رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با میزان خبر داد

پاسخ به ۱۴ هزار استعلام انتخابات میان‌دوره‌ای و شوراهای شهر و روستا

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دادگستری استان آذربایجان شرقی بیش از ۱۴ هزار استعلام مراجع قانونی برای تأیید صلاحیت دو انتخابات میان‌دوره‌ای و شوراهای شهر و روستا را پاسخ داده است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری  رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در گفت‎وکو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به پاسخگویی به استعلامات مراجع قانونی در مورد کاندیداها اظهار کرد: دادگستری استان آذربایجان شرقی بیش از 14 هزار استعلام مراجع قانونی برای تأیید صلاحیت دو انتخابات میان‌دوره‌ای و شوراهای شهر و روستا را پاسخ داده است.

وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی 42 شعبه ویژه در دادگاه‎های بخش، دادسراهای سطح استان؛ دادگاه‎‏های استان و دادگاه‎های تجدیدنظر برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: قبل از آغاز ثبت‌نام‌ها، دادگستری بعنوان یکی از مراکز چهارگانه استعلامات، سوابق افرادی که احتمال کاندیدا شدنشان می رفت را استخراج کرد و پاسخ استعلام آن به سرعت به ستاد انتخابات اعلام شد تا فرصت سوزی نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر