانسته در تاریخ 20 ساله لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال را سه بار به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر برساند و نزد طرفداران تیم استقلال جایگاهی ویژه و موقعیتی مطلوب دارد. قطعا او با این پیش زمینه ذهنی و خصوصیات اخلاقی که از امیر سراغ داریم روبروی محمود فکری که شاگرد خودش بوده به چیزی جز برد فکر نمی کند.

* گادوین منشا – محمدرشید مظاهری

مهمترین گل گهری استقلالی که می تواند در این دیدار بیش از بقیه برای تیم فکری خطرآفرین باشد کسی نیست جز گادوین منشا! مهاجمی که یک نیم فصل به استقلال آمد و البته در شرایطی که از حضورش در این تیم رضایت چندانی نداشت استقلال را ترک کرد. منشا با 9 گل زده در صدر جدول گلزنی ایستاده و خیلی دوست دارد به یکی از دروازه بانان ملی پوش لیگ برتر و البته تیم سابقش گل بزند و شایستگی هایش را بروز بدهد.

* میلاد زکی پور – وریا غفوری

میلاد زکی پور که با بیش از 80 بازی برای تیم استقلال در طول سالهای حضورش در این تیم به یکی از باتجربه ترین نفرات استقلال تبدیل شده بود در پایان فصل قبل وقتی از گوشه و کنار متوجه شد محمد نادری را به جایش به خدمت می گیرند زودتر تیمش را انتخاب کرد و راهی گل گهر سیرجان شد تا توانایی هایش را بروز بدهد. تقابل او با وریا غفوری در جناح راست استقلال قطعا لحظات دیدنی را ایجاد خواهد کرد.

* بهنام برزای – محمد دانشگر

بهنام برزای هم که سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن تیم های دیگر را در کارنامه دارد حالا در ترکیب گل گهر انگیزه های مجددی برای تکرار گلزنی به تیم سابقش را دارد. برزای آخرین بار با پیراهن شهرخودرو گلی به استقلال زد که وینفرد شفر با آن اخراج شد. از آن زمان به اینسو نیز هنوز هیچ مربی یک نیم فصل کامل را با این تیم تجربه نکرده است. او امروز تقابل های رودرروی زیادی به محمد دانشگر و عارف غلامی در خط دفاعی استقلال خواهد داشت.

* محسن کریمی – مسعود ریگی

از دیگر نفراتی که ابتدای فصل جاری با برچسب استقلالی بودن راهی تیم گل گهر سیرجان شد، محسن کریمی فوتبالیست ساروی پیشین استقلال بود. او که طی 4 فصل همراهی استقلال تعداد بازیهایش به زور به عدد 56 می رسد در این هفته ها مانند روزهای بازی در استقلال نصفه و نیمه در 3 دیدار 68 دقیقه به میدان رفته و پشت مهاجمان گل گهر درگیری های زیادی با مسعود ریگی و آرش رضاوند خواهد داشت. البته بیشتر با مسعود ریگی که در سمت چپ خط هافبک استقلال بازی می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان