تصمیم کمیسیون تلفیق برای بنیه دفاعی و مالیات خودروهای لوکس

خبرگزاری فارس: سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق 1400 گفت: در جلسه امشب اعضای کمیسیون مصوب کردند که دارایی‌ که از طریق طرح دعاوی در مجامع بین‌المللی توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آزاد می‌شود برای تقویت بنیه دفاعی کشور هزینه شود.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون در مصوبه دیگری دولت را مکلف کردند تا برای ساخت مسجد، مدرسه و... در مجموعه‌های مسکن مهر زمین رایگان در اختیار دستگاه‌های ذی‌ربط برای ساخت این امکان قرار دهد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون واردات خودروی آمبولانس برای اورژانس کشور از پرداخت عوارض معاف شد.

دهنوی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که قوه قضاییه بخشی از درآمدهای اختصاصی خود را برای پرداخت حقوق شوراهای حل اختلاف هزینه کند.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسوین تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

 

مصوبات کمیسیون تلفیق؛ از یک تا 4 درصد مالیات خودروهای لوکس در سال آینده

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه امشب این کمیسیون برای مالیات بر خودروهای لوکس خبر داد.

جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند به خودروهای لوکس مالیات تعلق گیرد.

وی افزود: براساس این مصوبه خودروهایی که قیمت آنها بین یک تا 1.5 میلیارد تومان باشد یک درصد مالیات از آنها اخذ خواهد شد و خودروهایی که بین 1.5 تا 3 میلیارد تومان قیمت داشته باشند باید 2 درصد مالیات پرداخت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه خودروهایی که بین 3 تا 4.5میلیارد تومان قیمت آنها است باید 3 درصد مالیات و خودروهای با قیمت بالای 4.5 میلیارد تومان باید 4 درصد مالیات پرداخت کنند.

به گزارش فارس مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان