اینستاگرام فارسی؛ تولد بانوی جاودان سینما

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

جنجالی این هفته ماجرا‌های قورباغه و پخش نشدن آن است. با وجود اینکه 24 آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود و بنر‌های این سریال در سطح شهر نصب گردیده بود، پخش این سریال علی رغم صدور پروانه نمایش آن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متوقف شد و خشم کاربران را برانگیخت. بعدتر خبر‌هایی از دلایل پخش نشدن این سریال در فضای مجازی پیچید که درست و غلطش مشخص نبود. عده‌ای دلیل این ماجرا را پرونده‌ی اقتصادی محمد امامی دانستند. خبر‌هایی هم از احتمال پخش این سریال در شبکه معروف نتفلیکس به گوش می‌خورد.

اینستاگرام فارسی

جنجال بعدی در آخرین قسمت شام ایرانی اتفاق افتاد. در این فصل از از برنامه شام ایرانی که شرکت‌کنندگان آن مریم امیرجلالی، فلور نظری، بهاره رهنما و شهرزاد کمال‌زاده بودند، اتفاقات جالبی رخ داد و متلک‌های ریز و درشتی بین این بازیگران رد و بدل شد که باید خودتان ببینید. اما در قسمت آخر این فصل که میهمانی در منزل مریم امیرجلالی بود، یک درگیری لفظی تقریبا شدیدی بین فلور نظری و بهاره رهنما پیش آمد و باعث شد تا فلور نظری جلوی دوربین گریه کند، اما ترجیح می‌دهیم قضاوتی نکنیم تا اگر ندیدید، خودتان تماشا کنید.

اینستاگرام فارسی


افسوس هفته...

افسوس این هفته را به بیماری ناگهانی بابک جهانبخش، خواننده‌ی محبوب کشورمان اختصاص داده‌ایم. چند روز پیش بابک عزیز به دلیل گرفتگی عروق قلبی راهی بیمارستان شد و عمل جراحی قلب باز انجام داد. با وجود سختی‌ها و ناراحتی‌های این دوران و سخنان تلخ و ناراحت‌کننده‌ی بابک قبل از رفتن به اتاق عمل و سپردن حلقه‌ی ازدواجشان به همسرش، خوشبختانه عملش با موفقیت انجام شد و در حال حاضر حال این هنرمند کشورمان روبه بهبودی است.

اینستاگرام فارسی


تولدت مبارک هفته...

این هفته تولد هشتاد سالگی بانوی هنرمند سینما و تلویزیون سرکار خانم ثریا قاسمی بود و ایشان با انتشار این پست از شخص به‌خصوصی برای حضور گرم و تبریک‌هایش تشکر کرد. شاید هم منظورشان به تک‌تک مردم ایران و هوادارانشان بوده.

اینستاگرام فارسی

متولد بعدی این هفته، خانم سحر زکریا هستند که عکسی با کیک خوشمزه و بزرگشان به اشتراک گذاشتند که با وجود این شرایط و عدم برگزاری میهمانی، کیک با این سایز عجیب به نظر می‌رسد!

اینستاگرام فارسی

کوچکترین متولد این هفته هم سوفیا خانم هادی هستند که جشن تولد لاکچری 4 سالگیش را پشت سر گذاشت.

اینستاگرام فارسی

شیدا خلیق با انتشار این عکس تولد مادرش ناهید مسلمی را تبریک گفت.

اینستاگرام فارسی


من چقدر جذابم هفته...

بهرام رادان با استایلی کارآگاه‌طور و کپشنی از وحشی بافقی!

اینستاگرام فارسی

اگر راست می‌گویید با یک گونی یا چادر برزنتی روی سرتان در کویری بی آب و علف خوشتیپ و جذاب باشید!

اینستاگرام فارسی

با لباس پرنسسی و تاج و تور و بک‌گراند برفی و همراهی اسب به این زیبایی که همه جذاب به نظر می‌رسند!

اینستاگرام فارسی

عکسی از سمانه پاکدل با استایل مافیایی که برای برنامه‌ی شب‌های مافیا گرفته شده.

اینستاگرام فارسی

سیاوش خیرابی با گذاشتن دوباره‌ی عکسی با این استایل و این کپشن، فقط قصد داشته که به همه نشان دهد نظر هیچ کس هیچ اهمیتی برایش ندارد و خودش از این استایل درویش‌گونه کاملا راضی و خوشحال است.

اینستاگرام فارسی

این هم از بهاره رهنمای همیشه رنگین‌پوش سرخوش و خوشحال در ویلای لاکچری حاج آقا.

اینستاگرام فارسی

ماهور الوند هم قبل از به پایان رسیدن فصل پاییز عکس پاییزی خود را منتشر کرد.

اینستاگرام فارسی


دمش گرم هفته...

مریم امیرجلالی عکسی از خود بر سر مزار ناصر حجازی، اسطوره و پیشکسوت فوتبالی کشورمان به اشتراک گذاشت. چه خوب که اسطوره‌های از دنیا رفته را فراموش نکنیم.

اینستاگرام فارسی

یک نفر در برنامه‌ی زنده از دختری که پدرش راننده‌ی تاکسی است می‌پرسد که از شغل پدرش خجالت نمی‌کشد! هنرمندی هم مثل رامین راستاد از شغل نانوایی به عنوان شغلی شریف یاد می‌کند و از تجربه کردن این شغل عکس به اشتراک می‌گذارد. چه خوب است که بدانیم هر شغلی در جایگاه خود شریف است و اگر نباشد کار همه‌ی ما لنگ خواهد ماند.

اینستاگرام فارسی

محمدامین کریم‌پور با انتشار این عکس گفت که با قدرت به کار کارگردانی‌اش ادامه می‌دهد و عقیده دارد که «کسانی که امروز رویاهایت را مسخره می‌کنند وقتی به هدفت برسی برای بقیه تعریف می‌کنند که روزی می‌شناختنت.»

اینستاگرام فارسی

السا فیروزآذر در شیرخوارگاه آمنه و در حال بازی با کودکان بی‌گناه و بی‌سرپرست.

اینستاگرام فارسی


یادش بخیر هفته...

خاطره‌بازی حسن شکوهی با گذاشتن این عکس از فیلم سینمایی «توکیو بدون توقف» در کنار مهران مدیری، پانته‌آ بهرام و ساعد هدایتی.

اینستاگرام فارسی

عکسی قدیمی از الهه رضایی مجری برنامه‌های کودک که قدیمی‌تر‌ها با برنامه‌هایش خاطره دارند در کنار فرزندانش.

اینستاگرام فارسی

خانواده‌ی منوچهر هادی در سال 64. چقدر طول کشید تا پیدایش کنید؟!

اینستاگرام فارسی


کوچولو‌های هفته...

کریسمس‌بازی‌های سپیده خداوردی و پسرش. این پالتو‌ها مگر دخترانه نبود؟!

اینستاگرام فارسی

شاهرخ استخری و پناه و نباتش در حال خرید کردن. شاهرخ استخری در کپشن این عکس گفته که کلی زحمت کشیده تا نبات خانم این لبخند ژکوند را بزند.

اینستاگرام فارسی


رفیقانه‌طوری هفته...

عکسی از دورهمی خانم‌های بازیگر که مربوط به روز‌های قبل از کرونا است و شبنم مقدمی با به اشتراک گذاشتن این عکس برای آن روز‌ها و دورهمی‌ها ابراز دلتنگی کرد.

اینستاگرام فارسی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان