ادامه اعتراض به فدراسیون نشینان؛

امضای قهرمانان پایِ رسید پول نگرفته شده!/ بولینگ و بیلیارد در تاریک ترین چاه خود ساخته

بازیکنان مدعی هستند که از آنها دست خطی گرفته شده و رسیدی در مورد مبلغی که اصلاً به دستشان نرسیده را امضا کرده‌اند که این بسیار خطرناک است!

سرویس ورزش مشرق - اوضاع فدراسیون بیلیارد و بولینگ این روزها میزان نیست و اخبار خوبی از این فدراسیون به بیرون درز پیدا نمی کند (اینجا). در ادامه انتقادات و افشاگری های برخی افراد، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد قزوین هم خبر از فشارهای وارده بر هیات‌های استانی اش از طرف فدراسیون داد و گفت که منتظر دادرسی مراجع نظارتی درباره برخی مسائل هستند.

مهدی بابایی چگینی، می گوید: قزوین بزرگترین پایگاه قهرمانی کشور با 400 متر زیر بنا است. رئیس فدراسیون گفت که یک میز اسنوکر به ما می‌دهد و ما روی آن حساب کردیم اما این وعده عملی نشد و در نهایت به اینجا رسید که هاشم اسکندری در سال 99 به من گفت 2 میلیون تومان بابت میزی که آن سال به شما قول دادیم، به هیات قزوین خواهیم داد.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس قزوین تاکید کرد: اینها نمونه‌هایی از تضعیف رئیس هیات است. من با چه رویی نزد مدیرکل استان بروم و بگویم اسکندری به عنوان مرجع اصلی این رشته که باید بزرگترین سهم را داشته باشد، تنها دو میلیون تومان بعد از چهار سال به ما کمک خواهد کرد. اینها اهرم‌های فشار فدراسیون بر هیئت‌ها هستند. این پایگاه با مبلغی حدود 500 میلیون تومان تجهیز شده که سهم فدراسیون در آن تنها دو میلیون تومان بوده است.

وی گفت: به هیچ عنوان کمکی از سوی فدراسیون به هیات‌ها نمی‌شود. اگر رئیس هیاتی عنوان کرد که به ما کمک می‌شود بدانید که این مبلغ بسیار ناچیز است و صرفا برای این است که فدراسیون بگوید ما به هیات‌ها کمک کرده‌ایم. گیلان که از هیات‌های فعال است و سهم دریافتی بیشتری از فدراسیون دارد، تنها 5 میلیون تومان از فدراسیون دریافت می‌کند! در سال 94 سهم هیات استان قزوین از 15 درصد بودجه وزارت ورزش که باید برای هیات‌ها هزینه شود، صفر بوده است. در مجمع سال 96 یا 97 بود که اسکندری گفت هیئت استان قزوین حدود 22 تا 25 میلیون تومان دریافت کرده در صورتی که چنین کمکی انجام نشده بود و اگر کمکی شده، مدرک آن را برای من بیاورند. به هر حال اهرم‌های فشار به این شکل است.

بیشتر بخوانید:


غفلت وزارت ورزش به آشفته‌بازاری به نام بولینگ و بیلیارد/ یک نفر به داد این فدراسیون برسد
 

ماجرای استعفای عجیب در هیأت بیلیارد بوشهر/ سکوت وزارت ورزش مقابل سقوط یک فدراسیون


برکناری ناجوانمردانه در بیلیارد برای گرفتن رای دادگاه!

بابایی چگینی در پاسخ به این سؤال که اعتراض‌های اهالی این رشته در مورد بازگشت مجدد اسکندری و تجمعات مقابل وزارت ورزش را قابل قبول می‌دانید، توضیح داد: در این باره خیلی ها اعتراض داشتند؛ هم داوران، هم مربیان و بازیکنان و هیات‌های استانی خواسته‌هایی به حق داشتند. رئیس هیات حرفش را به رئیس فدراسیون گفته اما هیچ اثری نداشته و مجبور می‌شود از مسئولان بالا دستی پیگیری کند.

این فرد مسئول افزود: در پاکت بیلیارد بازیکنان خوبی مانند علی پوردل، آرمین محمودی و مهدی راسخی داریم که اصلاً ریالی به آنها کمک نشده است. ضمن اینکه بازیکنان مدعی هستند که از آنها دست خطی گرفته شده و رسیدی در مورد مبلغی که اصلاً به دستشان نرسیده را امضا کرده‌اند که این بسیار خطرناک است! در حال حاضر مراجع بالاتر و سازمان بازرسی کل کشور در حال پیگیری موضوع هستند و منتظر هستیم نتایج آن اعلام شود. واقعاً اگر چنین مسئله‌ای بوده باید نتیجه آن اعلام شود و اگر این موضوع درست نیست هم باید از سوی مراجع نظارتی و رسمی گفته شود.

 رئیس هیئت قزوین درخصوص بحث مربیان هم حق را به آنها می دهد و می گوید: آنها در استان‌ها زحمت زیادی می‌کشند اما در چندین و چند سال شاهد حضور یک مربی در تیم ملی هستیم و این می‌تواند جای سؤال داشته باشد. باید به جوانان اعتماد کنیم. در بحث داوری هم داورانی داریم که هنوز اِشل 2 و 3 هزار تومانی دریافت می‌کنند و طلب‌هایی که از قبل داشتند هنوز پرداخت نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان