تجربه‌ای ناب از بازی با تجهیزات گیمینگ ایسوس

ماوس گیمینگ ROG Chakram ایسوس عضو جدیدی از خانواده ROG است که در نمایشگاه CES شاهد معرفی آن بودیم. این ماوس گیمینگ بی‌نظیر دارای شارژ بی سیم  جوی استیک است

تجربه‌ای ناب از بازی با تجهیزات گیمینگ ایسوس

ایسوس به عنوان دارنده بزرگ‌ترین برند گیمینگ در دنیا، تمام نیاز قشر گیمرها را مورد توجه قرار می‌دهد تا محصولاتی تماما مناسب برای نیاز شما در بازی عرضه کند. طی این نوشتار نیز قصد داریم با چند محصول از تجهیزات گیمینگ ایسوس آشنا شویم  که در کنار یکدیگر یک ست گیمینگ بی نظیر را می‌سازند.

ماوس گیمینگ ROG Chakram

ماوس گیمینگ ROG Chakram ایسوس عضو جدیدی از خانواده ROG است که در نمایشگاه CES شاهد معرفی آن بودیم. این ماوس گیمینگ بی‌نظیر دارای شارژ بی سیم  جوی استیک است. این ماوس گیمینگ برای هر قشر از گیمرها مناسب بوده و با توجه به انعطاف پذیری بالا، می تواند برای طراحان نیز مناسب باشد. در حقیقت، این ماوس گیمینگ ایسوس قابلیت های شخصی سازی مختلفی را در کنار چندین ایده جالب و البته نوآورانه در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

مشخصات فنی این ماوس گیمینگ که می تواند توجه شما را به خوبی جلب کند، به کنار نکته هیجان انگیز این ماوس، جوی استیک آن است. شاید برای اولین بار باشد که می‌شنوید یک ماوس گیمینگ به همراه خود جوی استیک دارد، نه به آن صورت که در بسته بندی خود یا باندل آن محصول باشد، بلکه طراحی بی نظیر این ماوس توانسته است یک جوی استیک را دربر گیرد.

با استفاده از نرم افزار Armory Create می توانید افزون بر شخصی سازی نورپردازی RGB و بروزرسانی فریمورک این ماوس، نحوه استفاده از این جوی استیک را مشخص کنید که دو حالت دارد. در حالت اول جوی استیک چهار جهت اصلی را در نظر می گیرد که برای مثال می توانید در بازی های شوتینگ اسلحه خود را به سادگی با حرکت دادن جوی استیک به سمت بالا انتخاب کنید. یا حتی جالب‌تر از این مورد، می توانید مشخص کنید جوی استیک تمام 360 درجه را در نظر گیرد؛ در این حالت حتی می توانید برای کنترل ماشین در بازی های ریسینگ از جوی استیک این ماوس استفاده کنید. با این تعاریف، می‌توان گفت ایسوس تعریفی جدیدی از ماوس های گیمینگ را با این محصول به دنیا معرفی کرده است.

ماوس گیمینگ ROG Chakram ایسوس از فناوری Qi پشتیبانی می کند و در نتیجه می توان این ماوس گیمینگ را در هر سطح شارژ بی سیمی شارژ کرد؛ افزون بر این، با استفاده از کابل داخل بسته بندی، تنها در عرض 15 دقیقه می توانید این ماوس گیمینگ را به صورت 100 درصد شارژ کنید. همچنین سه راه ارتباطی کابل USB، بلوتوث و RF2.4 گیگاهرتز برای این ماوس در دسترس است. از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به دقت 16000DPI با شتاپ 40G و حداکثر سرعت 400 اینچ بر ثانیه اشاره کرد.

کیبرد گیمینگ ROG STRIX Scope Deluxe

در ابتدای توضیح کلی این کیبرد می‌بایست گفت، اگر شما گیمر سبک FPS هستید این کیبرد گیمینگ کاملا مناسب و ساخته شده برای شما است. با کلید Ctrl دو برابر بزرگ‌تر از کیبردهای عادی و سوئیچ‌های مکانیکال با کیفیت، شما قدرت و انعطاف پذیری بیشتری در میدان نبرد دارید.

به زبانی ساده می توان گفت این کیبرد مخصوص هر قشر از گیمرها است که با ویژگی‌های مانند سوئیچ های بی نظیر آلمانی Cherry MX با نورپردازی می‌تواند برگ برنده شما در بازی باشد. یکی از ویژگی های جالب این کیبرد این است که می‌توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی Fn + INS FN Lock از کلیدهای F به عنوان کلید های رسانه نیز استفاده کنید تا در یک لحظه کاربری خود را از گیمینگ به کار روزانه تغییر دهید.
جالب‌تر اینکه مهندسان ایسوس برای حفظ حریم شخصی شما نیز ویژگی خاص تدارک دیدند. با استفاده از این کیبرد و زدن کلید SHEATH KEY می توانید در یک لحظه تمام برنامه های باز در سیستم عامل ویندوز خود را ببندید و تنها چیزی که نمایشگر شما نشان دهد، تصویر زمینه شما باشد. همزمان با بسته شدن برنامه ها، تمامی منابع صوتی نیز در حالت بی‌صدا قرار خواهند گرفت.

وقتی صحبت از گیمرها می شود، ما دقیقا به افرادی دیوانه و عاشق دنیای بازی اشاره می کنیم که ساعت های بسیاری از طول شبانه روز خود را پای تجربه دنیای بزرگ‌تر از دنیای واقعی و بدون حد مرز بازی سپری می کنند؛ در این حالت اغلب ما گیمرها از ناحیه مچ دست احساس خستگی خواهیم کرد. برخی افراد چنین خستگی و یا مشکلی از این بابت ندارند؛ ایسوس برای این موضوع یک پد استراحت دست مغناطیسی را فراهم کرده است که می توان به دلخواه آن را نصب کرد تا در استفاده طولانی خستگی از بابت دست نداشته باشید.

هدست ROG Delta S

می توانید صداهایی را از دورترین نقاط بشنوید، زیرا ایسوس ترکیبی از بهترین ها را برای این هدست گیمینگ در نظر گرفته است که در این میان درایورهای سری Essence نیز دیده می‌شود. اغلب رسانه‌هایی که این هدست را بررسی کردند، این محصول بی نظیر را ترکیبی بی نقص از جنس نور و صدا می‌دانند. ویژگی‌هایی بی نظیر مانند به خدمت گرفتن فناوری رندر MQA و Ai Noise Canceling نیز بخشی از اثبات این تعریف هستند.

احتمالا شندید که هدست‌هایی که در استودیو استفاده می شوند بالاترین دقت را دارند، چرا که تمام جزئیات را بدون هیچ کم و کاستی برای شنونده پخش می‌کنند. این هدست ایسوس با فناوری MQA که پیشتر به آن اشاره شد، می‌تواند تمام جزئیات را برای شما پخش کند. به عبارتی دیگر، شما دقیقا همان صدایی را خواهید شنید که فایل شما وجود دارد. کیفیت بی نظیر و صدای شفاف هدست گیمینگ ROG Delta S به قدری بالا است که برای هر مصرف کننده تجربه جدیدی از موسیقی را نیز رقم خواهد زد.

اغلب ما در هنگام انجام بازی های آنلاین تجربه این را داریم که یک وسیله نویزی در کنار ما ایجاد کند و باعث اختلال در تماس صوتی ما در حین انجام دادن حساس ترین مراحل بازی باشد. گیمرهای حرفه‌ای این مورد را یکی از مشکلات اساسی خود می‌دانند چون در لحظات حساس هم تیمی شما نیاز دارد تا صدای شما را به درستی بشنود. با قابلیت Ai Noise Canceling این هدست، اگر کیبرد مکانیکال پر سر و صدای خود را با جدیت تمام به کار بگیرید و حتی یک فن هم در کنار شما در حال چرخش باشد، هیچ کدام از این صداها به جز صدای دقیق شما توسط میکروفون ضبط نمی شود.

ماوس پد بی‌سیم ROG Balteus Qi

این ماوس ترکیبی از سطح لازم برای حرکت ماوس و قابلیت شارژ بیسیم  Qi  برای کامپیوترهای رومیزی است. این ماوس پد گیمینگ دارای ابعاد 320*370 است که امکان استفاده هم زمان از یک ماوس و شارژ یک دستگاه چون گوشی موبایل را می‌دهد. چنین ویژگی در میان تمام ماوس پد‌های رایج در بازار برای اولین بار توسط تیم مهندسی ROG ایسوس معرفی شده است.

تصور اینکه بتوانید نورپردازی حتی ماوس پد خود را طبق سلیقه خود تنظیم کنید دیگر دور از ذهن نیست زیرا این ماوس پد دارای نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی Aura Sync در 15 ناحیه مختلف است. همچنین از طریق دکمه این ماوس پد می توانید نورپردازی را بدون استفاده از نرم افزار Armoury تغییر دهید.

تمامی این محصولات هم اکنون با گارانتی رسمی پانا در کشور موجود است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان