جدول گلزنان تیم استقلال شبیه به لیگ شانزدهم؛

وریا غفوری بهترین گلزن تیم یک گله‌ها!

اتفاقاتی که در جدول گلزنان تیم فوتبال استقلال رخ می دهند یادآور جدولی هستند که در فصل شانزدهم برای این تیم اتفاق افتاده است.

سرویس ورزش مشرق - وقتی که علیرضا منصوریان هدایت استقلال را در دست گرفت، بر خلاف این روزهای استقلال، تیم او در هفته های اول بد نتیجه می گرفت و حتی باعث شد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر استقلال به رده شانزدهم (ته جدول) برود.

در آن فصل هیچ یک از مهاجمان استقلال گلزنی نمی کردند و برعکس این هافبک ها و مدافعان استقلال بودند که جور گل نزدن های آنها را می کشیدند و آمار گلزنی به شکلی بود که وریا غفوری بهترین گلزن استقلال بود و پس از او سایر هافبک ها و مدافعان به ترتیب بیشترین گلهای زده را در تیم داشتند ولی این رویه در نیم فصل دوم تغییر کرد.

*وریا زننده یک سوم گلهای استقلال!

حالا و 4 سال پس از آن روزها بار دیگر اتفاقاتی مشابه با قبل تکرار شده است. تا پایان هشتمین بازی تیم استقلال در لیگ برتر باز هم وریا غفوری با به ثمر رساندن 3 گل از مجموع 9 گل زده استقلال، یک سوم گلهای تیم در این فصل را به تنهایی زده و بهترین گلزن استقلال محسوب می شود. او با گلزنی روبروی مس رفسنجان، فولاد و گل گهر بهترین گلزن استقلال محسوب می شود.

*مدافعان، دو سوم گلها را زدند!

جالب تر این است که از این 9 گل زده استقلال در فصل جاری 6 گل را مدافعان این تیم زده اند. 3 گل را وریا غفوری به ثمر رسانده و 3 گل دیگر را احمد موسوی، محمد دانشگر و هرویه میلیچ وارد دروازه حریفان تیم شان کرده اند تا دو سوم گلهای استقلال سهم مدافعان باشد.

*سهم کم مهاجمان و هافبک ها!

در شرایطی که در هر تیم فوتبالی توقع می رود بیشترین سهم گلزنی بین بازیکنان خط حمله و هافبک تقسیم شده باشد ولی در استقلال سبحان خاقانی که در لیست هافبک های این تیم قرار دارد روبروی شهرخودرو یک گل زده است و دو گل دیگر را امیرارسلان مطهری به مس رفسنجان و مهدی قایدی به گل گهر زده اند تا کمترین سهم را در جدول گلهای زده استقلال به خود اختصاص بدهند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان