نگهداری از تمساح در مرکز خرید اُپال در غرب تهران

خبرگزاری ایسنا: محمد کرمی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه این تمساح متعلق به شرکتی است که از سال‌های گذشته مجوز خرید و فروش و نگهداری گونه‌های خزندگان را دریافت کرده است و حدود پنج تا شش سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد، اظهار کرد: این تمساح سال‌های گذشته در مرکز خرید کیش در نزدیکی میدان تجریش قرار داشت، اما به دلیل نامناسب بودن شرایط به باغ گل کنتیا در ولنجک انتقال داده شد.
تمساح

وی ادامه داد: اکنون این تمساح به مرکز خرید اُپال انتقال داده شده و ما با همکاران سازمان حفاظت محیط زیست، اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران به همراه رییس گروه خزندگان سازمان حفاظت محیط زیست در حال پیگیری و بازدید از این مرکز خرید و شرایط تمساح نگهداری شده در آن هستیم.

کرمی در پایان با اشاره به اینکه شرکت مذکور برای انتقال تمساح از باغ گل کنتیا به مرکز خرید اوپال نامه‌ای به اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران ارسال کرده بود، گفت: به این نامه از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران هنوز پاسخ داده نشده است، با این وجود انتقال این تمساح صورت گرفته و ما در حال حاضر در حال بررسی علت و چگونگی انتقال این گونه و امکان‌پذیر بودن نگهداری آن در مرکز خرید اُپال هستیم.

به گزارش ایسنا عکس خبربا عنوان عکس تمساح در مرکز خرید اُپال در فضای مجازی منتشر شده است و ایسنا صحت آن را تایید یا رد نمی‌کند.

 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان