هرآنچه که باید در مورد ویپ قلمی بدانید !

چندین سال است که با پیشرفت صنعت و تکنولوژی ، ویپ ها به جایگزین هایی مناسب تر نسبت به سیگار و قلیان تبدیل شده اند ، اگر در مورد موضوع ویپ اطلاعات زیادی دارد یا اگر مبتدی هستید ، تفاوتی نمیکند ، این مقاله در مورد ویپ قلمی ، اطلاعات مفیدی را برای شما در پی خواهد داشت .

ویپ ها انواه مختلفی دارند ، از جمله لاکچری ، ضد آب ، ارزان ، اما موضوع مورد بررسی این مقاله به صورت تخصصی تر بر روی ویپ قلمی میباشد تا اطلاعات کافی از این محصول کسب نمایید تا بتوانید اگر روزی قصد خرید دستگاه های ویپ را داشتید ، به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

هرآنچه که باید در مورد ویپ قلمی بدانید !

انواع ویپ قلمی

ویپ های قلمی کاملا ساده اما کارآمد هستند و به دسته های مختلفی تقسیم میشوند از جمله : 1- ویپ های قلمی پاد سیستم 2- ویپ های قلمی ساده 3- ویپ های قلمی با کارتریج های از پیش پر شده 4- ویپ های قلمی مکانیکال .

دسته ی اول از این نوع ویپ ها کاربری پاد سیستم دارند و برای مصرف جویس های نیکوتین بالا یا نیکوتین سالت ها طراحی شده اند و بهترین گزینه برای ترک سیگار هستند . زیرا با ابعاد کوچک و قلمی خود به همراه کامدهی مشابه سیگار ؛ دیگر بهانه ای برای سیگار کشیدن برای شما ایجاد نمیکند !

دسته ی دوم ویپ های قلمی یعنی ساده ، مناسب استفاده از جویس های پریمیوم هستند و کامدهی بالایی نیز دارند و برخی از کاربران ویپ ، به غیر از استفاده برای ترک سیگار با آنها حرکات نمایشی از جمله حلقه دادن را تمرین میکنند .

در دسته ی سوم ویپ های قلمی ، ویپ هایی مانند جوول پاد سیستم که یکی از پرفروش ترین دستگاه های ترک سیگار آمریکا میباشد قرار دارد . بی شک نام این محصول یعنی JUUL را شنیده اید یا در دست بازیگران آمریکایی مشاهده کرده اید . این نوع از محصولات دارای کارتریج های از پیش پر شده توسط کمپانی هستند ، یعنی شما پس از مصرف جویس داخل کارتریج ، می بایست کارتریج جدیدی را تهیه نمایید .

در دسته ی آخر ویپ های قلمی مکانیکال قرار دارند که به هیچ عنوان برای افراد مبتدی توصیه نمی شوند . این مدل از محصولات دارای کامدهی بسیار بسیار بالا هستند و بیشتر برای حرکات نمایشی مورد استفاده قرار میگیرند .

هرآنچه که باید در مورد ویپ قلمی بدانید !

چگونه از یک ویپ قلمی استفاده کنیم ؟

در رابطه با موضوع استفاده از ویپ قلمی ، ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه شما شارژ شده است . زمانی که دستگاه را تهیه کردید پس از باز کردن جعبه محصول ، فورا آن را به شارژ بزنید و صبر نمایید تا دستگاه به شارژ کامل برسد . بر روی ویپ های قلمی دکمه هایی قرار دارد که با ال ای دی پوشانده شده اند ، از طریق رنگ های نمایان شده بر روی LED ها میتوانید میزان شارژ دستگاه را متوجه شوید .

پس از شارژ کردن ، قطعات داخل جعبه را بر روی دستگاه سوار کنید ، معمولا قطعات اصلی دستگاه کویل ، ماد و اتومایزر هستند ، کویل ها را از داخل جعبه خارج نمایید و بر روی ماد دستگاه یا اتومایزر پیچ کنید و پس از آن ، اتومایزر به همرا کویل را بر روی ویپ قلمی خود سوار کنید .

جویس تهیه شده ی خود را در داخل اتومایزر ریخته و حتما 20 دقیقه صبر نمایید تا پنبه های داخل کویل به طور کامل خیس بخورند . توجه کنید اگر فرآیند صبر کردن به مدت 20 دقیقه را برای اولین بار اجرا نکنید ممکن است کویل شما آسیب ببینید و بلااستفاده شود . اینک دستگاه شما آماده ی کامدهی است ! میتوانید به صورت ضربات بسیار آرام بر روی دکمه دستگاه ، از آن کام بگیرید و استفاده نمایید . بهتر است در 1 ساعت اول استفاده از محصول جدید ، آرام آرام کام بگیرید ، زیرا دستگاه شما هنوز به اصطلاح آب بندی نشده است .

سفر کردن با ویپ های قلمی

یکی از مزایای ویپ های قلمی ، حمل و نقل آسان آنهاست ، این نوع از محصولات را Portable مینامند و به علت سبک بودن و طرحی قلمی مانند آنها به راحتی در داخل جیب جای میگیرند و بهترین گزینه برای افرادیست که سفر های زیادی را تجربه میکنند و نیاز به یک دستگاه به اصطلاح جم و جور دارند . شاید برایتان جالب باشد که بدانید حمل ویپ در داخل هواپیما اگر از باتری های خارجی تغذیه نکند ، مجاز است .

هرآنچه که باید در مورد ویپ قلمی بدانید !

راهنمای تهیه و استفاده ویپ

در انتها شما همه چیز را در مورد ویپ و ویپ های قلمی میدانید ، اگر قصد خرید این نوع از دستگاه ها را دارید میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت سایت های زیادی را برای خرید ویپ پیدا کنید . اما به دلیل شرایط موجود ، افرادی سودجو هستند که محصولات درجه 2 و غیر اصل را به جای اورجینال میفروشند . در انتخاب فروشگاه ویپ شاپ دقت نمایید و با تحقیق این کار را انجام دهید . استفاده از دستگاه ها و جویس های غیر اصل میتواند برای سلامتی شما مضرر باشد ، حتی دانشمندان در مورد ضرر های بیشتر جویس های غیر اصل نسبت به سیگار مقالات زیادی را در سطح وبلاگ ها منتشر کرده اند .

پس از انتخاب فروشگاه مورد نظر خود ، نوع دستگاه خود را انتخاب نمایید ، اگر با خواندن این مقاله به ویپ های قلمی علاقه پیدا کردید ، این محصول را تهیه نمایید ! و اگر به نوع های دیگری از ویپ علاقه دارید ، میتوانید در دسته بندی های دیگر محصولات ویپ ، به دنبال دستگاه مورد نظر خود بگردید .

جمع بندی

در این مقاله ما تاکیدی بر بی ضرر بودن ویپ نداریم و شما میتوانید با تحقیق و پرس و جو در مورد این محصول اطلاعات زیادی کسب نمایید . بی ضرر بودن ویپ و پر ضرر بودن آن شایعه ای بیش نیست . طبق تحقیقات انجام شده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) دستگاه های ویپ نسبت به سیگار از ضرر کمتری برخوردار هستند اما بی ضرر نیستند . اگر قصدتان از خرید ویپ تفریحی است به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید و اگر قصد ترک سیگار را با این دستگاه دارید ، با کمی تحقیق میتوانید این کار را انجام دهید .

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان