ماهان شبکه ایرانیان

کتاب‌هایی درباره مدیریت دولتی و تفکر پازلی منتشر شد

کتاب‌های «مدیریت دولتی پست مدرن» و «تفکر پازلی» از سوی نشر تعالی منتشر شد.

کتاب‌هایی درباره مدیریت دولتی و تفکر پازلی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مدیریت دولتی پست مدرن» نظریه پست مدرنیسم مدیریت دولتی را تشریح می‌کند و ضمن اثبات فرضیه وجودی دموکراسی واقعی دولت پست مدرنیسم، دیگر نظام‌های مدیریت دولتی نظیر جامعه‌گرایی، کمونیستی، رهیافت سنتی، نئولیبرالی، قبیله‌گرایی و فراروایت‌گرایی را به چالش می‌کشد.

«هوگ تی. میلر» و «چارلز جی. فاکس» نویسندگان کتاب از نقطه نظرات دانشمندان و متفکران بزرگ پست مدرنیسم همچون رورتی، گیدنز، دریدا و فوکالت استفاده کرده‌اند. این کتاب خوانندگان خود را به تفکر عمیق و ژرف درباره دولت‌مداری دموکراتیک فرامی‌خواند تا بتوانند از منظری واقع‌گرایانه‌تر این واقعیت را مورد توجه قرار دهند.

کتاب «مدیریت دولتی پست مدرن» با ترجمه مشترک ندا نفری و نادر نامدار در 210 صفحه و شمارگان 1000 نسخه و با بهای 18 هزار تومان از سوی نشر تعالی منتشر شده است.

این ناشر همچنین کتاب «تفکر پازلی» را به کوشش محمدحسن توفیقی به تازگی منتشر کرده است؛ کتابی که حاوی راهکارهایی برای حل خلاقانه مسائل زندگی و کسب و کار است.

فصل اول این اثر به مباحثی مرتبط با موضوع تفکر در کشورمان با زبان ساده و همگانی پرداخته است. فصل دم کتابف چند سوال تامل برانگیز را مطرح می‌کند تا زمینه‌هایی را برای ایجاد نهضت تفکر و خلاقیت فراهم کند. در فصول بعدی هم راهکارهایی برای حل برخی مشکلات پیش گفته طرح شده است.

کتاب «تفکر پازلی» هم در 180 صفحه و شمارگان 1000 نسخه و با بهای 18 هزار تومان منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان