ماهان شبکه ایرانیان

چه مدت پس از طلاق می‌توان دوباره وارد رابطه شد؟

به‌  تازگی طلاق گرفته اید و نمی‌دانید چه مدت باید بگذرد تا آمادگی وارد شدن به یک رابطه جدید را پیدا کنید. آیا یک ماه پس از طلاق برای یک آشنایی جدید خیلی زود است؟ آیا یک مادر یا پدر مجرد بودن بر فرزندتان تاثیر منفی می‌گذارد؟

چه مدت پس از طلاق می‌توان دوباره وارد رابطه شد؟

به‌  تازگی طلاق گرفته اید و نمی‌دانید چه مدت باید بگذرد تا آمادگی وارد شدن به یک رابطه جدید را پیدا کنید. آیا یک ماه پس از طلاق برای یک آشنایی جدید خیلی زود
است؟ آیا یک مادر یا پدر مجرد بودن بر فرزندتان تاثیر منفی می‌گذارد؟

نکاتی برای شروع رابطه جدید پس از طلاق

دلیلش را پیدا کنید. باید اول به درون خودتان و همسرتان نگاه کنید. آیا ازدواجتان بخاطر اعتیاد یا رفتارهای آزاردهنده همسرتان، خودتان یا هر دو شما برهم خورده است؟ وقتش رسیده که دیگر با خودتان صادق باشید. لازم نیست کسی بفهمد که شما درمورد دلیل طلاقتان چه فکر می‌کنید. بعد از اینکه اینکار را کردید بعد می‌توانید تصمیم بگیرید که چه جور آدمی باید باشید و می‌خواهید با چه جور آدمی رابطه جدیدتان را آغاز کنید.

تابحال چند رابطه داشته‌اید و چه تعداد از آنها جدی بوده‌اند و کدامیک را فکر می‌کرده‌اید بادوام باشد اما اینطور نشده است؟ اینها چیزهایی هستند که باید به آن فکر کنید تا مطمئن شوید که فقط جذب ویژگی‌های ظاهری فرد جدید نشده‌اید. اگر بخواهید با کسی ازدواج کنید باید به دنبال زیبایی درونی او باشید. با این روش مطمئن خواهید شد که رابطه با این فرد جدید آخرین رابطه شما خواهد بود و اینبار دیگر طلاق و جدایی پیش نخواهد آمد.

شما تنها نیستید. بااینکه تصور می‌کنید بعد از جدا شدن از همسرتان واقعاً تنها شده‌اید اما اینطور نیست. فرزندانتان نیز همینطور فکر خواهند کرد. ممکن است نیاز شما فقط صمیمیتی باشد که از این فرد جدید دریافت می‌کنید اما نیازهای فرزندانتان بسیار بیشتر از این حرف‌هاست—آنها به هر دو والدینشان نیاز دارند. پدر یا مادر خوب بودن
زمانی اتفاق می‌افد که هر دو والدین به بزرگ کردن بچه‌ها کمک کنند. 

چه ‌زمان بعد از طلاق می‌توان وارد رابطه جدید شد؟

طلاق گرفتن یکی از سخت‌ترین شرایطی است که یک نفر می‌تواند گرفتار آن شود. قبل از اینکه وارد یک رابطه جدید شوید، باید اول مطمئن شوید که قلب و فکرتان هر دو به این نتیجه رسیده‌اند که با همسر سابقتان برهم زده‌اید یا نه. اگر اینطور نباشد، ممکن است لازم باشد که کمی به خودتان زمان بدهید و از وارد شدن به هر رابطه جدیدی خودداری کنید. باید اول رابطه بد قبلی را فراموش کنید تا بتوانید دوباره کسی را دوست داشته باشید.

برقراری رابطه‌های اینترنتی: می‌توان گفت در این زمانه هر کسی حداقل یکبار رابطه اینترنتی را تجربه کرده است. اما همه از آن برای پیدا کردن فرد موردنظر خود در زندگی
استفاده نمی‌کنند. بعضی‌ها فقط می‌خواهند با آدم‌ها و شخصیت‌های بیشتری آشنا شوند. ازآنجا که شما به تازگی یک ازدواج بد را پشت سر گذاشته‌ اید، می‌توانید از فضای مجازی اینترنتی استفاده کنید تا ببینید اصلاً برای یک رابطه جدید احساس آمادگی می‌کنید یا نه. ممکن است همین که بفهمید فقط شما نیستید که ازدواجی بد داشته‌اید و آدم‌های زیادی مثل شما وجود دارند، احساس بهتری پیدا کنید.

چه مدت است که با این فرد جدید وارد رابطه شده‌اید؟ یادتان باشد که تقریباً هرکسی وقتی برای اولین بار با کسی آشنا می‌شود حس خوبی دارد. همیشه تصور می‌کنیم این فرد جدیدی که با او آشنا شده‌ایم فردی فوق‌العاده است. آنچه باید بفهمیم این است که با هسر قبلیمان نیز همین احساس را داشته‌ایم.

قبل از اینکه خود را متعهد کنید: شروع یک رابطه جدید همیشه مفرح است اما با گذشت زمان رابطه کمرنگ‌تر می‌شود. خیلی مهم است که مطمئن شوید رابطه معمولی با این فرد جدید با وارد شدن به یک رابطه متعهد متفاوت است. اینکه چه زمان دوباره وارد یک رابطه جدی شوید به خودتان بستگی دارد چون هیچ قانونی عمومی برای آن وجود ندارد. بااینکه بیرون رفتن و رابطه برقرار کردن با فردی جدید هیچ اشکالی ندارد اما باید به اندازه کافی به خودتان زمان بدهید تا با این فرد جدید خوب آشنا شوید تا قلبتان دوباره شکسته نشود. باید از اشتباهاتتان درس بگیرید تا نگذارید اتفاقات بد گذشته دوباره تکرار شود.

نگرش مثبت خود را نشان دهید. شما دیگر در آن رابطه بد گذشته نیستید. پس خوشحال باشید. علاوه ‌براین خیلی مهم است که دیگران شما را فردی مثبت و شاد ببینند، این باعث می‌شود اجتماعی‌تر شوید و درنتیجه افراد خوب زیادی را به سمت خودتان جذب کنید.

زمان دادن به خودتان بعد از جدایی به شما کمک می‌کند از بروز یک رابطه بد دیگر جلوگیری کنید و بتوانید شرایطی پیدا کنید که دوباره عاشق شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان