اینستاگرام در ماههای اخیر به شکل محرمانه به راهنمایی ویژه برخی از اینفلوئنسرها درباره شمار پستهای ارسالی در این پلتفرم و نوع پستهایی که کمک میکنند شمار فالوئرها و نرخ مشارکت آنها را افزایش دهند، پرداخته است.
سه تولیدکننده محتوا به بیزینساینسایدر اعلام کردند اینستاگرام در سه ماه گذشته با آنها تماس گرفته و چنین توصیههایی به آنها داده است. هر سه اعلام کردند اینستاگرام حجم بالای پستها و استفاده از همه خدمات این اپلیکیشن شامل پست، استوری، Reels و ویدئوهای IGTV را توصیه کرده است.
این راهنمایی بیسابقه از سوی اینستاگرام نشان میدهد که اینفلوئنسرها چگونه میتوانند در این پلتفرم رشد کنند و الگوریتمهای مرموز این شبکه اجتماعی چگونه عمل میکند. اما این توصیه تنها به اینفلوئسنرهای خاصی به شکل محرمانه انجام گرفته و بهصورت عمومی منتشر نشده است.
بیزینس اینسایدر درباره راهنمای ارسال پست اینستاگرام با ریچل رایکن باخ، هنرمند و صاحب یک کسبوکار کوچک صحبت کرد و وی به توضیح راهنماییهایی که از سوی نماینده اینستاگرام به وی داده شده است، پرداخت.
نماینده اینستاگرام به این هنرمند توضیح داده است که الگوریتم این پلتفرم، تولیدکنندگان محتوا را براساس نوع محتوایی که پست میکنند و تعداد پستهایی که دارند، بالا میبرد، اما درباره شمار پستهایی که باید داشته باشد، توصیه ویژهای نکرد.
براساس توصیههای اینستاگرام، تولیدکنندگان محتوا بهتر است در هفته سه پست شامل پستهای Reels و ویدئوهای IGTV و 10 استوری در هفته شامل حداقل دو استوری در روز، هفت پست Reels و یک تا سه پست IGTV شامل لایو اینستاگرام در هفته داشته باشند.
لیزت کالویرو، اینفلوئنسر و مربی محتوا هم در اظهارات مشابهی به بیزینس اینسایدر گفت: در جریان یک ورکشاپ اینستاگرام، نماینده این شرکت درباره شمار پستهایی که باید ارسال کنند، توصیههایی به تولیدکنندگان محتوا ارائه کرد.