عمل بینی در دوران کرونا

چرا باید دوران کرونا را برای انجام عمل بینی غنیمت شمرد؟

با شیوع ویروس کرونا خیلی ها از رفتن به مطب و درمانگاه هراس دارند. به همین خاطر از ترس وجود بیماری در درمانگاه ها دیگر برای بیماری ها و سرماخوردگی های کوچک به پزشک مراجعه نمی کنند. عمل بینی نیز شاید یک جراحی غیرضروری به نظر بیاید که خیلی از افراد به دلیل ترس از درگیر شدن کلینیک ها با بیماری و احتمال ابتلا به ویروس در صورت مراجعه به کلینیک از انجام آن منصرف شوند.

 اما در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چرا این زمان دقیقا بهترین موقع برای انجام عمل زیبایی بینی است و اگر شما نیز به دنبال موقعیتی مناسب برای انجام این عمل بوده اید باید دوران قرنطینه را غنیمت بشمرید و برای انجام آن زودتر اقدام کنید.

عمل بینی در دوران کرونا

وضعیت کلینیک های زیبایی در دوران کرونا چگونه است؟

شاید مهم ترین ترسی که درباره مراجعه برای عمل بینی وجود دارد این است که کلینیک های عمل زیبایی بینی نیز آلوده به این ویروس باشند و به خاطر مراجعه های زیاد به این مکان احتمال ابتلا وجود داشته باشد. در این باره باید بگوییم این نگرانی کاملا بیجا است. زیرا کلینیک های تخصصی زیبایی صرفا داوطلبان جراحی زیبایی را پذیرش می کنند و هیچ بیماری اعم از کرونا یا دیگر بیماری ها به این کلینیک ها مراجعه نمی کند.

در ثانی داوطلبی که علائم مشکوک داشته باشد نیز در کلینیک های زیبایی پذیرش نخواهد شد. بنابراین از بابت آلوده نبودن مطب جراحان زیبایی خیالتان راحت باشد. ضمن اینکه معاینه داوطلبان با نوبت دهی قبلی انجام می شود و به هیچ وجه تجمع بیش از حد در مطب ها رخ نمی دهد. پس فاصله اجتماعی نیز در این مکان ها حفظ می شود. به این صورت پاک ترین درمانگاه ها در دوران کرونا همین کلینیک های زیبایی هستند.

عمل بینی در دوران کرونا

قرنطینه کرونا چه تفاوتی در شرایط انجام عمل بینی ایجاد کرده است؟

حال که دانستید کلینیک های زیبایی هیچ تهدیدی از نظر بیماری کرونا برای شما ندارند بیایید مزیتی که قرنطینه برای انجام عمل بینی ایجاد کرده است را با هم بشناسیم. دوران قرنطینه بهترین فرصت برای انجام عمل زیبایی بینی است. حتما با خود می پرسید چرا؟ پاسخ ساده است.

وقتی شما عمل بینی انجام می دهید لازم است یک هفته استراحت مطلق در خانه داشته باشید. بعد از یک هفته نیز باید فعالیت های خود را شدیدا محدود کنید. این دقیقا مشخصات وضعیتی است که ما مدتها است در خانه های خود داریم! بسیاری از ما کارهای خود را از خانه انجام می دهیم. مدارس و دانشگاه ها نیز تعطیل است و درس ها از راه دور دنبال می شود. رویه کارهای دیگر نیز به صورتی شده که ترجیح همه ما عدم مراجعه حضوری و پیش بردن کارها به صورت مجازی است. چه فرصتی جز این برای انجام عمل بینی مناسب است؟ قرنطینه دقیقا موقعیتی که برای بعد از عمل بینی نیاز داریم را برای همه ما فراهم کرده است. اگر در این دوران برای انجام عمل زیبایی بینی مراجعه کنید کمترین خلل را در روند زندگی عادی خود خواهید دید زیرا روند عادی زندگی همه ما بسیار مشابه وضعیت لازم برای بعد از عمل بینی شده است!

عمل بینی در دوران کرونا

در دوران کرونا چگونه برای عمل زیبایی بینی اقدام کنیم؟

حال اگر تصمیم خود را برای انجام عمل بینی در این فرصت طلایی گرفته اید، بیایید با مراحلی که برای انجام این کار باید طی کنید آشنا شویم. ابتدا از همه باید فرم بینی خود را بشناسید و هدف خود را از انجام عمل بینی مشخص کنید. شما باید بدانید بینی تان گوشتی است یا استخوانی و دوست دارید چه تغییری در بینی خود ایجاد کنید. مثلا آیا انحراف بینی دارید و میخواهید برطرف شود یا نقصی در فرم بینی خود ندارید و می خواهید با عمل بینی فانتزی یک بینی عروسکی و زیبا داشته باشید.

بعد از مشخص شدن انتظارتان از عمل زیبایی بینی باید یک تحقیق مفصل انجام دهید تا بهترین جراح مناسب خود را برای عمل بینی انتخاب کنید. این که می گوییم بهترین جراح مناسب شما به این دلیل است که فرم های مختلف بینی و مدل های مختلف جراحی بینی هر یک به تخصص خاصی برای جراحی نیاز دارند. مثلا اگر بینی شما گوشتی است باید به سراغ جراحی بروید که در جراحی بینی گوشتی تخصص داشته باشد. به همین ترتیب اگر عمل بینی فانتزی را انتخاب کرده باشید باید به جراحی که تخصص او عمل بینی فانتزی است مراجعه کنید. بنابراین باید شناخت خوبی از هر جراح پیدا کنید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید.

بعد از اینکه به شناخت درستی رسیدید و جراح ایده آل خود را پیدا کردید باید مطابق زمان خالی خود وقت های معاینه و مشاوره را با پزشک خود تعیین کنید و در این جلسات حضور پیدا کنید. در جلسات مشاوره پیش از عمل زیبایی بینی، جراح با دقت بینی شما را معاینه می کند و سوابق پزشکی شما را بررسی می کند. سپس جراح نیز نظرات خود را درباره فرم مطلوب بینی شما بیان می کند. در آخر شما و جراح با یکدیگر به یک نتیجه واحد می رسید که بینی باید به چه شکل دربیاید.

بعد از این مرحله وقت نهایی جراحی تعیین می شود و تا آن زمان شما باید پرهیزهای لازم را رعایت کنید تا وقتی که برای انجام جراحی به کلینیک مراجعه کنید.

عمل بینی فانتزی بهتر است یا طبیعی؟

گفتیم که یکی از انتخاب های شما انتخاب مدل عمل بینی است. عمل بینی فانتزی و طبیعی دو مدل اصلی عمل بینی هستند که می توانید انتخاب کنید.

عمل بینی در دوران کرونا

تفاوت عمل بینی فانتزی و طبیعی

 در عمل بینی فانتزی بینی تا حد بسیاری کوچک شده و پره های بینی نیز باریک می شود. نوک بینی به شکل سربالا در می آید و پل بینی قوس دار می شود. اما عمل بینی طبیعی صرفا نقص های بینی را برطرف می کند و بین ابعاد بینی و چهره تناسب برقرار می کند.

عمل بینی فانتزی را انتخاب کنیم یا طبیعی؟

نکته مهمی که درباره این انتخاب وجود دارد این است که بسیار بستگی دارد فرم و بافت کنونی بینی شما چگونه است و چه مدلی به چهره شما بیشتر می آید. اگر شما یک بینی گوشتی دارید به احتمال زیاد مدل فانتزی برای شما چندان مناسب نیست. زیرا بینی های گوشتی ساختار ضعیفی دارند و از آنجایی که تغییرات مدل فانتزی عمل بینی بسیار شدید است این ساختار ضعیف نمی تواند این تغییرات را بپذیرد. بنابراین تنها اگر فرم بینی شما فرم استخوانی است برای انجام عمل بینی فانتزی شانس دارید. البته باز درباره این تصمیم باید جراح با بررسی های خود نظر نهایی را بدهد. نکته مهم دیگر این است که باید فرم فانتزی به ابعاد چهره و فرم صورت شما بخواند و با آن تناسب داشته باشید.

پس در انتخاب مدل عمل بینی باید این نکته ها را مدنظر قرار دهید و بدون در نظر داشتن این موارد نمی توان گفت کدام مدل بهتر است.

عمل بینی در دوران کرونا

نتیجه گیری

اگر مدتها است که به عمل بینی بدون تامپون فکر می کنید و به دنبال موقعیتی مناسب برای انجام آن بوده اید دوران قرنطینه کرونا بهترین زمان برای این کار است. تنها لازم است بهترین جراح متناسب با خود را پیدا کرده و از رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلینیک آن جراح اطمینان حاصل کنید.

کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از کلینیک هایی است که در حال حاضر خدمات زیبایی و به خصوص عمل زیبایی بینی را با رعایت کامل نکات بهداشتی ارائه می دهد. این کلینیک با بیش از بیست سال سابقه و تجربه ارزشمند در حیطه عمل بینی شرایط مناسب را برای انجام این عمل در دوران کرونا مهیا کرده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر در این باره و دریافت مشاوره و نوبت گیری به وبسایت دکتر تهران بیوتی به آدرس drtehranbeauty.com مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان